Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Prečítajte si náš online magazín o online

4 stratégie, pomocou ktorých kamenné obchody môžu nonšalantne predbehnúť online predajcov

Kamenné obchody v posledných rokoch opakovane čelia  názorom spotrebiteľskej verejnosti, ktorá sa domnieva, že nakupovanie vo fyzických predajniach neodvratne vychádza z módy. Nie je ničím výnimočným, že čoraz viac tradičných predajných spoločností oznamuje rušenie svojich kamenných obchodov. Za zmienku stoja napríklad mená ako Sears, Barnes & Noble, JC Penney a mnoho ďalších. Na druhej strane spektra sa však nachádza mimoriadne […]

VIDEO MARKETING sa stal kráľom kontentu. How to: dobré video.

Povedzme, že si prezeráte novinky na Facebooku a zastavíte sa pohľadom na videu (alebo na ilustračnom obrázku nášho článku 😊), ktoré popisuje jednotlivé kroky pútavého a chutného receptu. Možno vašu pozornosť upútal nadšený spotrebiteľ, ktorý sa vo videu chváli novou maskou komixovej postavy. Blahoželáme, práve ste prispeli k ôsmim miliardám videní, ktoré Facebook zaznamenával každým dňom, […]

Aký vplyv majú sociálne médiá na návratnosť investícií do marketingu?

Či už sa jedná o reakciu na negatívnu spätnú väzbu zo strany zákazníkov alebo o ohlasovanie nových produktov, spoločnosti využívajú sociálne siete prevažne reaktívnym alebo promočným spôsobom. Viaceré z nich nevyužívajú tento hodnotný nástroj proaktívne, za cieľom zvyšovania retencie zákazníkov či podnecovanie zákazníckej lojality. Takýto prístup sa v zásadnej miere prejavuje na konečnej návratnosti investícií […]

Ako sme s Chernobylwel.com ovládli svet. A prihlásili sa na Premier Partner Awards do Dublinu [Case Study]

Máme radi globálny rast a aj keď je klientov s takýmito ambíciami na Slovensku ako šafranu o to radšej sme, keď sa niečo takéto podarí. Príbeh Chernobylwel.com (The Story) Chernobyl Welcome je organizátor zájazdov/výletov so sprievodcom do zóny Černobylskej katastrofy. Začalo to ako vášnivý zážitok jedného cestovateľa pred 10 rokmi, ktorý teraz prináša tisíckam turistov […]

Ako predchádzať najčastejším chybám vo video marketingu

Video marketing bol kedysi považovaný za príliš drahú a zdĺhavú stratégiu. Technologické pokroky v oblasti profesionálneho video príslušenstva a smartfónov, v kombinácii s mimoriadne vysokou dostupnosťou online platforiem ako YouTube však spôsobili, že takmer každý sa môže stať video marketérom. Portál Outbrain uvádza, že v dôsledku uvedených skutočností až 87% online marketérov využíva video obsah […]

4 spôsoby, pomocu ktorých dosiahnete rast vašej spoločnosti

Na ceste za budovaním vašej spoločnosti by ste mali využiť niektorú z efektívnych rastových stratégií. Patrí medzi ne napríklad optimalizácia miery konverzie, vytváranie neodolateľných ponúk a automatizácia vášho digitálneho marketingu. Ale ako sa k nim dopracujete? Účinné stratégie sa spoliehajú na funkcie účinných nástrojov a techník, ktoré umocnia snahu investovanú do podnikania z vašej strany. […]

Vonkajšia reklama by sa mala inšpirovať digitálnym marketingom

Marketéri každoročne míňajú milióny na televízne reklamné spoty, ktoré sa prehrávajú napríklad počas amerického športového podujatia Super Bowl. Prečo? Prirodzene, jedná sa síce o najsledovanejšie živé premietanie v Spojených štátoch, ale spoločnosti a značky by predsa vyťažili omnoho viac z reklamy uverejnenej na platformách Facebook či Google. V podstate nezáleží na tom, akú odpoveď presadzujete […]

Ako dosiahnuť, úspešnú spoluprácu s vašou Facebookovou stránkou?

Nedávne zmeny rozloženia prvkov na stránkach sociálnej siete Facebook spôsobili, že niektoré spoločnosti s precízne vybudovanými profilmi začali zalamovať rukami. Nové rozmiestnenie rozhádzalo štruktúry a prvky, na ktoré sme si predtým dlho zvykali. Zmena rozloženia je síce iba dočasnou povrchovou vadou, no napriek tomu sa musíte uistiť, či na tejto platforme nejakým spôsobom nenarúša stratégiu […]

Porazte konkurenciu pomocou dátovej analýzy

Mnoho odborníkov zastáva názor, že zhromažďovanie a analýza obrovského objemu dát je jedinou cestou k zadržiavaniu zákazníkov. Skutočnosť je však taká, že samotné dáta nestačia. Schopnosti analytických nástrojov narastajú každým dňom. Napriek tomu iba 31% generálnych riaditeľov s istotou uvádza, že ich spoločnosti disponujú možnosťou vykonávať dátovú analýzu na najvyššej úrovni. Načo však slúžia všetky […]

4 veci, ktoré by ste mali vedieť o vzťahu vášho online podnikania a peňazí

Miliardy ľudí využíva internet a sociálne siete každý deň, za účelom nakupovania a podnikania. Všetci online podnikatelia disponujú rovnakými možnosťami, nástrojmi a prístupom. Napriek tomu sa príliš často stáva, že podnikanie mnohých z nich má problém zabezpečiť vytúžené zisky. Hlavným dôvodom je väčšinou obrovská konkurencia, nesprávny prístup k marketingovej kampani a nedostatočné zameranie na konkrétny cieľ. Ak […]

6 najlepších stratégií pri bidovaní kľúčových slov

Koľko prostriedkov ste ochotní zasvätiť bidovaniu kľúčových slov v rámci služby Google AdWords? Jedná sa totiž o skutočne kľúčovú otázku. Nástroje spoločnosti Google vám našťastie poskytujú dostatočnú kontrolu nad vaším smerovaním hneď, ako s novou kampaňou začnete. Začnite s manuálnym bidovaním Bidovanie pripomína aukciu a predstavuje proces, v rámci ktorého pridelíte istú sumu každej reklame, […]

10 tipov, ktoré z vás spravia kráľom obsahového marketingu

Obsahový marketing je v súčasnom svete populárnou záležitosťou. Je kľúčovou zložkou online marketingu a mnohé podniky ho považujú za ideálny nástroj pri získavaní nových potenciálnych zákazníkov. A majú na to dobrý dôvod. Nemožno tvrdiť, že úspešné uplatňovanie obsahového marketingu je jednoduchá úloha. Obnáša totiž viac ako uverejňovanie obsahu na internete. Marketér si musí dať záležať […]

5 tipov pre zlepšenie poskytovania informácií zákazníkom

Niektoré podniky neustále vybavujú telefonáty od zákazníkov, ktorí sa dožadujú informácií. Uvedomujú si, aké náročné je poskytovať zákaznícky servis 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Zamestnávanie schopných a priateľských informátorov môže rýchlo zredukovať rozpočet akejkoľvek spoločnosti. Poskytovanie nekvalitných informačných služieb zákazníkom však môže klientov prinútiť k tomu, aby sa začali obracať na konkurenciu. Informačné […]

5 stratégií digitálnej reklamy, ktoré si môže dovoliť každý malý podnik

Malé a stredne veľké podniky čelia konkurencii omnoho väčších mien, ktoré disponujú objemnejším rozpočtom, viacerými zamestnancami a vo všeobecnosti aj širším vplyvom. Avšak moderná technológia v tejto oblasti vie šance vyrovnať. Malé a stredne veľké podniky si už stihli uvedomiť, že digitálny marketing je jedným z najefektívnejších spôsobov získavania nových zákazníkov. Je však potrebné poznamenať, že […]

Chyby v marketingu na sociálnych sieťach, ktoré si váš podnik nemôže dovoliť

Marketing na sociálnych sieťach je stratégiou, ktorú by ste v žiadnom prípade nemali ignorovať. Je totiž jedným z najefektívnejších nástrojov pri budovaní vášho podnikania. V súčasnosti si to uvedomuje čoraz viac spoločností a sociálne siete hrajú významnú úlohu v mnohých marketingových stratégiách. To však znamená, že čoraz častejšie sa opätovne opakujú chyby, ktorých sa marketéri […]

3 nástroje, pomocou ktorých odhalíte kľúčové slová konkurencie

Kľúčové slová sú esenciálnou zložkou všeobecnej optimalizácie každej webstránky. Majú obrovský význam v rámci PPC marketingu („pay-per-click“), ale aj pri zvyšovaní efektivity SEO marketingu (optimalizácia pre vyhľadávače). Internet je preplnený článkami odborníkov na marketingové stratégie. Všetci vám radia, aby ste optimalizovali vašu webstránku pre výrazy, ktoré užívatelia skutočne vyhľadávajú.Nie vždy je však jednoduché nájsť tie […]

8 spôsobov, ako zvýšiť úspešnosť vášho e-mailového marketingu

E-mailový marketing sa osvedčil ako jeden z najefektívnejších nástrojov pri konverzii potenciálnych a existujúcich zákazníkov na kupujúcich klientov.Keď investujete úsilie do vybudovania dôsledného zoznamu e-mailov, nadobudnete schopnosť osloviť svoje publikum kedykoľvek to bude potrebné a vhodné. Vaši potenciálni zákazníci a súčasní klienti sú v blízkosti svojich mobilných telefónov takmer 24 hodín denne, 7 dní v […]

Spôsoby, ktorými zvýšite svoju prítomnosť v online prostredí

Nedávne zmeny v algoritmoch internetových vyhľadávačov a sociálnych sietí sú faktorom, na ktorý majú online marketéri iba minimálny vplyv. Existuje však niekoľko spôsobov, ktorými môžu zdokonaliť svoju online marketingovú stratégiu, a tak efektívne ovplyvniť proces rozhodovania zákazníkov. Dobrou taktikou v rámci zvyšovania úspešnosti vášho online podniku je neustále vylepšovanie vašej predajnej webovej stránky. Avšak budovanie […]

Ako vytvoriť marketingový magnet, ktorým prilákate návštevníkov a získate zákazníkov

Každý nový návštevník vašej webstránky, bohužiaľ, nie je ochotný okamžite pristúpiť k nákupu vášho produktu. Práve naopak, s novými potenciálnymi zákazníkmi si potrebujete vybudovať vzťah založený na dôvere. Musíte im ponúknuť dôkaz, že vaše produkty sú také hodnotné ako tvrdíte. Keď sa vám to nakoniec podarí, získate niekoľkých zákazníkov, ktorí vám ochotne zaplatia. Existujú však stratégie, […]

Ako zvýšiť predaje pomocou optimalizácie nákupnej cesty zákazníkov

Jednou z najúčinnejších stratégií podnikateľov pri zvyšovaní príjmov je optimalizácia miery konverzie. Nanešťastie ju však väčšina marketérov využíva nesprávnym spôsobom. Kanadská spoločnosť Unbounce tvrdí, že až 98% platených marketingových stratégií zlyháva, no napriek tomu marketéri aj naďalej slepo investujú do online reklamy a snažia sa tak zvýšiť počet návštevníkov svojich internetových stránok. Je prirodzenou skutočnosťou, […]

4 kroky, pomocou ktorých vytvoríte online cestu k nákupu

V súčasnosti by nemal nikto podceňovať dôležitosť digitálneho marketingu. Jeho význam a využitie rastie nevídaným tempom. Ľudia sa v dnešnej modernej dobe dostanú takmer k všetkým potrebným informáciám prostredníctvom internetu. Práve preto je online marketing tou najefektívnejšou cestou pri oslovovaní nových zákazníkov. Jedným z kľúčových hráčov online marketingu sú nepochybne aj sociálne siete. Napriek tomuto faktu, má […]

6 stratégií online marketingu, ktoré sú kľúčové pre každý startup

Internet zásadným spôsobom zmenil prístup k budovaniu a propagácii podnikov. V súčasnosti máme prístup k väčšiemu množstvu prostriedkov a disponujeme ďaleko vyšším potenciálom ako kedykoľvek predtým. Napriek tomu však mnohí podnikatelia ignorujú online marketing a jeho rozvíjanie neustále odkladajú na neskôr. Prečo?. Existuje niekoľko kľúčových stratégií online marketingu, ktorým sa bezpodmienečne potrebujete venovať. Váš start-up […]

Majú zmysel exit-popup a záleží vôbec na tom, čo napíšete do výzvy k akcii? [Case Study]

Ja stále hovorím, že napísať niekam „kontaktujte nás“ proste nestačí. Exit-Intent výzva k akcii Pomerne nedávno (rozumej vyše pol roka dozadu) sa v našom obľúbenom nástroji GetSiteControl objavila možnosť zacieliť CTA (call-to-action) na návštevníkov, ktorí práve opúšťajú váš web. Keďže náš web je doslova popretkávaný rôznymi CTA prvkami, pustili sme sa do testovania skvelej novinky. Princíp […]

Vzorec pre dokonalú marketingovú stratégiu

Marketing a reklama sú v dnešnom svete plnom moderných technológií oblasťami s takmer neobmedzenými možnosťami. Existujú doslova stovky rôznych stratégií a taktík, pomocou ktorých môžete zvyšovať viditeľnosť vašej značky, získavať nových a udržať si tých stálych zákazníkov. Neuveriteľne veľký počet možností so sebou však prináša paradoxnú otázku: Ako si môžete byť istí, že zvolíte najvhodnejšiu […]

8 spôsobov, ktorými zdokonalíte svoje domáce podnikanie

Spoliehať sa na tvrdú a vytrvalú prácu, v dnešnom svete nestačí. Prirodzene, aj tá naďalej ostáva kľúčovým faktorom. Budete však potrebovať vhodnú a efektívnu podnikateľskú stratégiu, pomocou ktorej úspešne rozšírite možnosti vášho domáceho podnikania. Existujú isté kroky, ktoré vám značne uľahčia proces budovania a rozširovania vášho podniku. V dnešnej dobe je kľúčovou schopnosťou osloviť, čo […]

Metriky v online marketingu, ktorými by ste sa mali riadiť

Metriky sú jadrom každej úspešnej marketingovej stratégie. Mnoho spoločností ich však ignoruje a nedokáže tak efektívne posúdiť mieru úspechu či zlyhania konkrétnej marketingovej kampane. Veľmi často sa sústreďujú iba na počet nových potenciálnych zákazníkov a neprihliadajú na komplexnejšie metriky, pomocou ktorých by dokázali posúdiť skutočný prínos svojej stratégie v rámci online marketingu. Marketéri sú vystavení […]

Aj malé podniky potrebujú online marketingovú komunikáciu (2. časť)

V prvej časti článku, ktorý nájdete na tomto mieste , sme si v stručne vymedzili pojmy potrebné na úspešnú komunikáciu, prostredníctvom sociálnych sietí – Instagram a Facebook. STAY TUNED ON MARKETING WAVE a prečítajte si aj pokračovanie článku. Obsah je prvoradý Do povedomia internetovej komunity sa najefektívnejšie zapíšete uverejňovaním vysoko kvalitného obsahu. Môžete to dosiahnuť zverejňovaním nádherných […]

Provízny marketing a ako speňažiť affiliate stránky

Pojem provízny marketing pochádza z anglického termínu „affiliate marketing“. Jedná sa o stratégiu, ktorá sa pri predaji výrobkov či služieb spolieha na tretiu osobu – sprostredkovateľa, takzvaného „affiliate partnera“. Do tradičného vzťahu medzi predajcom a zákazníkom teda vstupuje tretia osoba, ktorej úlohou je robiť obchodníkovi reklamu. Robí tak najčastejšie pomocou svojho profilu na sociálnej sieti […]

5 spôsobov, ktorými zlepšíte váš blog a stanete sa influencerom

Mnohí slávni blogeri v súčasnosti zarábajú vysoké sumy a spravujú vlastné spoločnosti. Často sú vyzbrojení iba fotoaparátom, počítačom a niekoľkými strategickými rekvizitami. Napriek tomu sa im však podarilo upútať pozornosť miliónov fanúšikov a uzatvoriť kontrakty s niektorými z najväčších značiek sveta. Treba však poznamenať, že zväčšovanie online publika na sociálnych sieťach a zvyšovanie návštevnosti blogu […]

5 postupov pre úspešný remarketing

Remarketing je vo všeobecnosti považovaný za jednu z najefektívnejších marketingových stratégií. Umožňuje vám totiž opätovne osloviť ľudí, ktorí síce navštívili vašu stránku, ale neboli konvertovaní na zákazníkov. Reklamy, ktoré pomocou tejto stratégie zobrazíte svojim návštevníkom, je možné vytvoriť pomocou niekoľkých reklamných platforiem. Pre zvýšenie účinnosti tohto druhu marketingu môžete aplikovať niekoľko rôznych postupov. Pozrime sa […]

Odkazujte ľudí na svoju vstupnú stránku a dosiahnite úspech

Keď zvyšujete návštevnosť svojej internetovej stránky pomocou platenej reklamy, kam prostredníctvom nej odkazujete svojich nových návštevníkov? Usmerňujete ich na vstupnú stránku alebo na inú podstránku vášho webu? Vstupná stránka („landing page“) má dve funkcie. Obsahuje prvky špecifickej marketingovej kampane či stratégie a vyzýva návštevníkov vašej stránky ku konkrétnej akcii. Ak vhodne zostavíte svoju vstupnú stránku, […]

3 znaky toho, že s digitálnym marketingom potrebujete pomôcť

Profesionálni atléti si najímajú trénerov, neziskové organizácie si najímajú ľudí, ktorí pre nich píšu projekty a vy si pravdepodobne najímate služby účtovníka. Keď ste majiteľom vlastného podnikania, spolupráca s odborníkom na digitálny marketing bude pre vašu spoločnosť neoceniteľným prínosom. 92% majiteľov malých a stredných podnikov sa vyjadrilo, že v roku plánovali do online marketingu investovať […]

Využite Instagram pri získavaní zákazníkov a uzatváraní predajov

Instagram bol donedávna pomerne uzavretou platformou, prostredníctvom ktorej nebolo možné interagovať so zvyškom internetu. Výnimkou bol snáď hypertextový odkaz vo vašom profile. Situáciu mierne zmenili reklamy, ktoré sa na tejto sociálnej sieti začali objavovať. Naďalej je však relatívne nevyužitým prostredím. Obzvlášť v porovnaní so stránkami ako Facebook, Twitter a Pinterest. Mnoho ľudí sa v rámci […]

3 spôsoby propagácie kvality vášho produktu v online prostredí

Spotrebitelia majú pri nakupovaní v kamennom obchode možnosť dotknúť sa materiálu oblečenia, otestovať ostrie noža či poťažkať si hlávku kapusty. Každý výrobok vnímajú viacerými rôznymi zmyslami a utvárajú si mienku o jeho kvalite. Keď však prevádzkujete elektronický obchod, nanešťastie im takéto možnosti nemôžete ponúknuť. Alebo áno? Za predajom vášho produktu stojí v konečnom dôsledku niekoľko […]

4 trendy, ktoré budú formovať obsahový marketing v roku 2018

Obsahový marketing sa neustále vyvíja. V priebehu minulých rokov sa stal kľúčovou stratégiou pri zvyšovaní povedomia o jednotlivých značkách a získavaní nových zákazníkov. S veľkou pravdepodobnosťou si tieto schopnosti zachová aj do budúcnosti. Dokonca to dáva dokonalý zmysel. Omnoho viac spoločností dosiahlo v roku 2017 úspech pomocou obsahového marketingu. Vaša pretrvávajúca snaha v rámci tejto […]

SEO a optimalizácia užívateľskej skúsenosti

Internetové vyhľadávače ako Google, Bing a dokonca aj Apple už niekoľko rokov zdokonaľujú svoje vyhľadávacie algoritmy. Takýmto spôsobom sa snažia poskytnúť čo najlepšie služby koncovým užívateľom. Ich algoritmy sú však založené na činnosti automatizovaných robotov. Jedná sa o softvér, ktorý manuálne prehľadáva stránky dostupné na internete. Preto je náročné, aby dokonale simulovali činnosť živej bytosti, […]

4 netradičné stratégie, ktoré zvýšia vašu návštevnosť

Milióny nových podnikov si denne zakladajú účty na Facebooku, Twitteri a Instagrame. Mnohé ďalšie si predplácajú reklamu cez Google. Dôvod je jednoduchý. Spoločnosti sa týmto spôsobom snažia zvýšiť návštevnosť svojich webstránok. So vzrastajúcou popularitou sociálnych sietí sa však výrazne stupňuje konkurenčný boj v oblasti online marketingu. Táto situácia je obzvlášť znepokojujúca pre majiteľov malých podnikov. […]

Ako by ste mali prezentovať výpovede svojich zákazníkov

Odporúčania vašich zákazníkov a prípadové štúdie môžu výrazne zvýšiť mieru konverzie vašej webstránky. Vášmu podniku dodajú dôveryhodnosť a pomôžu vám vytvoriť dojem stability. Spoločnosti VWO a WikiJob pred niekoľkými rokmi realizovali A/B test, ktorým sa snažili odhaliť skutočnú hodnotu zákazníckych odporúčaní. Zistili, že keď si návštevníci prečítajú výpovede spokojných zákazníkov, predaje sa môžu zvýšiť až […]

Vizuálny marketing a budúcnosť geolokácie

Marketingové stratégie v dnešnej dobe využívajú celú škálu nástrojov, ktoré umožňujú zamerať reklamu na konkrétnu cieľovú skupinu zákazníkov. Aj napriek tomu sú mnohé marketingové kampane príliš všeobecné. Stávajú sa tak neužitočnými a zastaralými. Uvádzame názorný príklad. Povedzme, že ste si na Amazone práve kúpili nový neoprénový oblek. Vzápätí vám v prehliadači začnú vyskakovať ponuky, ktoré […]

Prečo sa veľké spoločnosti musia starať o svoju online reputáciu?

Manažment online reputácie má za cieľ zlepšiť alebo obnoviť dobré meno spoločnosti či značky. Toto sa dá dosiahnuť stratégiami, ktoré propagujú pozitívne vlastnosti značky a zároveň vyvracajú, oslabujú alebo eliminujú negatívne názory kolujúce po internete. Výsledkom tohto procesu je to, že spoločnosť zvýši svoju dôveryhodnosť a celkovú reputáciu. Mnoho podnikov však začína o manažmente online […]

Prečo je dobré mať pravidlá správania sa na sociálnych sieťach?

Pred pár rokmi si jedna spoločnosť najala nový tím predajcov. Noví zamestnanci boli mladí ľudia plní entuziazmu a s pozitívnym vzťahom k sociálnym sieťam. Prirodzene, okamžite začali uverejňovať príspevky na blogoch, Facebooku a Twitteri, v ktorých rozprávali o svojom novom zamestnávateľovi. V súčasnosti je už 3-ročnou online spoločnosťou združujúcou právnikov a zdravotníkov. Jej viceprezident pre […]

Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 1/2

Alchymisti sa kedysi snažili z bežných kovov vyrobiť zlato. Alchýmia predstavovala druh mágie, ktorá mala byť spôsobom na získanie nepredstaviteľného majetku. Nanešťastie pre jej zástancov, nepodarilo sa objaviť žiadnu chemickú reakciu, ktorá by priniesla požadované výsledky. V súčasnosti však existuje nástroj, ktorý podnikateľom môže naozaj zabezpečiť vytúžené bohatstvo. Je ním Google. V minulosti si budovanie […]

5 vecí ktoré ovplyvňujú dosah vašich príspevkov na Facebooku

Nadviazať kontakt s vašou cieľovou skupinou na Facebooku je každým dňom zložitejšie. Algoritmy na stránke spôsobujú, že vaše príspevky sa užívateľom nezobrazia pri každej aktualizácii. Inými slovami, zvyšovanie dosahu vašich príspevkov na Facebooku sa pomaly (ale isto) stáva zložitejším. Čo s tým? Existuje niekoľko kľúčových zásad, ktoré vám pomôžu dosiahnuť požadovanú organickú návštevnosť vašej stránky. […]

Ako budovať marketingovú kampaň pomocou ovplyvňovateľov trhu?

Cielený vplyv online celebrít a relatívne nízke náklady na spravovanie sociálnych sietí tvoria všemocnú marketingovú kombináciu. Marketing založený na spolupráci s ovplyvňovateľmi trhu je v súčasnom prostredí horúcou témou. Mnohí podnikatelia ho využívajú ako súčasť svojich marketingových a PR stratégií. Využívanie ovplyvňovateľov trhu pomaly nahrádza tradičné formy reklamy. Marketéri si uvedomujú, že spoluprácou s populárnymi […]

4 zmeny, ktoré zvýšia mieru konverzie vašej stránky

Vaša stránka je základom celej vašej marketingovej činnosti. Vedeli ste však, že sa môže stať aj vašim najsilnejším nástrojom pri získavaní nových zákazníkov?   Predstavte si, že vaše podnikanie sa zobrazuje medzi prvými výsledkami internetových vyhľadávačov. Vaši spriaznení ovplyvňovatelia trhu denne produkujú obsah, ktorým orientujú svojich odberateľov vašim smerom. Miera otvorenia vašich e-mailov je na […]

Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study

Toto je príklad úspešnej kampane s nízkym rozpočtom. Náš klient  – predajca betónových výrobkov bol po troch mesiacoch nútený kampaň pozastaviť, nakoľko vypredal všetky skladové zásoby. Keď je Google FIX stále málo Na začiatku kampane sme využili produkt Google FIX s jediným poisteným kľúčovým slovom „betónové ploty„. Prirodzene, kampane bežali na široké spektrum pribuznych a alternatívnych […]

Agentúra to pokašľala. Naozaj?

Ako sa zo spokojného klienta stane nespokojný a prečo dvojnásobný rozpočet neznamená dvojnásobok objednávok? Nasledujúci príbeh je bohužiaľ pravdivý. Navýšme rozpočet Spustili sme pre klienta kampaň, ktorá mala už od začiatku dobre „našliapnuté“. Nešlo len o výsledky z Google Analytics týkajúce sa počtu návštev, znižovania ceny za preklik a iných parametrov indikujúcich úspešnosť kampane. Bohužiaľ, povaha služby neumožňovala […]

4 otravné taktiky online marketingu, ktorým sa radšej vyhnite

Potenciálnemu zákazníkovi nemáte šancu niečo predať, ak mu vaša reklama pôjde na nervy. Spotrebitelia otravnými taktikami online marketingu pohŕdajú Prilákanie návštevníkov na vašu stránku si vyžaduje obrovskú námahu, kreativitu a nezanedbateľné množstvo peňazí. Znechutiť a nadobro zákazníka odohnať je to posledné, čo potrebujete. Prehnaná automatizácia, záplava sugestívnych výziev a vytváranie nepríjemných skúseností. Prirodzene, do istej […]

4 dôvody prečo investovať do obsahového marketingu

Pochybujete, či je obsahový marketing (content marketing) tým správnym riešením pre vaše podnikanie? Zvážte svoj postoj. Je to jedna z mála stratégií s minimálnymi počiatočnými výdavkami a potenciálom pre vysokú návratnosť investícií. Seth Godin: „Obsahový marketing je jediný marketing, ktorý nám ostáva.“ Tvorba vlastného obsahu ponúka vášmu podnikaniu celú škálu príležitostí k zvýšeniu predaja. Či […]

Pracujeme s Google Analytics 3: Elektronický obchod alebo kto spôsobuje môj predaj?

Ste elektronický obchod? Predávate produkty online? Tak tento článok je určený práve pre vás! Dnes si spoločne prejdeme, kde si môžete pozrieť štatistiky vášho elektronického predaja, a ktoré marketingové aktivity vám tento predaj zabezpečujú. Nie je kampaň ako kampaň a to platí aj pre online. V prípade propagácie elektronického obchodu je vyhodnocovanie výsledkov neúprosné a […]

Pracujeme s Google Analytics 1: Ako nastaviť ciele a prečo sú také dôležité?

Vyhodnocovať, vyhodnocovať, vyhodnocovať! Nezáleží na tom, či ste malá stránka alebo veľký internetový obchod s tisíckami produktov. Základnou vecou je vyhodnocovať všetko, čo sa deje na vašich stránkach. Predtým, než začnete akékoľvek marketingové aktivity propagácie vášho podnikania, je priam nevyhnutné nastaviť si meranie cieľov vo vašom účte Google Analytics. Prečo je to dôležité? Každá internetová stránka […]

#PBS16: 8 hodín toho najlepšieho z reklamy Google

Performance&Branding Summit je už tradične výborné podujatie najväčších hajlajtov z kuchyne Google. Nový pohľad na existujúce funkcie, novinky a insider-info z reklamy na internete. Zúčastnili sme sa v rekordnom počte 5 špecialistov. Prečítajte si moje najdôležitejšie postrehy. Reklamný text sa mení. Prvý krát za 15 rokov Absolútne prevratná novinka, ktorú máme v beta verzii už pár týždňov konečne dostala […]

Umenie „vypnúť“ – 5 spôsobov, ako spraviť dobre svoju prácu tým, že na ňu zabudneš

Každý človek v plnom pracovnom nasadení vie, že kreatívna práca (a nie len tá) stojí množstvo energie. Obzvlášť vtedy, ak má byť spravená kvalitne a originálne.   Život copywritera by som prirovnal k novej láske. Hľadáš nápad za milión a on zvyčajne príde vtedy, keď ho čakáš najmenej. Inými slovami – keď naň prestaneš myslieť. Presný preklad slova „overthinking“ […]

5 dôvodov, prečo ľudia opúšťajú vašu stránku

Vysoká návštevnosť stránky, no žiadne konverzie. Návštevníci odchádzajú skôr, ako zistia potenciál vášho produktu či služby. Poznáte to? Ukážeme vám, kde je chyba.   1. Stránka sa pomaly načítava Pomalé načítanie je jedným z hlavných dôvodov, prečo ľudia odchádzajú zo stránky. Môžete predávať ten najlepší produkt alebo poskytovať najlepšiu službu, ale pokiaľ sa vaša stránka načítava dlho, […]

Foto-návod: ako povoliť prístup do Facebook stránky

V našom nedávnom seriáli o Facebooku ste sa mohli dočítať mnoho zaujímavých a užitočných rád, ako správne komunikovať či propagovať svoje príspevky. Ak sa rozhodnete pre nastavenie komunikácie či správu kampaní v profesionálnej agentúre, kde na tom budú pracovať vyškolení odborníci, tak je potrebné prideliť prístup agentúre do vašej Facebook stránky.   V tomto článku vám predstavíme jednoduchý návod, […]

Chcem zrušiť už odoslaný mail. Používate Gmail? Urobte to takto

Kliknutie na „odoslať“ a následné chytanie sa za hlavu. Email odoslaný nesprávnej osobe, bez prílohy (najlepšie bez cv-čka, keď sa uchádzate o pracovnú pozíciu), preklepy a nemožnosť vrátiť krok späť. Google vyriešil problém, s ktorým sa stretol snáď každý. Viete, ako zrušiť už odoslaný mail?   Undo Send Google v pondelok oficiálne uviedol do života Undo Send. Možnosť „vrátiť“ nesprávny […]

Trestá Google stránky, ktoré nie sú mobile friendly?

21.apríla Google zmenil algoritmus rankingu vašich stránok v mobilnom vyhľadávaní. Poďme sa pozrieť na to, čo apokalyptický Mobilgeddon v skutočnosti napáchal na stránkach, ktoré nie sú mobile-friendly.   Responzívny boom za 5 minút 12 Podľa Google bol medzi ohlásením plánovaného update-u a jeho reálnym spustením (t.j. za 2 mesiace) zaznamenaný 4,7% nárast stránok, ktoré sú mobile-friendly. Gary Illyes, […]

Návod: ako sa stať expertom v Google vyhľadávaní

Vyhľadávanie v Google, čo je na tom ťažké? No nič. Do vyhľadávača napíšete hľadaný výraz(y), stlačíte enter. Hotovo. Výsledky zobrazené. Keby to fungovalo iba týmto spôsobom, nevznikol by tento článok.   Algoritmus, ktorý pozná iba Google Medzi stlačením enteru a zobrazením výsledkov vyhľadávania prebehne vyhodnocovanie brutálneho algoritmu, ktorého konkrétnu podobu pozná iba Google. Algoritmu, ktorého […]

4 kroky k odstráneniu histórie vyhľadávania na Facebooku

Vymazanie histórie internetového prehliadača, toto robíte pravidelne. Ale viete, ako vymažete históriu všetkého, čo ste kedy naťukali do kolónky „Hľadať ľudí, miesta a veci“ na Facebooku?   História vyhľadávania? Facebook si ju pamätá Poznáte to. Ste zvedaví/é na nového priateľa/priateľku vašej bývalej/bývalého. Prihlásite sa na Facebook, nájdete ho/ju, prelúskate si jeho/jej profil. Hľadáte niečo, aby ste sa cítili lepšie. […]

PRÍPADOVÉ ŠTÚDIE: Vlasy24/ MANAGEMENT MAXI

Internetový predajca vlasových produktov na predlžovanie vlasov bol od začiatku podporovaný reklamnou kampaňou AdWords. Neuspokojivé výsledky viedli správu kampane pod krídla GoUP s jasným cieľom – zvýšiť počet objednávok. Identifikácia problému nás viedla k implikácii programu MANAGEMENT MAXI, zmenám zle fungujúceho objednávkového systému, zjednodušeniu nákupného procesu, tvorbe nových buttonov pre potvrdenie objednávok. A výsledky? Prvý týždeň správy kampane […]

Nattch: sociálna sieť, ktorá nechce „odpad“ z Facebooku

Scrollujete newsfeed na Facebooku a zisťujete, že po kilometroch nabehaných palcom po displeji ste sa nedozvedeli nič. Videá s vtipným alebo chutným zvieracím obsahom, reklamy, meme, náhodné články, ktoré vás ani náhodou nezaujímajú. Zdieľaj toto a vyhráš toto a reklamy. Možno máte zvláštnych priateľov a možno ste lajkli zvláštne stránky. Motivačné citáty, bicepsy a tricepsy, fashion is my passion, alternatívna medicína, dosť […]

500mil. produktov od 500tis. predajcov. FB kúpil TheFind

Facebook kúpil TheFind. Vyhľadávač tovarov, ktorý na svojej homepage oznamuje, že bude najbližšie týždne mimo prevádzky. Spojil totiž sily s Facebookom.   Kľúčoví členovia tímu sa pridali k najväčšej sociálnej sieti. Technológie, ktoré TheFind zdokonaľoval počas deviatich rokov svojej existencie, chcú čo najlepšie integrovať do Facebook reklamy, ktorá nás zasahuje denne. Aby nás zasahovala ešte lepšie.   Prečo […]

Online reklama. 5 svetových médií vs. Google a Facebook

5 nadnárodných médií spojilo svoje sily, aby konkurovali Googlu a Facebooku.   Britské denníky The Guardian, Financial Times, týždenník The Economist, americká spravodajská stanica CNN a medzinárodná spravodajská agentúra Reuters ohlásili spoločné kroky pri vytvorení jednotného systému online reklamy. Zoskupenie, ktoré si hovorí The Pangaea Alliance (podľa superkontinentu Pangea) má vyvážiť silu Googlu a Facebooku na poli internetovej […]

Ste adminom Facebook stránky? Stratíte fanúšikov

Máte vytvorenú stránku na Facebooku a tešíte sa určitému počtu fanúšikov. Každý „like“ navyše znamená osobu, ktorej sa páčite a ktorú budú z jej nástenky zasahovať vaše pekné reklamné kampane. Každý nový fanúšik vám robí radosť, ale v najbližších týždňoch nejakých stratíte. Nebuďte smutní. Nie je to vašim pričinením.    Komu sa to „nepáči“ Facebook sa rozhodol vymazať „lajky“ vašej […]

Call-Only od Google. Vygoogli a volaj.

Smartfóny. Všade samé smartfóny. Všetci vieme, že význam mobilných zariadení rastie a stále rásť bude.  Responzívny dizajn zariadil, že sa obsah vašej webovej stránky prispôsobí displeju telefónu. Počet minút, ktoré denne strávime pozeraním naň rovná sa 147 a na koľkých rukách by ste spočítali mobilné aplikácie, ktoré využívate?   Vygoogli a volaj Služby a produkty vyhľadávame „za behu“ a niekedy niečo googlime, […]

Nová reklama na Facebooku? „Highlight“ vašich produktov

Jedna reklama nemusí propagovať jeden produkt/službu a vizuálne pútavé reklamy Google Shopping Ads (PLA) musia čeliť konkurencii.   1,4 miliardy užívateľov, ktorí zdieľajú svoje záujmy. Narastajúci význam mobilných zariadení v používaní najväčšej sociálnej siete a sila reklamy na Facebooku. Je čas identifikovať a zapojiť vašich potenciálnych zákazníkov. Facebook prichádza s Product Ads.   Multi-Product Ads Reklama na Facebooku, […]

5 vecí vo vašom profile, ktoré vás „nezamestnajú“

93% zamestnávateľov si prelúska váš sociálny profil alebo s tým v budúcnosti plánuje začať. Viac ako polovica personalistov to robí VŽDY a šesť z desiatich chlebodarcov vám potom povie svoje „NIE“.   Prečo? V CV-čku ste samozrejme spomenuli, že ste zodpovední, nekonfliktní a proaktívni. To je všetko pekné, ale. Personalista firmy si naťuká vaše meno do vyhľadávača a váš zodpovedný prístup podčiarkne […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.