--> Pre Google sme kľúčoví. Čo to znamená? • GoUP

Pre Google sme kľúčoví. Čo to znamená?

Tomáš Varga 28.02.2019 3 minútové čítanie    Kategórie: Prípadové štúdie
Pre Google sme kľúčoví. Čo to znamená?

Google udeľuje svojim partnerským agentúram status, ktorým ich delí podľa určitých kritérii. My sme tento rok získali ten najprestížnejší: Kľúčový Google Partner (Google Key Partner).

Pyramída partnerských agentúr má tri základné úrovne:

Google Partner

Modrý badge a tento status získa takmer každý, kľudne aj jednotlivec, stačí k tomu kvartálny spend 10 000 USD a jeden certifikovaný špecialista.  A ešte je tu podmienka „výkonnosti“, ktorá vypovedá o raste počtu klientov a jej úrovni spravovaných účtov. Takýchto partnerov je viac ako stovka.

Google Premier Partner

Dosiahnutím značne vyššieho spravovaného rozpočtu, výrazne vyššej výkonnosti a dvojnásobku špecialistov (teda 2) môže agentúra získať status Premier Google Partner. A hlavne červený badge. Tento je už určený pre väčšie agentúry, jeho získanie nie je zďaleka tak triviálne a na Slovensku je takýchto agentúr asi 25.

Tento status vznikol po mnohých požiadavkách tých najlepších/najväčších/najskúsenejších agentúr na odlíšenie od prudko rastúcej masy klasických Partnerov. Predsa len sú nejaké rozdiely (a nemusia to byť kvalitatívne) medzi freelancermi a agentúrami s 20-30-50 ľuďmi. No rokmi pribúdali Premier Partneri a tento status postupne tak trochu stratil svoj lesk. Aj napriek tomu je znakom vysokej kvality – s Premier Partnerom nešlapnete vedľa. Premier Partner sa venuje online marketingu veľa rokov, je to jeho hlavná činnosť a stoja za ním výsledky.

My sme Premier Partnerom už 4 roky. (To je o rok skôr ako sa tento program rozšíril o ďalších 9)

Kľúčový Google Partner

Tento status vznikol aby odlíšil tých najtop z top. Créme de la créme agentúrneho sveta. Podmienky pre získanie momentálne nie sú pevne dané, no pôvodne to bolo zhruba takto:

  • spravovaný rozpočet minimálne 1,5 milióna eur ročne
  • alebo minimálne 40% medziročný rast Google Ads spendu
  • aaaaa ďalšie kvalitatívne pravidlá

Definícia Google: Čo je kľúčová agentúra?

Google každý rok vyberá z radov agentúr Premier Google Partner tie, ktoré preukážu svoje odborné znalosti a praktické skúsenosti so strategickým prístupom k online marketingovým aktivitám a zároveň spĺňajú najprísnejšie kritéria na kvalitu nimi poskytovaných služieb. Tento rok je Kľúčových agentúr 8.

A my sme medzi nimi.

Ako kľúčová agentúra získavame:

  • Najvyššiu možnú úroveň podpory zo strany Google.
  • Prístup k produktovým školeniam marketingových špecialistov a rozvojovým programom pre manažérov.
  • Pozvánky na Google konferencie a stretnutia na Slovensku a v Českej republike ako aj v zahraničí.
  • Prístup k beta verziám produktov a novinkám. (Napríklad, vedeli ste, že sa na Slovensku chystajú konečne Shopping ads?).

Väčšinu z týchto vecí máme od Google už roky. Napríklad sa už piatym rokom zúčastňujeme prestížnych ročných vzdelávacích programov Google Agency Leadership Program – a aj vďaka nim sme sa dostali tam kde sme.
Ale na tento status sme naozaj hrdí. Aj keď sme na počtom ľudí najmenšia z kľúčových agentúr, robíme prácu na úrovni tých najväčších. Vážime si toto ocenenie a ďakujeme Google za prejavené uznanie.

Pre nás však ostáva prioritou to čo už 11 rokov: Rodina perfektných ľudí, ktorí milujú prácu, ktorej výsledky cítia spokojní klienti.

Zakladáme si na vzájomných vzťahoch v tíme, kde neexistujú negatívne emócie. Neuveriteľne nás bavia nové výzvy a posúvanie sa k novým – stále náročnejším projektom. Pretože my naše výsledky berieme osobne.

 


Stay connected