-->

Koľko stojí SEO?

Vlado Kormančík 25.11.2020 3 minútové čítanie    Kategórie: SEO
Koľko stojí SEO?

Chcete sa pustiť do optimalizácie pre vyhľadávače, ale neviete koľko vás to bude stáť? V nasledujúcich riadkoch si rozoberieme koľko SEO stojí, a čo všetko obnáša.

Dobré SEO stojí čas

Existuje množstvo modelov, ako je možné určiť cenu SEO. U nás v GoUPe si kúpite čas, počas ktorého sa budeme venovať vášmu projektu. Rozsah času, ktorý mu budeme venovať je závislý na množstve faktorov, ako je veľkosť projektu, alebo obdobie do ktorého chcete vyrásť.

Analýzy

Pred realizáciou každej optimalizácie webovej stránky je potrebné vykonať analýzy, ktoré slúžia ako podklad na realizáciu ďalších prác. Na začiatku samotnej spolupráce sa väčšinou jedná o veľmi jednoduché analýzy, ktoré si vyžadujú približne hodinu času. Za tento čas sme schopný odhaliť tie najväčšie chyby na webovej stránke, no nedokážeme odhaliť všetky chyby, či už technické, alebo chyby v obsahu webu.

Analýza technického stavu webu pri ktorej sa skontroluje tzv. technické SEO, obsah, aj off-page, si môže vyžiadať od 10 do 15 hodín práce.

Analýza kľúčových slov slúži na zistenie čo a ako ľudia vyhľadávajú v súvislosti s vašim produktom, alebo témou vašej webovej stránky.

Analýza si vyžaduje od 10 až do 40 hodín pracovného času.  Záleží to od toho, či sa jedná len o jednoduchú analýzu, alebo o klasifikačnú. Množstvo potrebného času je závislé od rozsahu webovej stránky. Ak máte e-shop, ktorý predáva produkty z rôznych segmentov, tak sa potrebný čas na analýzu kľúčových slov znásobuje.

Realizácia jednotlivých analýz sa na prvý pohľad môže zdať zbytočná, kedže sa za daný investovaný čas nerobia žiadne zmeny v on-page, ani v off-page. Na tejto časti by sa dalo ušetriť, však?

Opak je pravdou. Analýzy sú veľmi dôležité, pretože nám pomáhajú zistiť správanie ľudí pri vyhľadávaní a technický stav webu.

Okrem zmien v obsahu stránky je potrebné počítať s tým, že mnohé technické zmeny na webe bude na základe inštrukcií od SEO špecialistu realizovať programátor.

Pravidelné SEO

Aj pravidelné SEO si vyžaduje investovanie určitých prostriedkov na jeho realizáciu. Na základe toho, ako rýchlo chcete vyrásť, prípadne ako veľký je váš web.

Cena za pravidelné SEO je investovaný čas na realizáciu potrebných zmien na webe. Začína zväčša na 10 hodinách, ale môže to byť aj 30, či 50 hodín mesačne.

Okrem prác na zmene obsahu, si môže pravidelné SEO vyžiadať aj zmeny v samotnej webovej stránke, ktoré realizuje programátor.

Dôležitou súčasťou každého webu je aj jeho vizuálna stránka, takže bez nákladov na grafika sa nezaobídete.

Okrem toho je potrebné vytvárať obsah, a ten je potrebné niekde publikovať. Na web je potrebné vytvárať spätné odkazy, ktoré je potrebné nakúpiť si u blogerov, alebo vydávateľov.

Cena za jeden spätný odkaz v existujúcom článku sa pohybuje v desiatkach Eur. Publikovanie článkov môže stáť aj niekoľko stoviek.

Dobré SEO nie je drahé, ale účinné.

Dobré SEO je také, ktoré vám prinesie úžitok.


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.