Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





5 postupov pre úspešný remarketing

Redakcia 29.01.2018    Kategórie: Reklama na Internete
5 postupov pre úspešný remarketing

Remarketing je vo všeobecnosti považovaný za jednu z najefektívnejších marketingových stratégií. Umožňuje vám totiž opätovne osloviť ľudí, ktorí síce navštívili vašu stránku, ale neboli konvertovaní na zákazníkov. Reklamy, ktoré pomocou tejto stratégie zobrazíte svojim návštevníkom, je možné vytvoriť pomocou niekoľkých reklamných platforiem. Pre zvýšenie účinnosti tohto druhu marketingu môžete aplikovať niekoľko rôznych postupov.

Pozrime sa na päť spôsobov, ktorými zvýšite efektivitu vašej remarketingovej kampane a oplatí sa ich okamžite začať využívať.

1. Remarketing pomocou viacerých kanálov

Kľúčovým predpokladom úspešného podnikania je budovanie zapamätateľnej a kvalitnej značky. Ľudia radi nakupujú produkty značiek, ktoré poznajú a pravidelne sa s nimi stretávajú počas svojho každodenného prezerania internetu.

Remarketing pomocou viacerých kanálov sa spolieha na to, že návštevníkom svojej stránky zobrazujete reklamu o vašich produktoch na rôznych platformách a portáloch. Takto urýchlite proces zviditeľňovania vašej značky v online prostredí.

Keď užívateľ napríklad klikne na reklamu v rámci stránky Google, teória remarketingu pomocou viacerých kanálov odporúča, aby sa reklama tomu istému užívateľovi zobrazila, keď sa prihlási na svoj účet na Facebooku či Twitteri a tiež pri návšteve iných stránok, ktoré zobrazovanie reklám povoľujú.

2. Využite službu Google Analytics

Google Analytics je výborným nástrojom pre spoločnosti, ktoré majú v pláne rozbehnúť remarketingovú kampaň. Umožňuje vám totiž vytvoriť zoznamy užívateľov na základe ich správania v prostredí vašej stránky. Jednotlivých návštevníkov je možné roztriediť do kategórií podľa toho, koľko času strávili na stránke, ktoré stránky v rámci portálu si prezerali, ktorú stránku na portáli navštívili ako poslednú a tiež na základe vašich dlhodobých cieľov.

Služba Google Analytics je v súčasnosti integrovaná s aplikáciou Google AdWords. Zoznam, ktorý si vytvoríte pomocou prvého programu teda môžete jednoducho využiť aj v druhom.

3. Používajte remarketing pre vyhľadávanie

Remarketing pre vyhľadávanie umožňuje podnikom zacieliť ľudí, ktorí v minulosti navštívili stránku spoločnosti, počas toho, ako vyhľadávajú isté kľúčové slová pomocou vyhľadávača Google. Keďže sa snažíte osloviť návštevníkov, ktorí už boli v kontakte s vašou stránkou, môžete si dovoliť používať širší okruh kľúčových slov.

Spoločnosť Google zároveň nedávno potvrdila, že s prihliadnutím na náklady k akvizícií zákazníkov je remarketing pre vyhľadávanie jednoznačne najúčinnejšou stratégiou, ktorú môžu online spoločnosti využívať.

4. Remarketing pre online obchody

Pre podniky, ktoré majú v ponuke tisícky produktov, je náročné vytvoriť reklamný banner pre každý ponúkaný výrobok. Portály ako Google a Facebook marketérom ponúkajú možnosť vytvoriť si dynamické remarketingové bannery, ktoré sa stretávajú s veľkým úspechom.

Google v súčasnosti poskytuje spoločnostiam vopred zostavené šablóny dynamických remarketingových reklám. Spoločnosť sa však vyjadrila, že pracuje na vývoji systému, ktorý umožní marketérom nahrať na stránku svoj vlastný dizajn dynamických bannerov.

5. Remarketing pomocou portálu YouTube

Reklamy na portáli YouTube je možné vytvoriť a spravovať pomocou programu Google AdWords. To znamená, že sa pomocou nich môžete upriamiť na publikum, ktoré máte definované v rozhraní aplikácií Google AdWords a Google Analytics.

Prostredníctvom portálu YouTube môžete uverejňovať reklamu vo forme videí aj bannerov. Videá zviditeľnia vašu značku a prispejú k brandingu vašej spoločnosti. Na druhej strane však nebudú generovať vysoký počet preklikov na vašu stránku. Bannerové reklamy sa zase postarajú o zvýšenie počtu preklikov na váš web, ale budú menej účinné v oblasti brandingu.

Online podniky by mali experimentovať s obidvomi druhmi reklamy. Zároveň by sa mali zameriavať iba na užívateľov, ktorých stránka naozaj oslovila. Takto dosiahnu čo možno najvyššiu návratnosť svojich investícií.

Zdroj: Daily Blog Tips, Boostability


Najnovšie články

máme Prvý online magazín o online

4 stratégie, pomocou ktorých kamenné obchody môžu nonšalantne predbehnúť online predajcov

Kamenné obchody v posledných rokoch opakovane čelia  názorom spotrebiteľskej verejnosti, ktorá sa domnieva, že nakupovanie vo fyzických predajniach neodvratne vychádza z módy. Nie je ničím výnimočným, že čoraz viac tradičných predajných spoločností oznamuje rušenie svojich kamenných obchodov. Za zmienku stoja napríklad mená ako Sears, Barnes & Noble, JC Penney a mnoho ďalších. Na druhej strane spektra sa však nachádza mimoriadne […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.