--> 4 kroky k odstráneniu histórie vyhľadávania na Facebooku • GoUP

4 kroky k odstráneniu histórie vyhľadávania na Facebooku

Barbora Jurovcová 04.05.2015 2 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
4 kroky k odstráneniu histórie vyhľadávania na Facebooku

Vymazanie histórie internetového prehliadača, toto robíte pravidelne. Ale viete, ako vymažete históriu všetkého, čo ste kedy naťukali do kolónky „Hľadať ľudí, miesta a veci“ na Facebooku?

 

História vyhľadávania? Facebook si ju pamätá

Poznáte to. Ste zvedaví/é na nového priateľa/priateľku vašej bývalej/bývalého. Prihlásite sa na Facebook, nájdete ho/ju, prelúskate si jeho/jej profil. Hľadáte niečo, aby ste sa cítili lepšie. Hotovo. Vraciate sa naspäť „Domov“. Nový kolega/kolegyňa, ten/tá z poslednej party a história vášho vyhľadávania? Facebook si ju pamätá. Osoby, stránky, veci – všetko, čo ste niekedy napísali do kolónky, do ktorej píšete každý deň niečo. Bude to dlhý zoznam..

 

facebook-historia-vyhladavania-1

 

Áno, Facebook si ukladá históriu všetkého, čo ste kedy napísali do jeho vyhľadávača. Prístup k tomuto zoznamu máte, samozrejme, len vy, ale ak ste o tomto fakte doteraz nevedeli a začali ste sa cítiť jemne nekomfortne, ukážeme vám, kde tento archív nájdete. Aby ste ho mohli vymazať, napríklad.

1. Profil – „Zobraziť záznam o činnosti“

facebook-historia-vyhladavania-2

 

2. Ponuka vľavo – „Viac“

facebook-historia-vyhladavania-3

 

3. Ponuka vľavo – „Hľadať“

facebook-historia-vyhladavania-4

 

4. „Vymazať hľadanie“

Ak nechcete vymazať celú históriu vyhľadávania, stačí kliknúť na ikonu zámku a odstrániť jednotlivé položky.

 

facebook-historia-vyhladavania-5

 

Ste si istí?

facebook-historia-vyhladavania-6

 

Nie ste zvedaví na to, aké položky uchováva história vyhľadávania vo vašom profile? My sme si istí, že ste.

 

 

 


Stay connected
Reklama
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako udeliť prístupy do Google Ads a Google Analytics?


2 minútové čítanie

Ešte predtým, ako začneme spoluprácu, potrebujeme vidieť stav vašich reklamných účtov a výsledkov webu, aby sme zanalyzovali problémy a nedostatky, a navrhli efektívne riešenie. Prístupy potrebujeme zvyčajne do účtov Google Ads a Google Analytics. Neviete, ako nám tieto prístupy udeliť? Je veľa spôsobov, ale my vám ukážeme tie najjednoduchšie: Udelenie prístupov do reklamného účtu Google […]

Čo sú to Rich Snippety a štrukturované dáta? Prečo ich používať?


8 minútové čítanie

Najprv si povieme, čo sú to Rich Snippety a potom si vysvetlíme, ako je ich možné na webovej stránke implementovať. Čo sú to Rich Snippety? Rich Snippety (tiež známe ako „Rich results“) sú bežné výsledky vyhľadávania Google so zobrazenými doplňujúcimi údajmi. Tieto doplňujúce údaje sa zvyčajne získavajú zo štruktúrovaných údajov, ktoré sú zapísané v HTML kóde webovej stránky. Medzi bežné […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.