Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study - GoUP
GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.






Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study

Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study

Toto je príklad úspešnej kampane s nízkym rozpočtom. Náš klient  – predajca betónových výrobkov bol po troch mesiacoch nútený kampaň pozastaviť, nakoľko vypredal všetky skladové zásoby.

Keď je Google FIX stále málo

Na začiatku kampane sme využili produkt Google FIX s jediným poisteným kľúčovým slovom „betónové ploty„. Prirodzene, kampane bežali na široké spektrum pribuznych a alternatívnych kľúčových fráz. Len počas prvého mesiaca sme pridali ďalšie bonusové výrazy:

betónový plot, betonove ploty cennik, betonovy plot cena, betonové ploty, betónové ploty, betonový plot, vyroba betonovych plotov, betonovy plot, ploty betonove, betonove tvarnice, lacne betonove ploty, betonove ploty nitra, betonove ploty senec, ploty

Tento typ kampane odporúčame klientom s menšou cieľovou skupinou, prípadne s regionálnym dosahom. Cieľové regióny boli bratislavský, trnavský a nitriansky kraj.

Zvýšili sme výkon kampane

Nakoľko už po mesiaci kampaň dosahovala výborné výsledky, navrhli sme klientovi zmenu na program Google Management , kde sme mohli pridať viac kľúčových slov a aktívne s nimi pracovať, čím sa výkon kampane násobne zvýšil. V tomto prípade nám suchá reč čísel povie najviac:

Doba trvania kampane: 3 mesiace
Celkový rozpočet: 633 € + DPH
Počet zobrazení reklamy: 52 220
Počet preklikov na stránku: 6 064
Miera prekliku: 11,61%
Priemerná pozícia kľúčových slov: 2,6

Výsledky povedali svoje

Nakoľko väčšina záujemcov po prezretí stránky kontaktovala klienta telefonicky, meranie konverzii neodrážalo reálny zisk klienta. V týchto prípadoch sa spoliehame na údaje od klienta a ako je uvedené vyššie, výsledok predčil očakávania. Po doplnení zásob klient kampaň obnovil a v spolupráci pokračujeme dodnes.

Netreba sa teda obávať online reklamy ani pri nižšom rozpočte. Reklama zisk síce nezaručuje, ale pokiaľ nemáte zmluvne zaistený odbyt vašich produktov, ide to bez nej podstatne ťažšie. A tiež sa pripravujete o možnosť spokojne sa pozerať na ubúdajúce skladové zásoby a pribúdajúce tržby 😊. Ak pri tom potrebujete poradiť, neváhajte nás kontaktovať.


Najnovšie články
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
Chcete vybudovať úspešný online biznis?
Ak by som chcel byť zákerný, tak by bol tento článok veľmi krátky: postavte sa do rady! Ale ja som nápomocný, preto vám prezradím tie absolútne najzákladnejšie predpoklady úspešnéh [...]
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
Cenník online reklamy #04: e-shop so zdravotníckymi pomôckami
O tom koľko nás bude stáť online reklama pre e-shop so zdravotníckymi pomôckami, čo od nej môžeme očakávať a čo s toho získame? Dajte si pokračovanie nášho seriálu cenníka online r [...]
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
Cenník online reklamy #02: e-shop s fashion oblečením
V ďalšej časti cenníku online reklamy si priblížime komplexnejšiu kampaň, ktorej výkon sa dá výborne merať. Ide o e-shop s módou pri ktorom vieme pekne hodnotiť počet a hodnotu obj [...]
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
3 tipy ako sa stať odborníkom na Pay Per Click marketing
Pay Per Click (PPC) bolo, je a takmer naisto aj bude kľúčovou súčasťou marketingovej stratégie každej značky. Online marketing je oblasťou, ktorá často čelí kritike z najrôznejšíc [...]
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
10 spôsobov, ako zvýšiť online vplyv vašej značky!?
Aby ste sa na internete stali vplyvnými, treba vydržať aj vtedy keď sa zdá, že už vám nikdy nikto nebude venovať pozornosť. Úlohou každej značky je ovplyvniť čo možno najviac spot [...]
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
Ako optimalizovať svoje produkty v online svete?
Povzbuďte ľudí, aby sa zapísali na váš mailing list. Poskytnite im informácie, ktoré potrebujú. Dokážte, že vaše služby vyriešia ich problémy. Až potom im aj dajte možnosť zakúpiť [...]

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP