-->

Životný cyklus online kampane pre e-shop

Peter Illáš 16.06.2020 3 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
Životný cyklus online kampane pre e-shop

Ako onlajnová agentúra, ktorá vytvorila a úspešne aplikovala stratégie pre množstvo e-shopov môžeme povedať, že neexistuje jednotný vzorec pre trvalý úspech v maloobchode, keďže požiadavky a okolnosti každej značky sú jedinečné. Existujú typické vzorce a fázy, ktorými prechádzajú online podniky a ktoré tvoria životný cyklus elektronického obchodu.

Tri typické fázy životného cyklu podnikania v elektronickom obchode

Tieto fázy sú najbežnejšími fázami rastu životného cyklu obchodných spoločností v elektronickom obchode:

  1. Fáza – Nábeh a rýchly rast
  2. Fáza – Udržateľnosť
  3. Fáza – Obnovený rast zavedením nových zmien (nové platformy, funkcie, zdroje / ľudia alebo stratégie)

Zjednodušene povedané, pri spustení kampaní je tu strmý skok vpred, nasleduje odpočinok pred ďalším rastom vpred, ktorý treba posilniť novými zmenami. Toto je základný vzorec rastu v elektronickom obchode, rýchlo rastie a potom ustupuje (odpočíva).

Fáza 1: Spustenie a rýchly rast

Väčšina podnikov elektronického obchodu prechádza počiatočným obdobím rýchleho a v niektorých prípadoch neočakávaného rastu. Zvyčajne to súvisí skôr s popularitou produktu, ktorý predávajú alebo s požiadavkou trhu, a nie s implementáciou platforiem elektronického obchodu. Je dôležité, aby vaša firma zostala svižná a rýchlo reagovala na zmeny.

Značky dosahujú často rýchle účinky v tejto prvej fáze predtým, ako sa rast spomalí a progres sa zastaví. To znamená, že podniky prechádzajú do druhej etapy životného cyklu elektronického obchodu, ktorá predstavuje fázu udržateľnosti.

Fáza 2: Udržateľnosť

Zistili sme, že mnoho firiem, ktoré sa dostanú do tejto druhej fázy životného cyklu elektronického obchodu, má tendenciu panikáriť a hľadať riešenia problémov, ktoré sa vyskytnú rýchlo. Musíte pochopiť, že je prirodzené, že po skorom zvýšení dôjde k vyrovnaniu rastu. Akonáhle vaša firma získa trakciu, povedomie o značke a počiatočný impulz, je čas zamyslieť sa nad vašim pokrokom, analyzovať svoje údaje a získať kľúčové informácie o tom, aby sa na vašom webe elektronického obchodovania a vo vašom marketingu mohli merať strategické zmeny.

Je dôležité, aby majitelia firiem vyčlenili dostatok času a zdrojov na analýzu, aby boli systematicky a strategicky vypracované, a to najlepším spôsobom. Ďalej je potrebné určiť ďalšie kroky, ako sa presunúť do tretej fázy a začať dosahovať obnovený rast.

Fáza 3: Obnovený rast

V tejto tretej fázy životného cyklu elektronického obchodu by pokusy o oživenie dynamiky a rastu vašej spoločnosti mali byť vždy strategické. Podľa našich skúseností si obnovenie rastu predaja môže vyžadovať iba zosúladenie vašich obchodných cieľov so zmenami zákazníckych trendov, udržiavanie aktuálnosti s novými technológiami a stratégiami kanálov.

Na optimalizáciu procesov a zlepšenie zákazníckych skúseností je potrebná analýza doterajších výsledkov. Týmto sa ďalej bude riadiť a odvíjať vaša stratégia.

Zhrnutie

Zoznámenie sa s týmito kľúčovými fázami životného cyklu elektronického obchodu vám pomôže predstaviť si rast vašej značky ako cyklický proces, identifikovať kritické otázky, ktoré treba položiť v každej fáze a pochopiť, prečo je agilný prístup k stratégii elektronického obchodu tak dôležitý pre trvalý úspech.

Tento proces a kampane pre váš elektronický obchod sa zameriavajú na pravidelné prehodnocovanie a obnovovanie vašej stratégie elektronického obchodu tak, aby sa dosiahli dlhodobé výsledky.


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023


4 minútové čítanie

Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe analýzy trendov zapojenia viac ako 34 tisíc používateľov spoločnosti Sprout (v priebehu uplynulého roka). Po prvýkrát spoločnosť Sprout poskytla údaje zo služby TikTok, ktoré by mohli poskytnúť ďalšie pomocné usmernenia v širšom marketingovom procese sociálnych […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.