--> 4 kroky k odstráneniu histórie vyhľadávania na Facebooku • GoUP

4 kroky k odstráneniu histórie vyhľadávania na Facebooku

Barbora Jurovcová 04.05.2015    Kategórie: Social Media
4 kroky k odstráneniu histórie vyhľadávania na Facebooku

Vymazanie histórie internetového prehliadača, toto robíte pravidelne. Ale viete, ako vymažete históriu všetkého, čo ste kedy naťukali do kolónky „Hľadať ľudí, miesta a veci“ na Facebooku?

 

História vyhľadávania? Facebook si ju pamätá

Poznáte to. Ste zvedaví/é na nového priateľa/priateľku vašej bývalej/bývalého. Prihlásite sa na Facebook, nájdete ho/ju, prelúskate si jeho/jej profil. Hľadáte niečo, aby ste sa cítili lepšie. Hotovo. Vraciate sa naspäť „Domov“. Nový kolega/kolegyňa, ten/tá z poslednej party a história vášho vyhľadávania? Facebook si ju pamätá. Osoby, stránky, veci – všetko, čo ste niekedy napísali do kolónky, do ktorej píšete každý deň niečo. Bude to dlhý zoznam..

 

facebook-historia-vyhladavania-1

 

Áno, Facebook si ukladá históriu všetkého, čo ste kedy napísali do jeho vyhľadávača. Prístup k tomuto zoznamu máte, samozrejme, len vy, ale ak ste o tomto fakte doteraz nevedeli a začali ste sa cítiť jemne nekomfortne, ukážeme vám, kde tento archív nájdete. Aby ste ho mohli vymazať, napríklad.

1. Profil – „Zobraziť záznam o činnosti“

facebook-historia-vyhladavania-2

 

2. Ponuka vľavo – „Viac“

facebook-historia-vyhladavania-3

 

3. Ponuka vľavo – „Hľadať“

facebook-historia-vyhladavania-4

 

4. „Vymazať hľadanie“

Ak nechcete vymazať celú históriu vyhľadávania, stačí kliknúť na ikonu zámku a odstrániť jednotlivé položky.

 

facebook-historia-vyhladavania-5

 

Ste si istí?

facebook-historia-vyhladavania-6

 

Nie ste zvedaví na to, aké položky uchováva história vyhľadávania vo vašom profile? My sme si istí, že ste.

 

 

 


Najnovšie články

Ako propagovať produkty v online prostredí, keď vám to Facebook a Google nedovolia

Aký prístup zvolíte v rámci svojej marketingovej strategie v prípade, že vám služba Facebook a služba Google Ads zamietnú reklamy? Takúto otázku si často kladú majitelia podnikov v rámci odvetví priemyslu, ktoré nie sú v súlade so smernicami spoločností Google a Facebook týkajúcimi sa reklamy na ich stránkach. Najčastejšie sa jedná o spoločnosti, ktoré sa venujú predaju elektronických cigariet, vaporizérov a podobných […]

4 tipy ako urobiť z návštevníka vašej webstránky zákazníka

Predstavte si nasledovnú situáciu. Vaša značka bezkonkurenčne dominuje medzi výsledkami internetových vyhľadávačov, vaša sieť influencerov denne produkuje kvalitný obsah a odkazuje svojich nasledovateľov vaším smerom a miera otvárania vašich e-mailov je vyššia ako kedykoľvek predtým. Blahoželáme, práve ste dosiahli vysnený scenár každého digitálneho marketéra. Ani v takejto situácii by ste však nemali vo svojej snahe […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.