--> Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá? • GoUP

Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?

Jakub Gombár 28.09.2015 3 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?

Pred mesiacom sme napísali článok o výhodách reklamy na Facebooku. 

Dnes vám ukážeme, že Facebook nám v súčasnosti ponúka niekoľko formátov reklamy. Nie sú to len reklamy na získavanie fanúšikov a propagovanie príspevkov. Už ste našli ten správny spôsob propagácie vašej firmy?

 

Propagácia príspevkov

Spoliehať sa iba na organický dosah príspevkov, ktorých tvorbe venujete drahocenný čas, je v dnešnej dobe už viac-menej kontraproduktívne. Vďaka pár eurám viete svoje príspevky dostať, okrem vašich fanúšikov, aj k ľudom, ktorí lajkujú napr. vašu konkurenciu alebo ich zaujíma váš segment.

 

Propagácia stránky

Ak chcete zvýšiť počet fanúšikov vašej firmenej stránky na Facebooku, toto je jeden zo spôsobov, ako na to. Dajte ľudom dôvod, prečo by sa mali stať vašimi fanúšikmi a reklamu zacieľte na relevantné publikum. Cena za like môže byť naozaj nízka a vytvoríte si tak širokú základňu fanúšikov.

 

Nasmerovanie ľudí na web

Toto je jeden z formátov, ktorý sa využíva dosť málo, vzhľadom na to, aký ma potenciál. Na vytvorenie takejto reklamy nepotrebujete mať profesionálom udržiavanú Facebook stránku či tisícky fanúšikov. Stačí vytvoriť reklamu, správne ju zacieliť a môžete tak získať naozaj efektívnu bannerovú reklamu v priestore, kde ľudia trávia čoraz viac svojho času. Zvýšite tak návštevnosť vašich stránok.

 

Zvýšenie počtu konverzií na webe

Formát fungujúci veľmi podobne ako predchádzajúci, no Facebook ho distribuuje medzi ľudí, ktorí si s väčšou pravdepodobnosťou kúpia váš produkt v e-shope.

 

Získavanie inštalácii aplikácie

Pri čoraz väčšom počte aplikácií v Google play či App store je ich propagácia v súčasnosti nevyhnutná. Zacieliť možno aj na ľudí, ktorí už vašu značku poznajú, sú vašimi fanúšikmi alebo navštívili vaše stránky.

 

Zvýšenie záujmu o aplikáciu

Často sa stáva, že ak si už niekto aplikáciu nainštaluje, tak ju zabudne využívať. Týmto spôsobom im viete pripomenúť výhody vašej aplikácie a jej užitočnosť.

 

Zvýšenie návštevnosti vašej udalosti

Organizujete koncert, výstavu alebo inú udalosť a potrebujete, aby sa ľudia o nej dozvedeli? Toto je ideálny spôsob, ako ju spropagovať a zvýšiť počet návštevníkov.

 

Vyššia miera využitia vašej ponuky

Vytvorili ste špeciálnu ponuku na Facebooku, ale ľudia o ňu neprejavujú záujem? Tzv. offers môžete propagovať tiež. Tak sa napr. vaša limitovaná akcia dostane na presne zacielené publikum, ktoré o takúto ponuku bude mať záujem a využije ju.

 

Zvýšenie počtu prezretí videa

Máte video napr. s receptom, návodom, poradňou alebo prezentáciou vašej firmy? Nie len YouTube, ale už aj Facebook sa stáva lídrom v oblasti videoreklamy. Navyše sa nám na Facebooku neraz podarilo zasiahnuť väčšie množstvo ľudí s nižšou cenou (v porovnaní s YouTube).

Facebook reklama sa navyše nezobrazuje iba na Facebooku, ale aj v iných mobilných aplikáciách, pričom si zachováva všetky svoje výhody. Nemusíte sa báť, ak váš potenciálny zákazník na Facebook často nechodí, vaša reklama si ho jednoducho nájde.

Chcete zo svojho Facebooku vyťažiť viac?

 

 


Stay22 connected
Reklama
Najnovšie články

8 modulov, ktoré nesmú chýbať na žiadnej WordPress stránke


4 minútové čítanie

Každý užívateľ WordPressu vie, že webstránka potrebuje mať určité druhy modulov, teda isté základné funkcie. Výber správnych modulov je veľmi dôležitou, ale aj náročnou úlohou. Pre tých, ktorí túto službu nepoznajú, WordPress je najvyhľadávanejším systémom na spravovanie obsahu webových stránok na trhu a takmer 27% všetkých stránok funguje práve na tejto platforme. Moduly v podstate […]

Ako osloviť cieľové publikum pomocou YouTube


4 minútové čítanie

Portál YouTube je nástrojom s mimoriadne veľkým potenciálom. Zoznámte sa so šiestimi spôsobmi, ako z neho môžete spraviť súčasť vašej celkovej online podnikateľskej a marketingovej stratégie. 1. Prezentujte výpovede zákazníkov Ak podnikáte už dlhšiu dobu a získali ste si rešpekt mnohých verných zákazníkov či klientov, pomocou videa na YouTube môžete prezentovať vyjadrenia niektorých z týchto […]

Prečo sa vám nedarí dosiahnuť explozívny rast v online podnikaní


5 minútové čítanie

Ak stojíte na čele vlastného podnikania, je veľmi pravdepodobné, že ste svoju spoločnosť začali budovať okolo konkrétnej myšlienky – mala sa stať spôsobom, ktorým by ste dokázali pomôcť vašim cieľovým zákazníkom a zabezpečiť si požadovaný príjem. Môže sa jednať o prevádzku kamenného obchodu alebo ak ste začali podnikať pomerne nedávno, významnú úlohu vo vašom podnikateľskom […]

Potrebuje sa vaša spoločnosť skutočne zamerať na SEO?


7 minútové čítanie

Mnohí ambiciózni podnikatelia si kladú otázku, či optimalizácia pre vyhľadávače („Search Engine Optimization; SEO“) je naozaj nevyhnutnou súčasťou online marketingovej stratégie ich spoločnosti. Odpoveď na túto otázku však nie je úplne jednoznačná. Začnime od začiatku a zopakujme si, čo SEO vlastne predstavuje. Viacerí podnikatelia totiž majú tendenciu príliš komplikovať túto tému. V konečnom dôsledku tak […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.