--> Dalibor Ďuračka • GoUP

PPC Čarodejník

Dalibor Ďuračka

Čítať GoSTORY

Dalibor je PPC čarodejník. Na jeho 7-ročné skúsenosti v online reklame sa môžete spoľahnúť. Stačí mu pohľad na kľúčové slová, aby odhadol výkon reklamy na internete so zázračnou presnosťou. Za svoj profesionálny život už viedol kampaň doslova na všetko. Stačia mu dva pohľady na web a vie, či budete predávať alebo vám ho radšej prerobíme.
Začínal som ako account manager a časom som sa dostal k PPC. Čiže 5 rokov dozadu som robil všetko, nakoľko som prišiel do firmy, keď ju tvoril ako špecialista len Tomáš. Takéto nastavenie mi vydržalo niekoľko rokov a postupne som sa vyprofiloval ako PPC špecialista. Teraz som Head of PPC a robím aktívnu podporu accountom a sales managerom. Takže riešim hlavne detailné nastavenia kampaní, príležitosti pre našich klientov aj oportunity a celkové smerovanie agentúry. Baví ma to. Robiť z každého trochu je zaujímavé, aj keď 100 % kontakt s klientskymi účtami je pre mňa alfa a omega. Motivácia k onlajnu prišla od Tomáša, ktorého poznám odmalička. Keď bol priestor na môj join, tak som neváhal. No a som tu dodnes 🙂 Mladí ľudia, ktorí chcú pracovať v online priestore, akým je PPC a pod., musia (skôr by mali) disponovať okrem kreativity hlavne analytickým myslením. „Vedieť vidieť“ súvislosti aj v zdanlivo neprehľadnom prostredí. Vyhodnotiť, či je splnený cieľ, čo k nemu prispelo atď. V neposlednom rade trpezlivosť a precíznosť. Spomínam si na jednu historku. Keď som riešil v minulosti klienta, ktorý mi v komunikácii povedal svoj ohraničený budget a následne na to sme spolu telefonovali, tak som mu na rovinu povedal, že to, čo chce, nezaplatí. Že na to nemá. Celý office sa na tom smial, lebo počuli len mňa, ako hovorím klientovi, že na to nemá. Bolo to (priznávam) trochu drzé, ale aspoň sme sa mali na čom smiať. Dodnes sa máme. Mimochodom: klient to zaplatil 😀 Som stará škola, v súkromnom živote mi sociálne siete nechýbajú, pre mňa by mohli pokojne skončiť 🙂 Svet by bol jednoduchší a krajší… ale predsa, Google a jeho všestrannosť je fascinujúca. Ako marketér vítam každú z nich. Všade sú zákazníci. Zaujímavá kniha: Stephen R. Covey – 7 návyků skutečně efektivních lidí.
[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.