--> Chcem zrušiť už odoslaný mail. Používate Gmail? Urobte to takto • GoUP

Chcem zrušiť už odoslaný mail. Používate Gmail? Urobte to takto

Barbora Jurovcová 26.06.2015 < 1 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
Chcem zrušiť už odoslaný mail. Používate Gmail? Urobte to takto

Kliknutie na „odoslať“ a následné chytanie sa za hlavu. Email odoslaný nesprávnej osobe, bez prílohy (najlepšie bez cv-čka, keď sa uchádzate o pracovnú pozíciu), preklepy a nemožnosť vrátiť krok späť. Google vyriešil problém, s ktorým sa stretol snáď každý. Viete, ako zrušiť už odoslaný mail?

 

Undo Send

Google v pondelok oficiálne uviedol do života Undo Send. Možnosť „vrátiť“ nesprávny mail naspäť do vašej schránky. Táto možnosť bola predstavená už v marci 2009, kedy bola súčasťou Google Labs – testovacej pôdy pre nové projekty, ktoré nie sú plne funkčné. Táto funkcia sa minulý mesiac stala aj súčasťou Inboxu – Google appky, ktorá organizuje vašu schránku (napr. zoskupením podobných správ do kategórií):

 

Možnosť Undo Send je vo webovej verzii Gmailu primárne vypnutá, čo znamená, že na to, aby ste email zastavili na „polceste“ a chybu v správe/prílohe/príjemcovi upravili, potrebujete vykonať zopár jednoduchých kliknutí.

 

1. Nastavenia

zrusit-uz-odoslany-mail

 

2. Undo Send

Keď povolíte možnosť „Undo Send“,  vyberte časový limit, do ktorého bude možné (po kliknutí na „odoslať“ ) odosielanie emailu zrušiť (5, 10, 20 alebo 30 sekúnd).

zrusit-uz-odoslany-mail-2

 

Odoslal som mail, ktorý chcem zrušiť

Stačí kliknúť na „Undo“ – „Späť“ (do zvoleného časového limitu) a mail spätne upraviť.

zrusit-uz-odoslany-mail-3

 

Zdroj: Google

 


Stay connected
Reklama
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako udeliť prístupy do Google Ads a Google Analytics?


2 minútové čítanie

Ešte predtým, ako začneme spoluprácu, potrebujeme vidieť stav vašich reklamných účtov a výsledkov webu, aby sme zanalyzovali problémy a nedostatky, a navrhli efektívne riešenie. Prístupy potrebujeme zvyčajne do účtov Google Ads a Google Analytics. Neviete, ako nám tieto prístupy udeliť? Je veľa spôsobov, ale my vám ukážeme tie najjednoduchšie: Udelenie prístupov do reklamného účtu Google […]

Čo sú to Rich Snippety a štrukturované dáta? Prečo ich používať?


8 minútové čítanie

Najprv si povieme, čo sú to Rich Snippety a potom si vysvetlíme, ako je ich možné na webovej stránke implementovať. Čo sú to Rich Snippety? Rich Snippety (tiež známe ako „Rich results“) sú bežné výsledky vyhľadávania Google so zobrazenými doplňujúcimi údajmi. Tieto doplňujúce údaje sa zvyčajne získavajú zo štruktúrovaných údajov, ktoré sú zapísané v HTML kóde webovej stránky. Medzi bežné […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.