-->

Korona: Google dáva kredit na reklamu 💰

Tomáš Varga 14.05.2020 2 minútové čítanie    Kategórie: Ako predávať online
Korona: Google dáva kredit na reklamu 💰

340 miliónov dolárov (z celkovej výšky 800 miliónov určených na rôzne formy pomoci) pôjde priamo ako kredit do reklamných účtov Google Ads malých a stredných biznisov postihnutých korona krízou (Covid-19). A tu sú aktuálne pravidlá.

Ste malý alebo stredný biznis

Google má tím, ktorý bude určovať, kto je malý a stredný biznis. Z našej skúsenosti je to okrem korporácii a veľkých firiem so stovkami zamestnancov prakticky každá slovenská firma. Takže 95% našich klientov. 😊

Každopádne, ak máte do +/- 50 zamestnancov a obrat maximálne pár miliónov €, mali by ste tam patriť.

Inzerovali ste minulý rok

Váš Google Ads účet musel byť aktívny minimálne v desiatich mesiacoch roka 2019. Neznamená to, že počas celých mesiacov, ale váš účet musel aspoň niečo minúť v 10 mesiacoch z 12.

Okrem toho ste museli inzerovať aj v januári alebo februári 2020.

Ak máte viac účtov, každý sa posudzuje zvlášť

Takže máte nárok na kredit od Google pre každý účet, ktorý túto podmienku splní.

Ak ste pod agentúrou, kredit dostanete tiež

Aj agentúrni klienti dostanú do svojich účtov kredit za úplne rovnakých podmienok.

Kredit dostanete len raz

Ak máte na jednom účte viacero firiem (čo by ste nemali mať, je to veľmi nepraktické), tak kredit dostanete za účet, nie za každú firmu zvlášť.

Koľko?

Diplomatická odpoveď: Podľa toho koľko ste míňali, podľa krajiny v ktorej inzerujete a dokonca podľa meny v ktorej platíte. Takže nevieme… No Google sa bude snažiť vytvoriť férový rozdeľovací kľúč. Zrejme to bude známe až po tom, čo určia presný počet účtov medzi ktoré budú kredit deliť. Ak by sme si povedali, že tých účtov bude celosvetovo tak 1 milión, tak to vychádza v priemere 340 $ na účet. No tých účtov bude možno viac…

Kedy?

Koncom mája sa to začne. Bude to proces, ktorý bude trvať mesiace. Určite sa o tom dozviete a dozvieme sa to aj my.

Kredit musíte minúť do konca roka 2020.

Zdroj: Google


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.