Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Komplexná reklama na Facebooku a Instagrame

Facebook a Instagram reklama je výkonný predajný kanál na sociálnych sieťach.

Facebook má sofistikované nástroje na to, aby ste vy predávali viac.

Facebook nie je len o „lajkoch“. V súčasnosti má 11 rôznych reklamných formátov a každý z nich má iný cieľ. A preto ani predajné kampane prinášajúce objednávky v e-shope nie sú žiadnou výnimkou. Už nejde len o to, koľko ľudí z vašej cieľovky klikne, ale meriame konverzie, generujeme potenciálnych zákazníkov, lacno šírime videá a promujeme aplikácie pre mobily.

Sociálne siete sú o komunikácii a reklama o predaji. Keď viete čo robíte, tak zarábate.

Tak ako na to?
Takto:

Stanovíme si cieľ a vyberieme správne formáty

To najhlavnejšie je vedieť čo chceme reklamou dosiahnuť. Na základe cieľa navrhneme formáty.

Zacielime a spustíme

Vyberieme správne publiká. Facebook má dokonalú demografiu a je veľký rozdiel, či od cieľovky chceme kliknutie alebo vyplnenie formulára na webe.

Meriame, vyhodnocujeme, ladíme a odznova

Ako kampaň beží, objavujeme stále lepšie reagujúce publiká, ktoré sa zasa po čase vyčerpajú a tak dookola.

Pozrime sa to spolu

CHCEM BEZPLATNÝ NÁVRH

Pokiaľ má byť online vašou základnou marketingovou stratégiou, komplexná reklama na Facebooku je jej neoddeliteľnou súčasťou. Silou Facebook reklamy je okrem propagácie vašej Facebook stránky aj silné cielenie na produkty z ponuky vášho e-shopu alebo služby. Vďaka Facebook Remarketingu môžeme zacieliť na ľudí, ktorí navštívili vaše stránky. Ak ho urobíme dynamický, bude sa im na Facebooku zobrazovať reklama, ktorá zobrazí práve tie produkty alebo služby, ktoré si na webe pozerali. Úžasné.

Reklama pre webstránku (Click-to-web)

Reklama, ktorá zvyšuje návštevnosť vašich webstránokalebo e-shopu.

Základným typom reklamy na Facebooku je reklama pre externé stránky, teda pre vašu web stránku. Vytvoríme reklamné texty, pridáme lákavé obrázky, zacielime na vhodné publikum a reklamu spustíme. Reklamu dostaneme vo veľkom formáte priamo do Newsfeedu (Nástenky) vašich budúcich zákazníkov.

Okrem kliknutí sú našim cieľom konverzie – objednávky na vašom webe. V rámci cielenia click-to-web môžeme nastaviť remarketingdynamický remarketing, prípadne formát Carousel, ktorý zobrazuje v jednej reklame tri až päť rôznych produktov.

Propagácia Facebook príspevku (Page Post Engagement)

Zaujímavé príspevky sa musia dostať medzi ľudí. A my zabezpečíme, aby ich zásah bol čo najväčší – interakciu Vašich zákazníkov. Bez reklamy bude dosah vášho príspevku na fanúšikov cca do 10%. Pokiaľ máte dobre publikum, napr. ako my, tak je to až 90%, to však zďaleka nie je pravidlom. O rozšírenie príspevku sa preto musíme postarať plateným šírením, tzv. boostom.

Keď je navyše reklamná informácia na Facebook stránke dostatočne populárna, šíri sa nie len platenými odkazmi, ale aj virálne.

Predstavte si tú silu zásahu, pokiaľ sa jediný príspevok dostal medzi viac ako 177 000 ľudí!

Toto dokáže reklama pre Facebook stránku typu „Page Post Engagement“.

Reklama na získavanie fanúšikov (Page Likes)

Reklama, ktorá dokáže rapídne zvýšiť počet reálnych fanúšikov vašej Facebook stránky.

Sú vysoko interaktívne, zobrazujú informácie o tom, čo majú radi Vaši priatelia a to je najsilnejší virálny parameter. V prenesenom význame uvádzajú: „Tvoj priateľ má rád túto stránku/produkt. A čo ty?“.
Na to, aby sme mohli naplno využiť potenciál reklamy na Facebooku, je potrebná kvalitne a s vhodnou periodicitou aktualizovaná Facebook stránka.

Samozrejme, získavanie fanúšikov je dôležité, ale fanúšik ešte nie je zákazník. Cesta k zákazníkom vedie nie len cez fanúšikov, ale aj cez interakciu ľudí s vašimi príspevkami. Kvalitná a pútavá Facebook stránka vášho e-shopu, produktu alebo služby je základom úspešného Facebook Marketingu.

Propagácia videa na Facebooku (Video Views)

Video sa na Facebooku šíri veľmi dobre. Ak ste pripojení na WiFi, video sa vám v Newsfeede začne prehrávať automaticky.

Vždy je však dobre mu pomôcť. Propagovaním videa ho dokážeme rýchlo rozšíriť po vašej cieľovke na Facebooku. Video je najlepšie šíriteľným formátom reklamy na Facebooku.

Reklama na lokálny obchod (Local Awareness)

Ak máte kamennú predajňu, do ktorej potrebujete dostať zákazníkov, toto je výborný spôsob, ako o nej povedať ľudom v okolí niekoľkých kilometrov. Nemusíte mať ani webstránku a dokážeme k vám priviesť zákazníkov.

Aká je cena reklamy na Facebooku a Instagrame

Cena reklamných programov začína na 192 € mesačne. V tejto cene získate profesionálne vedenú kampaň, ktorá plní svoje ciele. Dá sa toho však urobiť aj viac. Pozrite si náš cenník Management a ozvite sa ešte dnes aby sme pre vás vybrali najlepšiu možnosť.

Najobľúbenejšia voľba
Facebook Start Kicker 249 € Facebook Start Booster 449 € Facebook Start Premier 899 €
Google vyhľadávanie Áno Áno Áno
Meranie objednávok (konverzií) Áno Áno Áno
Google Reklamná sieť Nie Áno Áno
Analýza zdrojov objednávok v Analytics (ROI) Nie Áno Áno
Analýza predaja produktov v Analytics (ROAS) Nie Áno Áno
Copywriter - tvorba a testovanie reklamných textov Nie Áno Áno
Tvorba responzívnych bannerov Nie Áno Áno
Pravidelný reportinga vyhodnotenie kampaní Nie Áno Áno
Pravidelná konzultácia stratégie pre rast vášho online biznisu Nie Nie Áno
TOTO CHCEM TOTO CHCEM TOTO CHCEM

Pozrime sa to spolu

CHCEM BEZPLATNÝ NÁVRH

Prečítajte si náš online magazín o online

4 stratégie, pomocou ktorých kamenné obchody môžu nonšalantne predbehnúť online predajcov

Kamenné obchody v posledných rokoch opakovane čelia  názorom spotrebiteľskej verejnosti, ktorá sa domnieva, že nakupovanie vo fyzických predajniach neodvratne vychádza z módy. Nie je ničím výnimočným, že čoraz viac tradičných predajných spoločností oznamuje rušenie svojich kamenných obchodov. Za zmienku stoja napríklad mená ako Sears, Barnes & Noble, JC Penney a mnoho ďalších. Na druhej strane spektra sa však nachádza mimoriadne […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.