GoUP Blog - Píšeme o tom, čo nás vo svete internetovej reklamy

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





5 trendov v social media, o ktorých je dobré vedieť
5 trendov v social media, o ktorých je dobré vedieť
Keď nechytíte tú správnu vlnu, tak viete, ako to je. Možno chytíte ďalšiu, ale tí ostatní sú už dávno niekde inde. Platí to aj v social media sfére. Ak ste si vytvorili Facebook st [...]
22.08.2016 Barbora Jurovcová
Rozdiel medzi brandovou a výkonovou kampaňou (budovanie značky vs. priamy predaj)
Rozdiel medzi brandovou a výkonovou kampaňou (budovanie značky vs. priamy predaj)
Viem, čo si teraz asi myslíte. Otrepaný názov alebo (ešte lepšie) otrepaná téma. Môže byť :) Ak chcete, tak ste práve dočítali, a ak nie, tak som rád. V nasledujúcich riadkoch si p [...]
12.08.2016 Dalibor Ďuračka
Redizajn web stránky. Kedy áno a kedy nie?
Redizajn web stránky. Kedy áno a kedy nie?
Ste si istí, že je redizajn vášho webu naozaj nevyhnutný? V tomto článku sa vás budem snažiť nasmerovať k správnej odpovedi. Kedy ÁNO 1. Dizajn vyzerá staro Poznáte to, pustít [...]
08.08.2016 Miška Fodorová
Ako si vziať 2 mesačnú dovolenku z práce
Ako si vziať 2 mesačnú dovolenku z práce
Predstavte si to. Po úspešnom stážovaní v reklamke sa rozhodnú si vás nechať. Sedíte v kancelárii s CEO-om a accountkou, dvíhate klientske telefonáty, riešite faktúry, kampane – vc [...]
04.08.2016 Ivana Fertáľová
3 rady, ako byť dobrým klientom online agentúry
3 rady, ako byť dobrým klientom online agentúry
Snažíme sa byť najlepšou agentúrou pre našich klientov, ale máme radi keď si s klientom "sadneme". Ak sa nám s niekym pracuje dobre, výrazne sa to prejaví na výsledkoch, takže ak u [...]
03.08.2016 Ivan Račko
Pracujeme s Google Analytics 1: Ako nastaviť ciele a prečo sú také dôležité?
Pracujeme s Google Analytics 1: Ako nastaviť ciele a prečo sú také dôležité?
Vyhodnocovať, vyhodnocovať, vyhodnocovať! Nezáleží na tom, či ste malá stránka alebo veľký internetový obchod s tisíckami produktov. Základnou vecou je vyhodnocovať všetko, čo sa [...]
27.07.2016 Libor Toporcer

GoUP