GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?

28.09.2015    Kategórie: Facebook,Reklama na Facebooku,Social Media
Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?

Pred mesiacom sme napísali článok o výhodách reklamy na Facebooku. 

Dnes vám ukážeme, že Facebook nám v súčasnosti ponúka niekoľko formátov reklamy. Nie sú to len reklamy na získavanie fanúšikov a propagovanie príspevkov. Už ste našli ten správny spôsob propagácie vašej firmy?

 

Propagácia príspevkov

Spoliehať sa iba na organický dosah príspevkov, ktorých tvorbe venujete drahocenný čas, je v dnešnej dobe už viac-menej kontraproduktívne. Vďaka pár eurám viete svoje príspevky dostať, okrem vašich fanúšikov, aj k ľudom, ktorí lajkujú napr. vašu konkurenciu alebo ich zaujíma váš segment.

 

Propagácia stránky

Ak chcete zvýšiť počet fanúšikov vašej firmenej stránky na Facebooku, toto je jeden zo spôsobov, ako na to. Dajte ľudom dôvod, prečo by sa mali stať vašimi fanúšikmi a reklamu zacieľte na relevantné publikum. Cena za like môže byť naozaj nízka a vytvoríte si tak širokú základňu fanúšikov.

 

Nasmerovanie ľudí na web

Toto je jeden z formátov, ktorý sa využíva dosť málo, vzhľadom na to, aký ma potenciál. Na vytvorenie takejto reklamy nepotrebujete mať profesionálom udržiavanú Facebook stránku či tisícky fanúšikov. Stačí vytvoriť reklamu, správne ju zacieliť a môžete tak získať naozaj efektívnu bannerovú reklamu v priestore, kde ľudia trávia čoraz viac svojho času. Zvýšite tak návštevnosť vašich stránok.

 

Zvýšenie počtu konverzií na webe

Formát fungujúci veľmi podobne ako predchádzajúci, no Facebook ho distribuuje medzi ľudí, ktorí si s väčšou pravdepodobnosťou kúpia váš produkt v e-shope.

 

Získavanie inštalácii aplikácie

Pri čoraz väčšom počte aplikácií v Google play či App store je ich propagácia v súčasnosti nevyhnutná. Zacieliť možno aj na ľudí, ktorí už vašu značku poznajú, sú vašimi fanúšikmi alebo navštívili vaše stránky.

 

Zvýšenie záujmu o aplikáciu

Často sa stáva, že ak si už niekto aplikáciu nainštaluje, tak ju zabudne využívať. Týmto spôsobom im viete pripomenúť výhody vašej aplikácie a jej užitočnosť.

 

Zvýšenie návštevnosti vašej udalosti

Organizujete koncert, výstavu alebo inú udalosť a potrebujete, aby sa ľudia o nej dozvedeli? Toto je ideálny spôsob, ako ju spropagovať a zvýšiť počet návštevníkov.

 

Vyššia miera využitia vašej ponuky

Vytvorili ste špeciálnu ponuku na Facebooku, ale ľudia o ňu neprejavujú záujem? Tzv. offers môžete propagovať tiež. Tak sa napr. vaša limitovaná akcia dostane na presne zacielené publikum, ktoré o takúto ponuku bude mať záujem a využije ju.

 

Zvýšenie počtu prezretí videa

Máte video napr. s receptom, návodom, poradňou alebo prezentáciou vašej firmy? Nie len YouTube, ale už aj Facebook sa stáva lídrom v oblasti videoreklamy. Navyše sa nám na Facebooku neraz podarilo zasiahnuť väčšie množstvo ľudí s nižšou cenou (v porovnaní s YouTube).

Facebook reklama sa navyše nezobrazuje iba na Facebooku, ale aj v iných mobilných aplikáciách, pričom si zachováva všetky svoje výhody. Nemusíte sa báť, ak váš potenciálny zákazník na Facebook často nechodí, vaša reklama si ho jednoducho nájde.

Chcete zo svojho Facebooku vyťažiť viac?

 

 


Najnovšie články
Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?
Pomôžte Vášmu podnikaniu! Bezplatnou analýzou sociálnych médií.
Sociálne médiá si vyžadujú odhodlanie a starostlivé plánovanie. Tvorba stratégie či hĺbková analýza je však možná aj bez vybielenia vášho účtu.Viete, že vaše podnikanie sa musí pre [...]
Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?
7 spôsobov, ako dosiahnuť, aby návštevníci na vašom blogu trávili viac času
Čas, ktorý strávia používatelia na vašej webstránke je dôležitou metrikou vo svete online marketingu. Spoločnosť Google síce otvorene nepriznala, že zohľadňuje tento činiteľ vo svo [...]
Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?
Aký vplyv majú sociálne médiá na návratnosť investícií do marketingu?
Či už sa jedná o reakciu na negatívnu spätnú väzbu zo strany zákazníkov alebo o ohlasovanie nových produktov, spoločnosti využívajú sociálne siete prevažne reaktívnym alebo promočn [...]
Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?
Ako sme s Chernobylwel.com ovládli svet. A prihlásili sa na Premier Partner Awards do Dublinu [Case Study]
Máme radi globálny rast a aj keď je klientov s takýmito ambíciami na Slovensku ako šafranu o to radšej sme, keď sa niečo takéto podarí. Príbeh Chernobylwel.com (The Story) Cher [...]
Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?
Vylúčte falošné správy a hoaxy zo svojej marketingovej stratégie
V súčasnosti sa často skloňujú pojmy ako falošné správy a hoaxy a médiá často nazývajú modernú éru označením doba post-faktická. Nech už použijete akýkoľvek termín, nikdy si nemôže [...]
Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?
Ako predchádzať najčastejším chybám vo video marketingu
Video marketing bol kedysi považovaný za príliš drahú a zdĺhavú stratégiu. Technologické pokroky v oblasti profesionálneho video príslušenstva a smartfónov, v kombinácii s mimoriad [...]

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP