SEO - Optimalizácia pre vyhľadávače | GoUP
GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.






Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Dobré SEO nie je lacné ani rýchle. Je pomalé a účinné.

Čo to vlastne je, to mystické SEO? V jednoduchosti to znamená, že niekto vám optimalizuje web tak, aby ho vyhľadávače považovali za kvalitnejší pre určité kľúčové slová. Na základe toho ho potom budú umiesťnovať vyššie vo svojich výsledkoch. Znie to jednoducho, že?

Na to, aby SEO malo skutočný efekt nestačí, že váš web niekto zaregistruje „do 120 slovenských a svetových katalógov“. Potrebujete mať vyriešenú OnPage optimalizáciu – teda optimalizáciu kódu vašej stránky. Ideálne je, ak ju váš developer urobil už pri výrobe stránky. To sú tie meta-tagy, nadpisy H1 a ďalšie múdre skratky. Ešte dôležitejšia je nasledujúca OffPage optimalizácia – to, ako sa o vašom webe „hovorí“ na Internete, sociálnych sieťach a blogoch. Kvalitné spätné odkazy, to sú také, ktoré sú z kvalitných blogov a hlavne, ostanú vám navždy.

 

Registrácia do katalógov, výmena odkazov a nákup backlinkov je nezmysel. SEO má mať výsledky.

  • Analýza

    súčasného stavu webu aj pozícii v Google

  • Tvrdá práca

    na tvorbe hodnotného obsahu, ktorý vám ostane

  • Zvýšenie návštevnosti

    aj konverzíí každý mesiac

Ak chceme dlhodobo budovať vaše pozície v organickom vyhľadávaní Google je potrebné robiť to systematicky. Dlhodobou silou vášho SEO sú kvalitné spätné odkazy (backlinks) z kvalitných zdrojov. Žiadne nakúpené alebo vymenené odkazy, ale jedinečný obsah v článku, blogu alebo na sociálnej sieti so správnym počtom kľúčových slov a ich synonymami, ktorý na správnom mieste obsahuje odkaz na váš web.

SEO je veda. Naši optimalizátori sú Ajnštajni.

Keďže SEO nie je exaktné, celý úspech tkvie v skúsenostiach. Naši experti pracujú súčasne na desiatkách webov vďaka čomu vieme, čo funguje práve teraz. Niekedy ste sa zaregistrovali do pár nezmyselných katalógov, povymieňali spätné odkazy v sekcii partneri a bolo to. Toto dnes robia len SEO šarlatáni.

SEO od GoUP funguje takto:

  1. Urobíme Analýzu Súčasného Stavu – kde ste, kde je konkurencia, ako je urobený web a na čo cieliť.
    Zistíme proti čomu stojíme. Chceme si byť istí, že keď sa do toho pustíme, bude to mať efekt. Na základe Analýzy vieme, koľko práce váš web potrebuje
  2. Navrhneme mesačný Rozsah Prác.
    Pripravíme odporúčaný rozsah mesačných prác. K nemu, ako výsledok Analýzy, očakávaný nárast návštevnosti webu po 6, 12 a 24 mesiacoch. Pre nás sú tieto čísla KPI (Kľúčové ukazovatele úspechu) a ak ich nesplníme, máte právo pýtať sa prečo.
  3. Pustíme sa do OnPage optimalizácie.
    Prvý krok k úspechu je dobrý kód. Naši špecialisti do neho doplnia chýbajúce parametre v spolupráci s vašim webmasterom. Taktiež vytvoríme potrebné texty, resp. podstránky, ktoré budú slúžiť na obohatenie obsahu. Samozrejme, viditeľné zmeny konzultujeme s vami.
  4. Pustíme sa do OffPage optimalizácie.
    Postupne vytvárame sieť vašich vlastných článkov na našej sieti. Píšeme pútavo, ale hlavne „SEO friedly“. Každý takýto článok buduje sieť vašich spätných odkazov. Publikujeme váš obsah na Twitter a Facebook, čím ukazujeme Googlu, aké dôležité sú články, ktoré na vás odkazujú. Pracujeme dovtedy, kým nesplníme cieľ, ktorý sme si stanovili.

Skutočný Príbeh – Case Study

Tomuto klientovi sme začali robiť SEO len pred tromi mesiacmi. Po opravení základných chýb v optimalizácii sa pozície dali do pohybu veľmi rýchlo. Toto je príklad naozaj výnimočného rastu e-shopu.

0
cena SEO služieb na 3 mesiace
0
vyššia návštevnosť z vyhľadávania
0
viac objednávok
0
zvýšenenie obratu
0
nárast zisku, len pre ilustráciu

Pracujeme pre Vás radi.
Sme spokojní, len ak ste spokojní!

Chcem byť spokojný klient

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP