--> 5 tipov pre tvorbu videí na sociálnych sieťach, ktoré získajú pozornosť • GoUP

5 tipov pre tvorbu videí na sociálnych sieťach, ktoré získajú pozornosť

Jarmila Véghová 22.12.2020 3 minútové čítanie    Kategórie: Video
5 tipov pre tvorbu videí na sociálnych sieťach, ktoré získajú pozornosť

Využívanie videa pre marketingové účely na sociálnych sieťach sa na prvý pohľad môže zdať zložité, ale ak sa budete držať pár základných pravidiel, stanú sa z vás časom experti.

Ak chcete vytvárať videá, ktoré nebudú získavať len vzhliadnutia, ale pomôžu aj konverzii predaja, držte sa týchto 5 tipov.

1. Používajte vhodné zariadenie

Jedným z dôvodov, prečo ľudia nevytvárajú videá je ten, že kvalitné zariadenia sú príliš drahé. To môže byť pravda, ale vy nemusíte mať tú najdrahšiu profesionálnu kameru na to, aby ste vytvorili kvalitné video.

V dnešnej dobe ma každý podnikateľ smartfón, ktorým sa veľmi jednoducho dá nahrať kvalitné video alebo livestream, ktoré môžu byť rovnako kvalitné, akoby boli nahraté profesionálnou videokamerou. Väčšina notebookov je tiež vybavená vstavanou webovou kamerou a zvukovým portom na pripojenie mikrofónu.

2. Dbajte na osvetlenie

Najväčšou nevýhodou používania notebooku alebo smartfónu je to, že je ťažšie kompenzovať zlé osvetlenie. V skutočnosti, ak chcete do nahrávania videa investovať, na prvom mieste v zozname by malo byť osvetlenie, najmä ak nahrávate v slabo osvetlenom priestore.

Ak nahrávate v horšom svetle, výsledkom je tmavé a zrnité video. Naopak, ak nahrávate v dobre osvetlenom priestore, video je ostré, jasné a čo je najdôležitejšie, vaše publikum vás vidí pekne.

Za týmto účelom sa odporúča umiestniť svetlá tak, aby boli dve pred vami, na oboch stranách kamery a jedno smerujúce za vás, aby sa eliminovali tiene. Svetlá, ktoré sú určené špeciálne na prácu s videom sa dajú nastaviť a nasmerovať jednoduchšie ako bežné svetlá pre domácnosť, ale pokojne pracujte s tým, čo máte.

3. Pozerajte sa vášmu publiku do očí

Očný kontakt je veľmi efektívny a dôležitý pre budovanie vášho vzťahu s vašim publikom. Ľudia, ktorí sa nepozerajú na kameru, riskujú, že publiku naznačia, že im nemožno dôverovať.

To neznamená, že nemôžete odtrhnúť zrak od kamery. Čím viac sa však budete priamo pozerať na kameru, vďaka čomu bude mať každý divák pocit, že sa na neho pozeráte, tým budú vaše videá efektívnejšie.

Trénujte to! Zvyknite si pozerať sa na kameru. Ak vám to pomôže, predstavte si, že sa rozprávate s vašim priateľom.

4. Dajte si pauzu

Pri vytváraní videa je tiež dôležité dať si čas. Nikto sa nenarodil s tým, že vie vytvárať bezchybné a pútavé videá. Vyžaduje si to veľa skúšania, pokusov, omylov, skúseností, kým budete v tom naozaj dobrý. Ale rovnako ako aj pri iných zručnostiach platí, že človek sa učí celý život 🙂

5. Pripravte si plán na skúšobné obdobie

Rozhodnite o svojej video stratégii – kde budete videá zverejňovať a o čom budete v nich rozprávať.

Môže vás odradiť tráviť hodiny natáčaním a upravovaním videa iba za účelom jeho zverejnenia a bez vzhliadnutí. Nenechajte sa tým ale odradiť. Zverejnite ďalšie, ďalšie a ďalšie video. Ak si nie ste istí, či sú videá dobré, požiadajte dôveryhodných priateľov alebo kolegov, ktorí vám môžu poskytnúť svoju úprimnú a profesionálnu spätnú väzbu, a potom videá naďalej zverejňujte.

Získanie publiká trvá dlho a ešte dlhšie trvá začleňovať spätnú väzbu. Doprajte si dostatok času na to, aby ste to dosiahli, a pripravte si rozumné očakávania a metriky ako meradlo úspechu.


Stay connected
Aktuálne najčítanejšie
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako udeliť prístupy do Google Ads a Google Analytics?


2 minútové čítanie

Ešte predtým, ako začneme spoluprácu, potrebujeme vidieť stav vašich reklamných účtov a výsledkov webu, aby sme zanalyzovali problémy a nedostatky, a navrhli efektívne riešenie. Prístupy potrebujeme zvyčajne do účtov Google Ads a Google Analytics. Neviete, ako nám tieto prístupy udeliť? Je veľa spôsobov, ale my vám ukážeme tie najjednoduchšie: Udelenie prístupov do reklamného účtu Google […]

Čo sú to Rich Snippety a štrukturované dáta? Prečo ich používať?


8 minútové čítanie

Najprv si povieme, čo sú to Rich Snippety a potom si vysvetlíme, ako je ich možné na webovej stránke implementovať. Čo sú to Rich Snippety? Rich Snippety (tiež známe ako „Rich results“) sú bežné výsledky vyhľadávania Google so zobrazenými doplňujúcimi údajmi. Tieto doplňujúce údaje sa zvyčajne získavajú zo štruktúrovaných údajov, ktoré sú zapísané v HTML kóde webovej stránky. Medzi bežné […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.