Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Optimalizovať web, to je SEO

Optimalizácia pre vyhľadávače zabezpečí návštevníkov aj zákazníkov. Ale vyžaduje svoj čas a investíciu.

Dobré SEO nie je lacné ani rýchle. Je pomalé a účinné.

Čo to vlastne je, to mystické SEO? V jednoduchosti to znamená, že niekto vám optimalizuje web tak, aby ho vyhľadávače považovali za kvalitnejší pre určité kľúčové slová. Na základe toho ho potom budú umiesťnovať vyššie vo svojich výsledkoch. Znie to jednoducho, že?

Na to, aby SEO malo skutočný efekt nestačí, že váš web niekto zaregistruje „do 120 slovenských a svetových katalógov“. Potrebujete mať vyriešenú OnPage optimalizáciu – teda optimalizáciu kódu vašej stránky. Ideálne je, ak ju váš developer urobil už pri výrobe stránky. To sú tie meta-tagy, nadpisy H1 a ďalšie múdre skratky. Ešte dôležitejšia je nasledujúca OffPage optimalizácia – to, ako sa o vašom webe „hovorí“ na Internete, sociálnych sieťach a blogoch. Kvalitné spätné odkazy, to sú také, ktoré sú z kvalitných blogov a hlavne, ostanú vám navždy.

Registrácia do katalógov, výmena odkazov a nákup backlinkov je nezmysel. SEO má mať výsledky.

Analýza

súčasného stavu webu aj pozícii v Google

Tvrdá práca

na tvorbe hodnotného obsahu, ktorý vám ostane

Zvýšenie návštevnosti

aj konverzíí každý mesiac

Ak chceme dlhodobo budovať vaše pozície v organickom vyhľadávaní Google je potrebné robiť to systematicky. Dlhodobou silou vášho SEO sú kvalitné spätné odkazy (backlinks) z kvalitných zdrojov. Žiadne nakúpené alebo vymenené odkazy, ale jedinečný obsah v článku, blogu alebo na sociálnej sieti so správnym počtom kľúčových slov a ich synonymami, ktorý na správnom mieste obsahuje odkaz na váš web.

SEO je veda. Naši optimalizátori sú Ajnštajni.

Keďže SEO nie je exaktné, celý úspech tkvie v skúsenostiach. Naši profíci pracujú súčasne na desiatkach webov vďaka čomu vieme, čo funguje práve teraz. Niekedy ste sa zaregistrovali do pár nezmyselných katalógov, povymieňali spätné odkazy v sekcii partneri a bolo to. Toto dnes robia len SEO šarlatáni.

SEO od GoUP funguje takto:

Urobíme Analýzu Súčasného Stavu

Kde ste, kde je konkurencia, ako je urobený web a na čo cieliť.
Zistíme proti čomu stojíme a ako si stojíte v konkurencii vy. Chceme si byť istí, že keď sa do toho pustíme, bude to mať efekt. Na základe Analýzy vieme, koľko práce váš web potrebuje.

Navrhneme mesačný Rozsah Prác

Pripravíme odporúčaný rozsah mesačných prác. K nemu, ako výsledok Analýzy, očakávaný nárast návštevnosti webu po 6, 12 a 24 mesiacoch. Pre nás sú tieto čísla KPI (Kľúčové ukazovatele úspechu) a ak ich nesplníme, máte právo pýtať sa prečo.

Pustíme sa do OnPage optimalizácie

Prvý krok k úspechu je dobrý kód. Naši špecialisti do neho doplnia chýbajúce parametre v spolupráci s vašim webmasterom. Taktiež vytvoríme potrebné texty – teda obsah, content, resp. podstránky, ktoré budú slúžiť na obohatenie obsahu. Samozrejme, viditeľné zmeny konzultujeme s vami.

Pustíme sa do OffPage optimalizácie

Postupne vytvárame sieť vašich vlastných článkov v internete. Píšeme pútavo, ale hlavne „SEO friedly“. Každý takýto článok buduje sieť vašich spätných odkazov. Publikujeme váš obsah na Twitter a Facebook, čím ukazujeme Googlu, aké dôležité sú články, ktoré na vás odkazujú. Pracujeme dovtedy, kým nesplníme cieľ, ktorý sme si stanovili.

A aký to má výsledok? Finančný

Výsledkom našej práce je váš zisk. Teda sledujeme tieto metriky v poradí dôležitosti:

  1. Pozície dôležitých kľúčových slov
    Ktoré nám prezradia, či sa začíname hýbať správnym smerom.
  2. Návštevnosť z vyšších pozícii
    Či zlepšené pozície prinášajú aj viac návštev
  3. A to najdôležitejšie – viac dopytov alebo ideálne vyšší zisk
    Je pekné byť prvý a je pekné mať z toho nävštevníkov. No ak by neprinášali zisk, je to na nič. A preto je našou najhlavnejšou metrikou návratnosť investície do SEO – teda ako stúpa počet dopytov alebo zisk z organického vyhľadávania.

Koľko stojí kvalitné SEO?

SEO je dlhodobý proces. Dá sa prirovnať k hypotéke – dlho ho platíte, ale nakoniec je vaše. Pripravte sa investíciu v dĺžke minimálne 6 mesiacov, kedy sa už prvé výsledky musia dostaviť. Aj tak to však bude len začiatok a príbeh vašej optimalizácie bude trvať roky. Na jeho konci však bude sladká odmena masívnej návštevnosti zákazníkov, ktorí budú chodiť zas a znova. A koľko to teda stojí na mesiac? V závislosti od úvodnej analýzy, ktorá prezradí rozsah vášho webu, jeho konkurenciu a súčasné pozície navrhneme ideálny časový fond potrebný k tomu, aby sa nejaké výsledky skutočne dostavili. A ten začína na 10 hodinách mesačne, no ideálne stav je 20 hodín a viac. Teda hovoríme o cene 450€ mesačne a viac a to po dobu minimálne 6 mesiacov. 

Pozrieme sa na to?

CHCEM NÁVRH SEO

Prečítajte si náš online magazín o online

4 stratégie, pomocou ktorých kamenné obchody môžu nonšalantne predbehnúť online predajcov

Kamenné obchody v posledných rokoch opakovane čelia  názorom spotrebiteľskej verejnosti, ktorá sa domnieva, že nakupovanie vo fyzických predajniach neodvratne vychádza z módy. Nie je ničím výnimočným, že čoraz viac tradičných predajných spoločností oznamuje rušenie svojich kamenných obchodov. Za zmienku stoja napríklad mená ako Sears, Barnes & Noble, JC Penney a mnoho ďalších. Na druhej strane spektra sa však nachádza mimoriadne […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.