--> 4 kroky k odstráneniu histórie vyhľadávania na Facebooku • GoUP

4 kroky k odstráneniu histórie vyhľadávania na Facebooku

Barbora Jurovcová 04.05.2015 2 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
4 kroky k odstráneniu histórie vyhľadávania na Facebooku

Vymazanie histórie internetového prehliadača, toto robíte pravidelne. Ale viete, ako vymažete históriu všetkého, čo ste kedy naťukali do kolónky „Hľadať ľudí, miesta a veci“ na Facebooku?

 

História vyhľadávania? Facebook si ju pamätá

Poznáte to. Ste zvedaví/é na nového priateľa/priateľku vašej bývalej/bývalého. Prihlásite sa na Facebook, nájdete ho/ju, prelúskate si jeho/jej profil. Hľadáte niečo, aby ste sa cítili lepšie. Hotovo. Vraciate sa naspäť „Domov“. Nový kolega/kolegyňa, ten/tá z poslednej party a história vášho vyhľadávania? Facebook si ju pamätá. Osoby, stránky, veci – všetko, čo ste niekedy napísali do kolónky, do ktorej píšete každý deň niečo. Bude to dlhý zoznam..

 

facebook-historia-vyhladavania-1

 

Áno, Facebook si ukladá históriu všetkého, čo ste kedy napísali do jeho vyhľadávača. Prístup k tomuto zoznamu máte, samozrejme, len vy, ale ak ste o tomto fakte doteraz nevedeli a začali ste sa cítiť jemne nekomfortne, ukážeme vám, kde tento archív nájdete. Aby ste ho mohli vymazať, napríklad.

1. Profil – „Zobraziť záznam o činnosti“

facebook-historia-vyhladavania-2

 

2. Ponuka vľavo – „Viac“

facebook-historia-vyhladavania-3

 

3. Ponuka vľavo – „Hľadať“

facebook-historia-vyhladavania-4

 

4. „Vymazať hľadanie“

Ak nechcete vymazať celú históriu vyhľadávania, stačí kliknúť na ikonu zámku a odstrániť jednotlivé položky.

 

facebook-historia-vyhladavania-5

 

Ste si istí?

facebook-historia-vyhladavania-6

 

Nie ste zvedaví na to, aké položky uchováva história vyhľadávania vo vašom profile? My sme si istí, že ste.

 

 

 


Stay connected
Reklama
Najnovšie články

4 tipy pre tvorbu obsahu zameraného na mobilné zariadenia, ktorý vám zvýši konverzie


4 minútové čítanie

Chcete zvýšiť počet konverzií na vašich webových stránkach? Takmer 60%  všetkej aktivity na internete prichádza z mobilných zariadení – ak pre nich teda neoptimalizujete svoje stránky, doslova strácate svoje peniaze. To, čo najlepšie funguje na návštevníkov vašej stránky prostredníctvom počítača, nemusí fungovať medzi členmi vášho mobilného publika. Čoraz viac a viac používateľov sa pripája na […]

4 spôsoby ako vytvoriť skvelý obsahový marketing aj s malým rozpočtom


5 minútové čítanie

V poslednom období sa často v marketingovej brandži spomína obsahový marketing alebo content marketing. Jeho úlohou je vytvárať kvalitný obsah, ktorý poskytuje používateľom pridanú hodnotu, prostredníctvom ktorej si ich viete „dostať na svoju stranu“. Aký je najlepší spôsob propagácie vašej značky? Na túto otázku by všetci odpovedali slovami: „To je jednoduché! Vytvorte skvelý obsah, ktorý používatelia […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.