--> Kedy je najlepší čas postovať na Instagrame v roku 2021? • GoUP

Kedy je najlepší čas postovať na Instagrame v roku 2021?

Jarmila Véghová 03.12.2020 4 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
Kedy je najlepší čas postovať na Instagrame v roku 2021?

Máte na svojom instagrame zaujímavý obsah, ale reakcie naň vám nestúpajú ako by ste si predstavovali? Možno je problém len v tom, že príspevky publikujete v nesprávny čas.

Instagram je bez pochýb jedným z najdôležitejších miest na budovanie sociálnej prítomnosti. Viac ako 1,1 miliardy ľudí po celom svete využíva instagram, a denne sa tam prihlásí viac ako 500 miliónov používateľov. Ak chcete so zvojej stratégie sociálnych sietí vyťažiť maximum, mali by ste vedieť, kedy budú vaše príspevky na Instagrame najefektívnejšie.

Najlepší čas postovať na Instagram podľa dní v týždni

Pondelok: 06:00, 10:00, 22:00

Utorok: 02:00 (áno, dobre vidíte ;)..), 04:00, 09:00

Streda: 07:00 – 08:00,11:00,  22:00

Štvrtok: 09:00, 12:00, 19:00

Piatok: 05:00, 13:00, 15:00

Sobota: 11:00, 19:00 – 20:00

Nedeľa: 07:00 – 08:00, 16:00

Najvhodnejším dňom na postovanie je streda.

Na základe analýzy Later sa z 12 miliónov postov na Instagrame zistilo, že najlepší čas na publikovanie postu je medzi 9 – 11 hodinou.

Aj keď toto sú v priemere najlepšie časy na uverejňovanie príspevkov na Instagrame, na to aby váš príspevok bol čo najefektívnejší pre vaše potreby, je dobré aby ste si našli vlastné najlepšie časy publikovania, na základe vášho jedinečného publika.

Odvetvia ako technológie, zdravotníctvo, cestovný ruch, média a zábava majú odlišné špičkové časy.

Ako zistiť, kedy je vaše publikum najaktívnejšie ?

Ak máte Instagram bussines účet, môžete pomocou Instagram Insights analyzovať demografické údaje, trendy zapojenia a aktivity sledujúcich. Rovnako ako Google Analytics pomáha podnikom príjmať informované rozhodnutia, nástroj Instagram Insights vám môže pomôcť rozhodnúť sa, kedy je najlepšie uverejniť váš príspevok.

Tak isto tam môžete sledovať vašu vlastnú aktivitu za posledný týždeň, koľko ste toho publikovali, koľko sľedovateľov ste získali, alebo naopak stratili.

Instagram Insights vám tiež poskytne informácie, kedy je vaše publikum najviac aktívne. Je dôležité pozorne sledovať vaše trendy v službe Instagram Insights. Ako bude vaše publikum rásť, pravdepodobne sa zmení aj váš špičkový čas na publikovanie príspevkov. Keď si všimnete zmeny, nezabudnite sa im prispôsobiť.

Ako a prečo by ste mali plánovať vaše príspevky na Instagrame?

Nebojte sa, aby ste dostatočne oslovili vaše publikum, nemusíte mať váš instagramový účet pod kontrolou 24/7 🙂  Pomôžu vám v tom plánovacie nástroje, kde si príspevky môžete vytvoriť a naplánovať ich publikovanie.

Najlepšie nástroje na plánovanie Instagramu

  • Autogrammer: vďaka nemu môžete plánovať obsah na Instagrame, Facebooku a Twitteri, a tiež je tam možnosť prídávať príspevky hromadne
  • Buffer: pomocou neho môžete plánovať príspevky na šiestich socálnych sieťach a k tomu obsahuje rozšírenia prehľadávača a mobilnú aplikáciu, ktorá pomáha s pracovným obsahom 
  • Hubspot: viac fázová platforma, ktorá obsahuje sociálne plánovanie a podporu obchodného rastu
  • Later: nástroj výlučne iba pre Instagram
  • Schedugram: pomocou neho získate plánovač príspevkov a editor fotografií v jednom
  • Sprout Social: prepracovaný kalendár sociálnych sietí pre firmy, umožňujúci plánovať príspevky a merať zapojenie používateľov. Tiež má funkcie, ktoré vám pomôžu identifikovať trendy komentovania v celej vašej sociálnej stope tak, aby ste mohli zahrnúť dôležité témy do plánovania obsahu
  • Tailwind: pomáha blogerom a malým firmám uverejňovať príspevky na Instagrame a Pintereste, a tiež podporuje výskum hashtagov a hromadné nahrávanie obázkov

Ako často by ste mali zverejňovať príspevky na Instagrame ?

Pravidelné postovanie je nevyhnutné na to, aby ste zvýšili počet vašich sledovateľov (potenciálnych zákazníkov) a udržali si pozornosť už existujúcich. Taktiež je dôležité si zachovať kadenciu prispievania, aby sa nestalo to, že keď začnete uverejňovať menej príspevov na Instagrame, tak vaši sledovatelia stratia záujem a vy tak zaznamenáte prudký pokles zapojenia.

Aby ste predišli tomuto problému, odporúčame vám začať pomalším tempom a postupne ho zvyšovať. Pamätajte si, že dôležitá je u príspevkov kvalita a nie kvantita. Ak od začiatku vytvoríte silný obsah, tak zaručene bude vaše publikum rado, keď uvidí vaše príspevky častejšie.

Tak isto je dôležité mať na pamäti aj to, že najelpši čas na postovanie na Instagrame, nemusí byť najlepším časom na príspevky na Facebooku, alebo na Twitteri.

Ak chcete zo svojho Instagramu vyťažiť čo najviac, nemali by ste postovať príspevky náhodne, alebo raz za čas. Miesto toho by ste mali vedieť, aký čas je vhodný na príspevky pre vaše odvetvie a pomocou nástroja na plánovanie získate informácie o aktivite vášho publika.


Stay connected
Aktuálne najčítanejšie
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako udeliť prístupy do Google Ads a Google Analytics?


2 minútové čítanie

Ešte predtým, ako začneme spoluprácu, potrebujeme vidieť stav vašich reklamných účtov a výsledkov webu, aby sme zanalyzovali problémy a nedostatky, a navrhli efektívne riešenie. Prístupy potrebujeme zvyčajne do účtov Google Ads a Google Analytics. Neviete, ako nám tieto prístupy udeliť? Je veľa spôsobov, ale my vám ukážeme tie najjednoduchšie: Udelenie prístupov do reklamného účtu Google […]

Čo sú to Rich Snippety a štrukturované dáta? Prečo ich používať?


8 minútové čítanie

Najprv si povieme, čo sú to Rich Snippety a potom si vysvetlíme, ako je ich možné na webovej stránke implementovať. Čo sú to Rich Snippety? Rich Snippety (tiež známe ako „Rich results“) sú bežné výsledky vyhľadávania Google so zobrazenými doplňujúcimi údajmi. Tieto doplňujúce údaje sa zvyčajne získavajú zo štruktúrovaných údajov, ktoré sú zapísané v HTML kóde webovej stránky. Medzi bežné […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.