--> SEO je optimalizácia pre vyhľadávače • GoUP

Optimalizovať web, to je SEO

Optimalizácia pre vyhľadávače zabezpečí návštevníkov aj zákazníkov. Vyžaduje len svoj čas a investíciu.

Dobré SEO nie je lacné ani rýchle. Je pomalé a účinné.

Čo to vlastne je, to mystické SEO? V jednoduchosti to znamená, že niekto vám optimalizuje web tak, aby ho vyhľadávače považovali za kvalitnejší pre určité kľúčové slová. Na základe toho ho potom budú umiesťnovať vyššie vo svojich výsledkoch. Znie to jednoducho, že? Na to, aby SEO malo skutočný efekt nestačí, že váš web niekto zaregistruje „do 120 slovenských a svetových katalógov“. Potrebujete mať vyriešenú OnPage optimalizáciu – teda optimalizáciu kódu vašej stránky. Ideálne je, ak ju váš developer urobil už pri výrobe stránky. To sú tie meta-tagy, nadpisy H1 a ďalšie múdre skratky. Ešte dôležitejšia je nasledujúca OffPage optimalizácia – to, ako sa o vašom webe „hovorí“ na Internete, sociálnych sieťach a blogoch. Kvalitné spätné odkazy, to sú také, ktoré sú z kvalitných blogov a hlavne, ostanú vám navždy.

Registrácia do katalógov, výmena odkazov a nákup backlinkov je nezmysel. SEO má mať výsledky.

Analýza

súčasného stavu webu aj pozícii v Google

Tvrdá práca

na tvorbe hodnotného obsahu, ktorý vám ostane

Zvýšenie návštevnosti

aj konverzíí každý mesiac

Ak chceme dlhodobo budovať vaše pozície v organickom vyhľadávaní Google je potrebné robiť to systematicky. Dlhodobou silou vášho SEO sú kvalitné spätné odkazy (backlinks) z kvalitných zdrojov. Žiadne nakúpené alebo vymenené odkazy, ale jedinečný obsah v článku, blogu alebo na sociálnej sieti so správnym počtom kľúčových slov a ich synonymami, ktorý na správnom mieste obsahuje odkaz na váš web.

SEO je veda. Naši optimalizátori sú Ajnštajni.

Keďže SEO nie je exaktné, celý úspech tkvie v skúsenostiach. Naši profíci pracujú súčasne na desiatkach webov vďaka čomu vieme, čo funguje práve teraz. Niekedy ste sa zaregistrovali do pár nezmyselných katalógov, povymieňali spätné odkazy v sekcii partneri a bolo to. Toto dnes robia len SEO šarlatáni.

SEO od GoUP funguje takto:

Urobíme Analýzu Súčasného Stavu

Kde ste, kde je konkurencia, ako je urobený web a na čo cieliť. Zistíme proti čomu stojíme a ako si stojíte v konkurencii vy. Chceme si byť istí, že keď sa do toho pustíme, bude to mať efekt. Na základe Analýzy vieme, koľko práce váš web potrebuje.

Navrhneme mesačný Rozsah Prác

Pripravíme odporúčaný rozsah mesačných prác. K nemu, ako výsledok Analýzy, očakávaný nárast návštevnosti webu po 6, 12 a 24 mesiacoch. Pre nás sú tieto čísla KPI (Kľúčové ukazovatele úspechu) a ak ich nesplníme, máte právo pýtať sa prečo.

Pustíme sa do OnPage optimalizácie

Prvý krok k úspechu je dobrý kód. Naši špecialisti do neho doplnia chýbajúce parametre v spolupráci s vašim webmasterom. Taktiež vytvoríme potrebné texty – teda obsah, content, resp. podstránky, ktoré budú slúžiť na obohatenie obsahu. Samozrejme, viditeľné zmeny konzultujeme s vami.

Pustíme sa do OffPage optimalizácie

Postupne vytvárame sieť vašich vlastných článkov v internete. Píšeme pútavo, ale hlavne „SEO friedly“. Každý takýto článok buduje sieť vašich spätných odkazov. Publikujeme váš obsah na Twitter a Facebook, čím ukazujeme Googlu, aké dôležité sú články, ktoré na vás odkazujú. Pracujeme dovtedy, kým nesplníme cieľ, ktorý sme si stanovili.

Case Study – SEO PreDeti.sk


+ 101%
Medziročná návštevnosť v októbri 2018 v porovnaní s októbrom 2017 dosiahla nárast yávratných 101%.

+ 110%
Kvalita nových pouˇyívateľov viedla k nárastu obratu z organického vyhľadávania až o 110%

Výsledky SEO od GoUP-u nás úprimne prekvapili. Očakávali sme rast, ale nie v tak krátkej dobe. Výsledky sa začali prejavovať už do troch mesiacov a rast stále pokračuje. Nie len v SEO, ale aj v ostatných činnostiach majú v GoUP nápady, ktoré náš online presúvajú a z ich realizácie vidieť, že sa fakt vyznajú.

Petra Trčíková

PreDeti.sk

A aký to má výsledok?
Finančný

Výsledkom našej práce je váš zisk. Teda sledujeme tieto metriky v poradí dôležitosti:

  1. Pozície dôležitých kľúčových slov

    Ktoré nám prezradia, či sa začíname hýbať správnym smerom.

  2. Návštevnosť z vyšších pozícii

    Či zlepšené pozície prinášajú aj viac návštev

  3. A to najdôležitejšie – viac dopytov alebo ideálne vyšší zisk

    Je pekné byť prvý a je pekné mať z toho nävštevníkov. No ak by neprinášali zisk, je to na nič. A preto je našou najhlavnejšou metrikou návratnosť investície do SEO – teda ako stúpa počet dopytov alebo zisk z organického vyhľadávania.

Budeme vašim vlastným online oddelením. Čo treba, to urobíme. V dohodnutom rozsahu a s dohodnutým cieľom. Od 45€ na hodinu

450 € 600 € 900 € NAJOBĽÚBENEJŠIE 1600 € 2500 €

Pre jeden produkt alebo službu

Za 10 hodín mesačne dokáže SEO špecialista štandardným súborom cca 80 činností udržať rast návštevnosti z organiky malého webu s malým počtom služieb alebo monotematického e-shopu. Ak si nový obsah na občasný linkbulding budete tvoriť sami, tak to bude fungovať.

Malý e-shop alebo zopár služieb

Za 15 hodín mesačne okrem štandardných 80 SEO činností máme priestor tvoriť dokonale optimalizovaný obsah od našich SEO copywriterov pripravený na linkovanie pre malý e-shop alebo web so službami. Už bude stačiť len nejaký kredit na backlinking.

Web alebo e-shop, ktorý chce mať obrat 1M+ ročne

Toto je SEO, z ktorého rast návštevnosti cítite z mesiaca na mesiac. Okrem nadštandardných SEO činností máme priestor na dokonale optimalizovaný obsah od našich SEO copywriterov a jeho pravidelný linkbuilding a to aj pre stredný e-shop alebo komplexný web. Budeme ešte potrebovať kredit na backlinky.

Fullframe SEO: 30h + backlinking

Ak chcete svoju organiku posilniť o 100% medziročne na kompexnom webe alebo e-shope, ste tu správne. Riešime komplexné SEO až do hĺbky serverových nastavení a všetky ostatné SEO činnosti na mesačnej báze sú samozrejmosťou. Na vašom projekte pracuje aj dedikovaný linkbuilder, ktorý sa kontinuálne stará o najlepšie spätné linky. Vrátane kreditu pre kvalitné platené články.

Veľké SEO: 50h + backlinking

Toto je to isté ako v Fullframe SEO, ale máme tu dvoch SEO špecialistov. Takto veľké SEO je vhodné pre veľmi veľké projekty alebo medzinárodné SEO. Sme špecialisti na nemecké, holadské, belgické, talianske, rakúske a české SEO. Medzimesačný rast organickej návštevnosti aj o desiatky percent je samozrejmosťou.

Koľko stojí kvalitné SEO?

SEO je dlhodobý proces. Dá sa prirovnať k hypotéke – dlho ho platíte, ale nakoniec je vaše. Pripravte sa investíciu v dĺžke minimálne 6 mesiacov, kedy sa už prvé výsledky musia dostaviť. Aj tak to však bude len začiatok a príbeh vašej optimalizácie bude trvať roky. Na jeho konci však bude sladká odmena masívnej návštevnosti zákazníkov, ktorí budú chodiť zas a znova. A koľko to teda stojí na mesiac? V závislosti od úvodnej analýzy, ktorá prezradí rozsah vášho webu, jeho konkurenciu a súčasné pozície navrhneme ideálny časový fond potrebný k tomu, aby sa nejaké výsledky skutočne dostavili. A ten začína na 10 hodinách mesačne, no ideálne stav je 20 hodín a viac. Teda hovoríme o cene 450€ mesačne a viac a to po dobu minimálne 6 mesiacov. 

Pozrieme sa na to?

CHCEM NÁVRH SEO

Prečítajte si náš online magazín o online

Základné spôsoby zvyšovania návštevnosti vášho webu


7 minútové čítanie

Keď sa usilujete zvýšiť návštevnosť vašej stránky, nikdy sa nespoliehajte iba na jeden alebo dva komunikačné kanály. Justin Bridegan z agentúry MarketingSherpa napísal: „Vždy je najlepšie mať niekoľko rôznych zdrojov návštevníkov, čo minimalizuje riziko, že vaše webové stránky upadnú do zabudnutia, keď váš hlavný zdroj vyschne.“ S ohľadom na Brideganovo odporúčanie sa pozrime na päť […]

4 tipy pre tvorbu obsahu zameraného na mobilné zariadenia, ktorý vám zvýši konverzie


4 minútové čítanie

Chcete zvýšiť počet konverzií na vašich webových stránkach? Takmer 60%  všetkej aktivity na internete prichádza z mobilných zariadení – ak pre nich teda neoptimalizujete svoje stránky, doslova strácate svoje peniaze. To, čo najlepšie funguje na návštevníkov vašej stránky prostredníctvom počítača, nemusí fungovať medzi členmi vášho mobilného publika. Čoraz viac a viac používateľov sa pripája na […]

4 spôsoby ako vytvoriť skvelý obsahový marketing aj s malým rozpočtom


5 minútové čítanie

V poslednom období sa často v marketingovej brandži spomína obsahový marketing alebo content marketing. Jeho úlohou je vytvárať kvalitný obsah, ktorý poskytuje používateľom pridanú hodnotu, prostredníctvom ktorej si ich viete „dostať na svoju stranu“. Aký je najlepší spôsob propagácie vašej značky? Na túto otázku by všetci odpovedali slovami: „To je jednoduché! Vytvorte skvelý obsah, ktorý používatelia […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.