--> Tvorba responzívnych webov • GoUP

Tvorba webov a Analýza použiteľnosti

Váš web musí dobre nie len vyzerať, ale aj fungovať. Ukážte zákazníkovi, čo od neho chcete. A musí to byť ľahké a rýchle.

Výroba novej, responzívnej a krásnej webstránky

Analýza použiteľnosti webu

Programátor na prenájom

Vytvoriť web je ľahké. Vytvoriť dobrý web, to už chce know-how

Medzi webstránkou a predajnou webstránkou je veľmi tenká hranica. Každý web dokáže predávať ak vaši zákazníci pochopia, čo od nich chcete. Tvoríme webstránky, ktoré sú zameranané jednoznačne na výsledok – teda koľko zákazníkov sa vám ozve, koľko objednávok a telefonátov dostanete.

Nenudíme vašich návštevníkov jednoliatym textom, obohacujeme obsah o prvky interakcie a hlavne o konverzné prvky – takzvané výzvy k akcii (CTA – call-to-action). Jednoducho povedané – ak príde návštevník, ktorý má záujem, nemôže si to nechať len pre seba. Musí vám o tom povedať!

Váš nový web musí spĺňať dve základné podmienky: Musí byť responzívny a musí mať CMS systém aby ste si mohli hravo meniť obsah.

Ak chcete vidieť ako robíme weby my, pozrite sa na Výroba novej, responzívnej a krásnej webstránky. Alebo nás priamo kontaktujte, porozprávame sa o tom.

Potrebujete nový web?

CHCEM BEZPLATNÝ NÁVRH

Prečítajte si náš online magazín o online

Základné spôsoby zvyšovania návštevnosti vášho webu


7 minútové čítanie

Keď sa usilujete zvýšiť návštevnosť vašej stránky, nikdy sa nespoliehajte iba na jeden alebo dva komunikačné kanály. Justin Bridegan z agentúry MarketingSherpa napísal: „Vždy je najlepšie mať niekoľko rôznych zdrojov návštevníkov, čo minimalizuje riziko, že vaše webové stránky upadnú do zabudnutia, keď váš hlavný zdroj vyschne.“ S ohľadom na Brideganovo odporúčanie sa pozrime na päť […]

4 tipy pre tvorbu obsahu zameraného na mobilné zariadenia, ktorý vám zvýši konverzie


4 minútové čítanie

Chcete zvýšiť počet konverzií na vašich webových stránkach? Takmer 60%  všetkej aktivity na internete prichádza z mobilných zariadení – ak pre nich teda neoptimalizujete svoje stránky, doslova strácate svoje peniaze. To, čo najlepšie funguje na návštevníkov vašej stránky prostredníctvom počítača, nemusí fungovať medzi členmi vášho mobilného publika. Čoraz viac a viac používateľov sa pripája na […]

4 spôsoby ako vytvoriť skvelý obsahový marketing aj s malým rozpočtom


5 minútové čítanie

V poslednom období sa často v marketingovej brandži spomína obsahový marketing alebo content marketing. Jeho úlohou je vytvárať kvalitný obsah, ktorý poskytuje používateľom pridanú hodnotu, prostredníctvom ktorej si ich viete „dostať na svoju stranu“. Aký je najlepší spôsob propagácie vašej značky? Na túto otázku by všetci odpovedali slovami: „To je jednoduché! Vytvorte skvelý obsah, ktorý používatelia […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.