-->

Pre Google sme kľúčoví. Čo to znamená?

Tomáš Varga 28.02.2019 3 minútové čítanie    Kategórie: Prípadové štúdie
Pre Google sme kľúčoví. Čo to znamená?

Google udeľuje svojim partnerským agentúram status, ktorým ich delí podľa určitých kritérii. My sme tento rok získali ten najprestížnejší: Kľúčový Google Partner (Google Key Partner).

Pyramída partnerských agentúr má tri základné úrovne:

Google Partner

Modrý badge a tento status získa takmer každý, kľudne aj jednotlivec, stačí k tomu kvartálny spend 10 000 USD a jeden certifikovaný špecialista.  A ešte je tu podmienka „výkonnosti“, ktorá vypovedá o raste počtu klientov a jej úrovni spravovaných účtov. Takýchto partnerov je viac ako stovka.

Google Premier Partner

Dosiahnutím značne vyššieho spravovaného rozpočtu, výrazne vyššej výkonnosti a dvojnásobku špecialistov (teda 2) môže agentúra získať status Premier Google Partner. A hlavne červený badge. Tento je už určený pre väčšie agentúry, jeho získanie nie je zďaleka tak triviálne a na Slovensku je takýchto agentúr asi 25.

Tento status vznikol po mnohých požiadavkách tých najlepších/najväčších/najskúsenejších agentúr na odlíšenie od prudko rastúcej masy klasických Partnerov. Predsa len sú nejaké rozdiely (a nemusia to byť kvalitatívne) medzi freelancermi a agentúrami s 20-30-50 ľuďmi. No rokmi pribúdali Premier Partneri a tento status postupne tak trochu stratil svoj lesk. Aj napriek tomu je znakom vysokej kvality – s Premier Partnerom nešlapnete vedľa. Premier Partner sa venuje online marketingu veľa rokov, je to jeho hlavná činnosť a stoja za ním výsledky.

My sme Premier Partnerom už 4 roky. (To je o rok skôr ako sa tento program rozšíril o ďalších 9)

Kľúčový Google Partner

Tento status vznikol aby odlíšil tých najtop z top. Créme de la créme agentúrneho sveta. Podmienky pre získanie momentálne nie sú pevne dané, no pôvodne to bolo zhruba takto:

  • spravovaný rozpočet minimálne 1,5 milióna eur ročne
  • alebo minimálne 40% medziročný rast Google Ads spendu
  • aaaaa ďalšie kvalitatívne pravidlá

Definícia Google: Čo je kľúčová agentúra?

Google každý rok vyberá z radov agentúr Premier Google Partner tie, ktoré preukážu svoje odborné znalosti a praktické skúsenosti so strategickým prístupom k online marketingovým aktivitám a zároveň spĺňajú najprísnejšie kritéria na kvalitu nimi poskytovaných služieb. Tento rok je Kľúčových agentúr 8.

A my sme medzi nimi.

Ako kľúčová agentúra získavame:

  • Najvyššiu možnú úroveň podpory zo strany Google.
  • Prístup k produktovým školeniam marketingových špecialistov a rozvojovým programom pre manažérov.
  • Pozvánky na Google konferencie a stretnutia na Slovensku a v Českej republike ako aj v zahraničí.
  • Prístup k beta verziám produktov a novinkám. (Napríklad, vedeli ste, že sa na Slovensku chystajú konečne Shopping ads?).

Väčšinu z týchto vecí máme od Google už roky. Napríklad sa už piatym rokom zúčastňujeme prestížnych ročných vzdelávacích programov Google Agency Leadership Program – a aj vďaka nim sme sa dostali tam kde sme.
Ale na tento status sme naozaj hrdí. Aj keď sme na počtom ľudí najmenšia z kľúčových agentúr, robíme prácu na úrovni tých najväčších. Vážime si toto ocenenie a ďakujeme Google za prejavené uznanie.

Pre nás však ostáva prioritou to čo už 11 rokov: Rodina perfektných ľudí, ktorí milujú prácu, ktorej výsledky cítia spokojní klienti.

Zakladáme si na vzájomných vzťahoch v tíme, kde neexistujú negatívne emócie. Neuveriteľne nás bavia nové výzvy a posúvanie sa k novým – stále náročnejším projektom. Pretože my naše výsledky berieme osobne.

 


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy


6 minútové čítanie

Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročné príjmy v histórií. A hoci stále vynakladá veľké prostriedky do virtuálnej reality, aj v tejto oblasti sa situácia začína vyvíjať o niečo ružovejšie. Najprv k používateľom. Facebook v treťom štvrťroku navýšil počet mesačných […]

Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023


4 minútové čítanie

Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe analýzy trendov zapojenia viac ako 34 tisíc používateľov spoločnosti Sprout (v priebehu uplynulého roka). Po prvýkrát spoločnosť Sprout poskytla údaje zo služby TikTok, ktoré by mohli poskytnúť ďalšie pomocné usmernenia v širšom marketingovom procese sociálnych […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.