--> Čo je to Clubhouse? A ako získať pozvánku do aplikácie, ktorú používa aj Elon Musk? • GoUP

Čo je to Clubhouse? A ako získať pozvánku do aplikácie, ktorú používa aj Elon Musk?

Jarmila Véghová 15.02.2021 3 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
Čo je to Clubhouse? A ako získať pozvánku do aplikácie, ktorú používa aj Elon Musk?

Možno ste už o Clubhouse počuli, ale je nepravdepodobné, že ste sa stali aj členom Clubhouse.

Čo je to Clubhouse a prečo sa o tom všade hovorí?

Clubhouse je aplikácia sociálnej siete založená na audiochate. Používatelia si môžu vypočuť live rozhovory a diskusie medzi zaujímavými ľudmi na rôzne témy. Je to zmes talkback rádia, konferenčného hovoru, houseparty…Je to ako naladiť si podcast, ale s tým rodzielom, že vypočuť si ho môžete iba live. Ak to však nestihnete, záznam z neho nikde nenájdete.

Logo aplikácie Clubhouse

Aby ste mohli využívať Clubhouse, musíte mať pozvánku. Nemôžete si aplikáciu jednoducho stiahnuť a vytvoriť si hneď účet. Dôležitou informáciou je aj to, že zatiaľ je Clubhouse dostupný len pre používateľov, ktorí vlastnia Iphone.  
Vývojári už ale pracujú aj na aplikácií pre android, ktorá by sa už čoskoro mala objaviť v Google Play.

Keď sa pripojíte, vyberáte si témy, ktoré vás najviac zaujímajú, napríklad technológie, knihy, podnikanie, zdravie alebo šport. Čím viac informácií dáte aplikácii o svojich záujmoch, tým viac konverzačných miestností a jednotlivcov vám Clubhouse odporučí.

Ako získať pozvánku do Clubhouse ?

Ak sa chcete pripojiť do Clubhouse, musí vám poslať pozvánku už existujúci používateľ zo svojej aplikácie. Ak budete pozvaní, na vaše telefónne číslo vám príde odkaz, ktorý vás nasmeruje na stránku registrácie v aplikácii.

Existujúci používatelia však nemôžu poslať pozvánku každému svojmu známemu, ktorý sa chce pripojiť. Zo začiatku majú k dispozícií iba dve voľné pozvánky.

Čo má Elon Musk spoločné s Clubhouse?

Clubhouse funguje už od marca 2020, kedy ju spustili podnikatelia zo Silicon Valley, Paul Davidson a Rohan Seth. V máji 2020 bolo na Clubhouse len 1 500 používateľov, no jeho hodnota bola 100 miliónov dolárov.

Až minulý týždeň Clubhouse prepukol, keď Elon Musk hostil audio chat s výkonným riaditeľom Robinhood, Vladom Tenevom. Udalosť maximalizovala limity konverzačnej miestnosti aplikácie a bola vysielaná naživo na YouTube. Pomohlo to spoločnosti Clubhouse dostať sa na prvé miesto v rebríčku startupov a vyvolalo to boj o pozvnánky. K 1. februáru 2021 má Clubhouse 2 milióny používateľov.

Prevádzkovatelia Clubhouse oznámili pripravované nové funkcie, ako sú prepitné, vstupenky, alebo predplatné, ktoré majú tvorcom priamo platiť za aplikáciu.

Prečo bol Clubhouse v Číne tak populárny ?

Hodnota aplikácie presahuje jej exkluzivitu.

Napriek cenzúre a vládnej kontrole sa spoločnosti Clubhouse na rodziel od Facebooku a Instagramu podarilo niekoľko mesiacov lietať pod radarom čínskeho firewallu. V posledných týždnoch sa stal Clubhouse v Číne veľmi populárny práve tým, že používatelia mali pre nich nezvyčajnú možnosť slobodne sa prejaviť a zapojiť sa do diskusií o témach, ktoré sú zvyčajne blokované na pevnine, vrátane Xinjiangu, Hong Kongu a Taiwanu.

Od 8. februára 2021 je však Clubhouse v číne zablokovaný.


Stay connected
Aktuálne najčítanejšie
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako udeliť prístupy do Google Ads a Google Analytics?


2 minútové čítanie

Ešte predtým, ako začneme spoluprácu, potrebujeme vidieť stav vašich reklamných účtov a výsledkov webu, aby sme zanalyzovali problémy a nedostatky, a navrhli efektívne riešenie. Prístupy potrebujeme zvyčajne do účtov Google Ads a Google Analytics. Neviete, ako nám tieto prístupy udeliť? Je veľa spôsobov, ale my vám ukážeme tie najjednoduchšie: Udelenie prístupov do reklamného účtu Google […]

Čo sú to Rich Snippety a štrukturované dáta? Prečo ich používať?


8 minútové čítanie

Najprv si povieme, čo sú to Rich Snippety a potom si vysvetlíme, ako je ich možné na webovej stránke implementovať. Čo sú to Rich Snippety? Rich Snippety (tiež známe ako „Rich results“) sú bežné výsledky vyhľadávania Google so zobrazenými doplňujúcimi údajmi. Tieto doplňujúce údaje sa zvyčajne získavajú zo štruktúrovaných údajov, ktoré sú zapísané v HTML kóde webovej stránky. Medzi bežné […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.