--> GoUP + gabriella HAIR & BEAUTY • GoUP

GoUP + gabriella HAIR & BEAUTY

Tomáš Varga 09.02.2016 2 minútové čítanie    Kategórie: Prípadové štúdie,Reklama na Internete
GoUP + gabriella HAIR & BEAUTY

Stránky najlacnejsievlasy.sk a nejlevnejsiclipy.cz sú na trhu etablované značky známe ako dodávateľ kvalitných clip-in vlasov. Ako jediný eshop na Slovensku dodáva vlasy vlastnej značky gabriella HAIR & BEAUTY.

Už viac ako 9000 zákazníkov sa presvedčilo o ich kvalite. Zákazníčky sú ochotné cestovať do Nitry z celého Slovenska vyzdvihnúť si clip-in práve preto, lebo tovar v takto vysokej kvalite a skladom k okamžitému odberu nemá konkurenciu.

 

Od začiatku s nami

GoUP stojí pri značke gabriella od jej vzniku v roku 2011. Od začiatku sme budovali trh clip-in vlasov, pretože v tej dobe boli novinkou. Kliknutie v top pozíciach malo cenu 0,05€.

S rastúcim dopytom rástla aj konkurencia a tým aj náklady na Adwords pri rovnakom výkone. Cena konverzie teda bola pomerne konštantná.

 

Veľká zmena dizajnu

Veľká zmena nastala, keď sa pani Gabriela rozhodla pre redizajn e-shopov. Používané riešenie prenajatého šablónového systému dávno nespĺňalo požiadavky na moderný dizajn ani funkčnosť.

Po tom, ako sme úspešne spustili nemecký e-shop gabriellahaar.de, sme dostali komplikovanú úlohu: vyrobiť shop, ktorý bude používateľsky príjemný, zohľadní cieľovú skupinu („bude krásny“) a nestratí získané pozície v organickom vyhľadávaní.

Aby toho nebolo málo, zlučovali sme dva nezávislé eshopy pod jeden s rozdelenými jazykovými mutáciami, čo obnáša okrem prekladu hlavne funkčný rozdiel v účtovaní, používanej mene, dodacích možnostiach a smerovania domén a emailov.

Po analýze nákupnej cesty zákazníkov a použiteľnosti starého riešenia sme navrhli dizajn, ktorý dokonale naladil zákazníka na kúpu a značne zjednodušil proces objednávky do dvoch krokov!
Tento dizajn sme aplikovali na náš vlastný CMS systém, ktorý zvláda manažovať objednávky z rôznych krajín súčasne.

Tesne pred Vianocami – po opadnutí predvianočného dopytu sme nasadili novú verziu a sledovali sme, ako zákazníci nový dizajn príjmu.
Očakávali sme zlepšenie výkonu, teda zvýšenie objednávok, ale výsledky prekonali naše smelé odhady.

 

Správna zmena prináša veľa objednávok

Za jeden mesiac sa zvýšil počet konverzii v slovenskej verzii o 224% a v českej o neuveriteľných 652%!

 

najlacnejsie-vlasy-vysledky

 

Použiteľný dizajn eshopu je základ úspechu. Spoliehať na niečo, čo je len pekné alebo len funkčné, už zďaleka nestačí. Nákupné cesty zákazníkov sú nevyspytateľné a treba im venovať pozornosť nie len pri redizajne.

Ak to aj vy myslíte so svojim e-shopom vážne, vezmite si príklad zo značky Gabriella a zverte komplexnú starostlivosť o váš online marketing do našich rúk.

Pozn.: web je v súčasnej verzii použiteľný na tabletoch a mobiloch. Plne responzívna verzia je naplánovaná.


Stay22 connected
Reklama
Najnovšie články

8 modulov, ktoré nesmú chýbať na žiadnej WordPress stránke


4 minútové čítanie

Každý užívateľ WordPressu vie, že webstránka potrebuje mať určité druhy modulov, teda isté základné funkcie. Výber správnych modulov je veľmi dôležitou, ale aj náročnou úlohou. Pre tých, ktorí túto službu nepoznajú, WordPress je najvyhľadávanejším systémom na spravovanie obsahu webových stránok na trhu a takmer 27% všetkých stránok funguje práve na tejto platforme. Moduly v podstate […]

Ako osloviť cieľové publikum pomocou YouTube


4 minútové čítanie

Portál YouTube je nástrojom s mimoriadne veľkým potenciálom. Zoznámte sa so šiestimi spôsobmi, ako z neho môžete spraviť súčasť vašej celkovej online podnikateľskej a marketingovej stratégie. 1. Prezentujte výpovede zákazníkov Ak podnikáte už dlhšiu dobu a získali ste si rešpekt mnohých verných zákazníkov či klientov, pomocou videa na YouTube môžete prezentovať vyjadrenia niektorých z týchto […]

Prečo sa vám nedarí dosiahnuť explozívny rast v online podnikaní


5 minútové čítanie

Ak stojíte na čele vlastného podnikania, je veľmi pravdepodobné, že ste svoju spoločnosť začali budovať okolo konkrétnej myšlienky – mala sa stať spôsobom, ktorým by ste dokázali pomôcť vašim cieľovým zákazníkom a zabezpečiť si požadovaný príjem. Môže sa jednať o prevádzku kamenného obchodu alebo ak ste začali podnikať pomerne nedávno, významnú úlohu vo vašom podnikateľskom […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.