--> Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study • GoUP

Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study

Ivan Račko 12.05.2017 2 minútové čítanie    Kategórie: Ako predávať online,Prípadové štúdie,Reklama na Internete
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study

Toto je príklad úspešnej kampane s nízkym rozpočtom. Náš klient  – predajca betónových výrobkov bol po troch mesiacoch nútený kampaň pozastaviť, nakoľko vypredal všetky skladové zásoby.

Keď je Google FIX stále málo

Na začiatku kampane sme využili produkt Google FIX s jediným poisteným kľúčovým slovom „betónové ploty„. Prirodzene, kampane bežali na široké spektrum pribuznych a alternatívnych kľúčových fráz. Len počas prvého mesiaca sme pridali ďalšie bonusové výrazy:

betónový plot, betonove ploty cennik, betonovy plot cena, betonové ploty, betónové ploty, betonový plot, vyroba betonovych plotov, betonovy plot, ploty betonove, betonove tvarnice, lacne betonove ploty, betonove ploty nitra, betonove ploty senec, ploty

Tento typ kampane odporúčame klientom s menšou cieľovou skupinou, prípadne s regionálnym dosahom. Cieľové regióny boli bratislavský, trnavský a nitriansky kraj.

Zvýšili sme výkon kampane

Nakoľko už po mesiaci kampaň dosahovala výborné výsledky, navrhli sme klientovi zmenu na program Google Management , kde sme mohli pridať viac kľúčových slov a aktívne s nimi pracovať, čím sa výkon kampane násobne zvýšil. V tomto prípade nám suchá reč čísel povie najviac:

Doba trvania kampane: 3 mesiace
Celkový rozpočet: 633 € + DPH
Počet zobrazení reklamy: 52 220
Počet preklikov na stránku: 6 064
Miera prekliku: 11,61%
Priemerná pozícia kľúčových slov: 2,6

Výsledky povedali svoje

Nakoľko väčšina záujemcov po prezretí stránky kontaktovala klienta telefonicky, meranie konverzii neodrážalo reálny zisk klienta. V týchto prípadoch sa spoliehame na údaje od klienta a ako je uvedené vyššie, výsledok predčil očakávania. Po doplnení zásob klient kampaň obnovil a v spolupráci pokračujeme dodnes.

Netreba sa teda obávať online reklamy ani pri nižšom rozpočte. Reklama zisk síce nezaručuje, ale pokiaľ nemáte zmluvne zaistený odbyt vašich produktov, ide to bez nej podstatne ťažšie. A tiež sa pripravujete o možnosť spokojne sa pozerať na ubúdajúce skladové zásoby a pribúdajúce tržby 😊. Ak pri tom potrebujete poradiť, neváhajte nás kontaktovať.


Stay22 connected
Reklama
Najnovšie články

8 modulov, ktoré nesmú chýbať na žiadnej WordPress stránke


4 minútové čítanie

Každý užívateľ WordPressu vie, že webstránka potrebuje mať určité druhy modulov, teda isté základné funkcie. Výber správnych modulov je veľmi dôležitou, ale aj náročnou úlohou. Pre tých, ktorí túto službu nepoznajú, WordPress je najvyhľadávanejším systémom na spravovanie obsahu webových stránok na trhu a takmer 27% všetkých stránok funguje práve na tejto platforme. Moduly v podstate […]

Ako osloviť cieľové publikum pomocou YouTube


4 minútové čítanie

Portál YouTube je nástrojom s mimoriadne veľkým potenciálom. Zoznámte sa so šiestimi spôsobmi, ako z neho môžete spraviť súčasť vašej celkovej online podnikateľskej a marketingovej stratégie. 1. Prezentujte výpovede zákazníkov Ak podnikáte už dlhšiu dobu a získali ste si rešpekt mnohých verných zákazníkov či klientov, pomocou videa na YouTube môžete prezentovať vyjadrenia niektorých z týchto […]

Prečo sa vám nedarí dosiahnuť explozívny rast v online podnikaní


5 minútové čítanie

Ak stojíte na čele vlastného podnikania, je veľmi pravdepodobné, že ste svoju spoločnosť začali budovať okolo konkrétnej myšlienky – mala sa stať spôsobom, ktorým by ste dokázali pomôcť vašim cieľovým zákazníkom a zabezpečiť si požadovaný príjem. Môže sa jednať o prevádzku kamenného obchodu alebo ak ste začali podnikať pomerne nedávno, významnú úlohu vo vašom podnikateľskom […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.