GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

3 spôsoby, ktorými váš obsah vynikne v dave

Redakcia 22.11.2017    Kategórie: Copywriting
3 spôsoby, ktorými váš obsah vynikne v dave

Obsahový marketing je na scéne už pomerne dlho. Zďaleka nie je novou témou. Väčšina spoločností má v rámci obsahového marketingu vytvorenú rozsiahlu stratégiu. Využívajú blogy, populárne médiá a propagáciu cez sociálne siete.

Portál MarketingProfs však uvádza, že v súčasnosti sú každým dňom zverejnené až 2 milióny blogových príspevkov. Internet produkuje také množstvo obsahu, že v oblasti obsahového marketingu vládne extrémne vysoká konkurencia.

Musíme si teda položiť závažnú otázku. Keď všetci usilovne uverejňujú svoj obsah, čo môžete spraviť pre to, aby práve váš príspevok vyčnieval z davu?

Obsahový marketing podložte výskumom

Mnoho obsahových marketérov venuje nedostatočnú pozornosť výskumu. Namiesto toho, aby sa podelili o informácie z prostredia vlastnej spoločnosti, využívajú štatistiky a údaje z externých zdrojov.

Pozrite sa na niektoré z najpopulárnejších príspevkov na známych blogoch. Väčšina z nich sa orientuje na konkrétne čísla, štatistiky a prieskumy. Pomocou nich dokazujú, že isté metódy, taktiky a stratégie sú efektívnejšie ako ostatné. Tieto údaje však musia pochádzať z nejakého zdroja. Prečo by tým zdrojom nemohla byť vaša spoločnosť?

Všetci ostatní podnikatelia na svojich stránkach odkazujú na výskumy a prieskumy, ktoré tvrdia to a to. No práve vaša spoločnosť môže generovať tieto údaje a stať sa zdrojom hodnotných informácií. Pomôže vám to lepšie pochopiť povahu vlastnej spoločnosti a navyše sa stanete autoritou v oblasti, v ktorej podnikáte.

Čoraz viac ľudí sa bude odvolávať na váš výskum. To vám pomôže pri budovaní rafinovanej siete spätných odkazov na váš obsah.

Spätné odkazy sú kľúčové

Nepochybne sa oplatí mať vytvorenú sieť spätných odkazov, ktoré smerujú na vašu webstránku. Pomocou nich totiž efektívne zvýšite návštevnosť vášho webu.

Pri spätných odkazoch však ide o viac, ako o otázku návštevnosti. Ovplyvňujú aj to, kde sa vaša stránka umiestni v rámci organických výsledkov vyhľadávania. Portál Moz tvrdí, že spätné odkazy sú kľúčovým činiteľom v optimalizácii pre vyhľadávače. Vyhľadávacie algoritmy pomocou nich posudzujú popularitu a relevanciu danej stránky. Vďaka spätným odkazom sa váš obsah môže vyšplhať na prvé priečky medzi výsledkami internetového vyhľadávania.

Uveďme si konkrétny príklad. Povedzme, že ste spoločnosť zaoberajúca sa e-mailovým marketingom. Uverejníte výskum, podľa ktorého osobné oslovenie v predmete e-mailu zvyšuje mieru otvorenia tohto e-mailu o 65%. Vytvoríte hĺbkovú analýzu, ktorá bude obsahovať rôzne štatistiky a údaje o danej téme. Vašim zákazníkom takto poskytnete zaujímavý a hodnotný obsah.

Ostatné spoločnosti sa začnú odvolávať na váš výskum a na svojich blogoch budú odkazovať na vašu stránku. Budú argumentovať informáciami a štatistikami, ktorých zdrojom ste práve vy.

Postupom času si všimnete dve veci. Spätné odkazy budú prirodzene zvyšovať návštevnosť vašej stránky. A váš obsah bude medzi prvými výsledkami pri vyhľadávaní frázy „osobné oslovenie v predmete e-mailu“.

Toto je iba príklad a výsledky vašej snahy môžu byť rôzne. Ale princíp ostáva rovnaký. Výskum je extrémne dôležitý a každý marketér sa okamžite vrhne po hodnotných informáciách, ktoré môže zdieľať.

Buďte originálni

Keď sa snažíte zviditeľniť svoj obsah v záplave informácií na internete, nespoliehajte sa na výskum cudzích spoločností. Zdieľajte informácie, ktoré sa primárne týkajú vášho podnikania.

Týmto spôsobom poukážete na súčasné trendy, ktoré prevládajú v oblasti vášho podnikania. Vaši zákazníci si uvedomia, že sa na vás môžu obrátiť so svojimi otázkami v danom odvetví. Vaša autorita bude prirodzene narastať.

Zdroj: Elegant Themes, SEO


Najnovšie články
3 spôsoby, ktorými váš obsah vynikne v dave
4 netradičné stratégie, ktoré zvýšia vašu návštevnosť
Milióny nových podnikov si denne zakladajú účty na Facebooku, Twitteri a Instagrame. Mnohé ďalšie si predplácajú reklamu cez Google. Dôvod je jednoduchý. Spoločnosti sa týmto spôso [...]
3 spôsoby, ktorými váš obsah vynikne v dave
Ako by ste mali prezentovať výpovede svojich zákazníkov
Odporúčania vašich zákazníkov a prípadové štúdie môžu výrazne zvýšiť mieru konverzie vašej webstránky. Vášmu podniku dodajú dôveryhodnosť a pomôžu vám vytvoriť dojem stability. [...]
3 spôsoby, ktorými váš obsah vynikne v dave
3 typy obsahu, ktorý by ste nemali uverejňovať
Keď sa pohybujete v oblasti obsahového marketingu dostatočne dlho, zistíte, pomocou akej stratégie dokážete dosiahnuť požadované výsledky. Dôležitejšie je snáď už iba to, že zistít [...]
3 spôsoby, ktorými váš obsah vynikne v dave
Vizuálny marketing a budúcnosť geolokácie
Marketingové stratégie v dnešnej dobe využívajú celú škálu nástrojov, ktoré umožňujú zamerať reklamu na konkrétnu cieľovú skupinu zákazníkov. Aj napriek tomu sú mnohé marketingové [...]
3 spôsoby, ktorými váš obsah vynikne v dave
Prečo na rýchlosti stránky záleží?
Ako si predstavujete návštevníkov svojej internetovej stránky? Sú to majitelia malých podnikov? Miestni obyvatelia? Netrpezliví užívatelia internetu? Ak sa vaši návštevníci aspoň [...]
3 spôsoby, ktorými váš obsah vynikne v dave
4 spôsoby budovania vašej osobnej značky pomocou Facebook Live
Andy Warhol v roku 1968 povedal: „Každý človek raz zažije svojich 15 minút slávy.“ Čo by si génius ako Warhol myslel o dnešnej ére sociálnych sietí? Aký by mal názor na rozhrani [...]

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP