-->

Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study

Ivan Račko 12.05.2017 2 minútové čítanie    Kategórie: Ako predávať online,Prípadové štúdie,Reklama na Internete
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study

Toto je príklad úspešnej kampane s nízkym rozpočtom. Náš klient  – predajca betónových výrobkov bol po troch mesiacoch nútený kampaň pozastaviť, nakoľko vypredal všetky skladové zásoby.

Keď je Google FIX stále málo

Na začiatku kampane sme využili produkt Google FIX s jediným poisteným kľúčovým slovom „betónové ploty„. Prirodzene, kampane bežali na široké spektrum pribuznych a alternatívnych kľúčových fráz. Len počas prvého mesiaca sme pridali ďalšie bonusové výrazy:

betónový plot, betonove ploty cennik, betonovy plot cena, betonové ploty, betónové ploty, betonový plot, vyroba betonovych plotov, betonovy plot, ploty betonove, betonove tvarnice, lacne betonove ploty, betonove ploty nitra, betonove ploty senec, ploty

Tento typ kampane odporúčame klientom s menšou cieľovou skupinou, prípadne s regionálnym dosahom. Cieľové regióny boli bratislavský, trnavský a nitriansky kraj.

Zvýšili sme výkon kampane

Nakoľko už po mesiaci kampaň dosahovala výborné výsledky, navrhli sme klientovi zmenu na program Google Management , kde sme mohli pridať viac kľúčových slov a aktívne s nimi pracovať, čím sa výkon kampane násobne zvýšil. V tomto prípade nám suchá reč čísel povie najviac:

Doba trvania kampane: 3 mesiace
Celkový rozpočet: 633 € + DPH
Počet zobrazení reklamy: 52 220
Počet preklikov na stránku: 6 064
Miera prekliku: 11,61%
Priemerná pozícia kľúčových slov: 2,6

Výsledky povedali svoje

Nakoľko väčšina záujemcov po prezretí stránky kontaktovala klienta telefonicky, meranie konverzii neodrážalo reálny zisk klienta. V týchto prípadoch sa spoliehame na údaje od klienta a ako je uvedené vyššie, výsledok predčil očakávania. Po doplnení zásob klient kampaň obnovil a v spolupráci pokračujeme dodnes.

Netreba sa teda obávať online reklamy ani pri nižšom rozpočte. Reklama zisk síce nezaručuje, ale pokiaľ nemáte zmluvne zaistený odbyt vašich produktov, ide to bez nej podstatne ťažšie. A tiež sa pripravujete o možnosť spokojne sa pozerať na ubúdajúce skladové zásoby a pribúdajúce tržby 😊. Ak pri tom potrebujete poradiť, neváhajte nás kontaktovať.


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy


6 minútové čítanie

Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročné príjmy v histórií. A hoci stále vynakladá veľké prostriedky do virtuálnej reality, aj v tejto oblasti sa situácia začína vyvíjať o niečo ružovejšie. Najprv k používateľom. Facebook v treťom štvrťroku navýšil počet mesačných […]

Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023


4 minútové čítanie

Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe analýzy trendov zapojenia viac ako 34 tisíc používateľov spoločnosti Sprout (v priebehu uplynulého roka). Po prvýkrát spoločnosť Sprout poskytla údaje zo služby TikTok, ktoré by mohli poskytnúť ďalšie pomocné usmernenia v širšom marketingovom procese sociálnych […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.