Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study - GoUP
GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.






Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study

Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
  • Toto je príklad úspešnej kampane s nízkym rozpočtom. Náš klient  – predajca betónových výrobkov bol po troch mesiacoch nútený kampaň pozastaviť, nakoľko vypredal všetky skladové zásoby.

Keď je Google FIX stále málo

Na začiatku kampane sme využili produkt Google FIX s jediným kľúčovým slovom. Prirodzene, kampane bežali na široké spektrum pribuznych a alternatívnych kľúčových fráz. Tento typ kampane odporúčame klientom s menšou cieľovou skupinou, prípadne s regionálnym dosahom. Cieľové regióny boli bratislavský, trnavský a nitriansky kraj.

Zvýšili sme výkon kampane

Nakoľko už po mesiaci kampaň dosahovala výborné výsledky, navrhli sme klientovi zmenu na program Google Management , kde sme mohli pridať viac kľúčových slov a aktívne s nimi pracovať, čím sa výkon kampane násobne zvýšil. V tomto prípade nám suchá reč čísel povie najviac:

Doba trvania kampane: 3 mesiace
Celkový rozpočet: 633 € + DPH
Počet zobrazení reklamy: 52 220
Počet preklikov na stránku: 6 064
Miera prekliku: 11,61%
Priemerná pozícia kľúčových slov: 2,6

Výsledky povedali svoje

Nakoľko väčšina záujemcov po prezretí stránky kontaktovala klienta telefonicky, nebolo možné zmerať presnú mieru konverzie. V týchto prípadoch sa spoliehame na údaje od klienta a ako je uvedené vyššie, výsledok predčil očakávania. Po doplnení zásob klient kampaň obnovil a v spolupráci pokračujeme dodnes.

Netreba sa teda obávať online reklamy ani pri nižšom rozpočte. Reklama zisk síce nezaručuje, ale pokiaľ nemáte zmluvne zaistený odbyt vašich produktov, ide to bez nej podstatne ťažšie. A tiež sa pripravujete o možnosť spokojne sa pozerať na ubúdajúce skladové zásoby a pribúdajúce tržby 😊. Ak pri tom potrebujete poradiť, neváhajte nás kontaktovať.


Najnovšie články
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
5 kľúčových vlastností webstránky malej spoločnosti
Využite pri tvorbe svojej webovej stránky týchto päť dôležitých prvkov a vybudujte si online osobnosť, ktorou pritiahnete zákazníkov, nech sa už nachádzajú kdekoľvek. Možno podnik [...]
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
Základy Google tag manager (Správca značiek Google): Na čo nám slúži a čo to vlastne je? #2
V predchádzajúcej časti článku o Google tag manager-i sme sa zoznámili s jeho funkciou. Ďalej sme si ujasnili ako ho začať používať a spomenuli sme aj čo je to vstupný bod. Spúš [...]
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
Základy Google tag manager (Správca značiek Google): Na čo nám slúži a čo to vlastne je? #1
Môj PPC-čkár odo mňa chce aby som mu nahodil na webovú stránku Google Tag Manager (správcu značiek Google). Tento šikovný nástroj z dielne Google značne zjednoduší prácu vášmu PPC- [...]
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
„Snažiť sa je dôležité, ale vedieť kde presne treba snahu aplikovať je ten dôležitý rozdiel o ktorom to celé je“. Nejde totiž o to, že by vám chýbalo úsilie ale o to, že neviete ka [...]
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
Agentúra to pokašľala. Naozaj?
Ako sa zo spokojného klienta stane nespokojný a prečo dvojnásobný rozpočet neznamená dvojnásobok objednávok? Nasledujúci príbeh je bohužiaľ pravdivý. Navýšme rozpočet Spustili [...]
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
4 otravné taktiky online marketingu, ktorým sa radšej vyhnite
Potenciálnemu zákazníkovi nemáte šancu niečo predať, ak mu vaša reklama pôjde na nervy. Spotrebitelia otravnými taktikami online marketingu pohŕdajú Prilákanie návštevníkov na [...]

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP