-->

Všeobecné obchodné podmienky poskytovania marketingových služieb a výroby webstránok spoločnosťou GoUP, s r.o.

Všeobecné ustanovenia

Prevádzkovateľ služby GoUP, spoločnosť GoUP, s r.o. so sídlom Kominárska 5, 831 04 Bratislava, ďalej len Poskytovateľ, zabezpečuje prevádzku textových a bannerových reklám na vyhľadávacom serveri Google a sociálnej sieti Facebook a vytvára Internetové stránky za podmienok daných týmito všeobecnými obchodnými podmienkami. Zadávateľ reklamnej kampane (ďalej len Zadávateľ) je fyzická alebo právnická osoba, priamy zákazník alebo reklamná či mediálna agentúra, objednávajúca reklamnú kampaň na serveri Google (www.google.com a všetky národné varianty napr.: www.google.sk), sociálnej sieti Facebook prostredníctvom Poskytovateľa alebo výrobu webstránok alebo reklamných a iných propagačných materiálov podľa aktuálnej ponuky Poskytovateľa.

Spoločné ustanovenia pre reklamné programy

Štatistiky

Poskytovateľ Zadávateľovi poskytne prístup k online štatistikám kampane, kde si Zadávateľ môže individuálne generovať prehľady v reálnom čase. Súčasne Poskytovateľ nastaví automatizované mesačné generovanie štatistík Zadávateľa. Na vygenerovanie novej štatistiky je Zadávateľ upozornený emailom. Štatistiky obsahujú minimálne tieto údaje: počet zobrazení, preklikov a kľúčové slovo, súhrnné počty zobrazení a preklikov za mesiac. Ďalšie údaje Poskytovateľ dodáva na základe špecifických požiadaviek Zadávateľa a v závislosti od reklamného programu Zadávateľa.

Objednávky

Reklamná kampaň sa objednáva na základe písomnej, faxovej, telefonickej, e-mailovej objednávky a je pre Objednávateľa záväzná. V prípade neuhradenia kampane je Zadávateľ povinný uhradiť Poskytovateľovi náklady spojené s prípravou kampane vo výške 40€ + DPH, pokiaľ nie je zmluvne alebo formou Záväznej objednávky dohodnuté inak.

Finančné podmienky

Cenová ponuka

Ceny pre jednotlivé kľúčové slová, reklamné programy a služby tvorby webstránok sú dané aktuálnou cenovou ponukou Poskytovateľa predanou Zadávateľovi akýmkoľvek prostriedkom elektronickou alebo papierovou formou. Poskytovateľ si vyhradzuje ceny svojich služieb sa v čase meniť bez ďalšieho upozornenia. Cenová ponuka má platnosť 14 dní, ak nie je uvedené inak.

Platba formou zálohovej faktúry

Pokiaľ nie je zmluvne alebo formou Záväznej objednávky dohodnuté inak, na základe telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky Zadávateľa vystaví Poskytovateľ Zadávateľovi zálohovú faktúru v 100% výške so splatnosťou 7-14 dní. Cena uvedená v cenovom rozpočte v zálohovej ponuke je platná práve do doby splatnosti zálohovej faktúry, neskoršia úhrada môže znamenať neprijatie a okamžité vrátenie prostriedkov. Poskytovateľ so Zadávateľom sa dohodli, že povinnosť poskytnúť danú službu v danej cene vzniká Poskytovateľovi až v deň včasnej úhrady zálohovej faktúry Zadávateľom, pokiaľ nie je zmluvne alebo formou Záväznej objednávky uvedené inak. Objednávka na časové obdobie s mesačnou platbou je záväzná podľa špecifikácie uvedenej v objednávke na celé objednané obdobie a Zadávateľ musí uhradiť pokračovanie kampane počas celého objednaného obdobia vždy do 29. dňa predchádzajúceho mesiaca. V prípade neuhradenia kampane včas je Zadávateľ povinný uhradiť Poskytovateľovi storno poplatky vo výške 50% celkovej neuhradenej sumy. Poskytovateľ súčasne vypne reklamnú kampaň v každom neuhradenom mesiaci.

Minimálna výška objednávky

Minimálna výška objednávky je 150 € a to na neobmedzené obdobie.

Termíny zadania a zmeny

Zadávateľ zadáva obsah reklamného textu pred zahájením kampane. Ak Zadávateľ nedodá reklamný text do dátumu spustenia kampane, Poskytovateľ tento vytvorí na vlastné náklady. Zadávateľ je oprávnený reklamný zmeniť kedykoľvek v priebehu celej kampane podľa vlastných potrieb. Zmeny vykonáva výhradne Poskytovateľ na základe emailovej alebo telefonickej žiadosti Zadávateľa. Poskytovateľ nezodpovedá za oneskorené uskutočnenie zmien ani za výpadok v zobrazovaní reklám spôsobený predĺženým schvaľovacím procesom, prípadne zamietnutím reklám zo strany Google alebo Facebooku.

Práva Poskytovateľa v súvislosti s objednávkou

Poskytovateľ je oprávnený odmietnúť zverejnenie reklamnej informácie pokiaľ:
  • Obsah informácie nie je v súlade s technickými možnosťami inzercie
  • Reklamná informácia je v rozpore so zákonmi SR.
  • Reklamná informácia nie je v súlade s dobrými mravmi prípadne ohrozuje verejný poriadok
  • Reklamná informácia svojou kvalitou, formou alebo obsahom nezodpovedá záujmom Poskytovateľa
V prípade výskytu vyššie uvedených skutočností bude o tom Poskytovateľ bezodkladne informovať Zadávateľa spolu s návrhom vyhovujúceho riešenia.

Reklamný program FIX

Spoločné charakteristiky

Predmetom reklamnej kampane sú textové reklamy zodpovedajúce kľúčovým slovám. Poskytovateľ prostredníctvom rozhrania systému Google zadáva a spravuje textové reklamy Zadávateľa tak, aby sa pri hľadaní zadaných kľúčových slov na Google v daných regiónoch zobrazovali používateľom. Textové reklamy, ktoré sú predmetom reklamnej kampane podľa týchto obchodných podmienok sa zobrazujú nad výsledkami vyhľadávania (v prípade pozícii TopUP) alebo pod výsledkami vyhľadávania (v prípade pozícii PageDOWN) na prvej strane výsledkov vyhľadávania pre daný výraz v Google označené ako „Reklamy“. Poskytovateľ spravuje reklamné kampane FIX s prioritným cieľom dodržať stanovené priemerné pozície objednaných kľučových slov. Poskytovateľ spravuje reklamné kampane vždy s cieľom získať pre Zadávateľa v stanovenej cene čo najvyšší výkon, teda počet kliknutí alebo objednávok. Tomuto cieľu zodpovedá aj pridávanie tzv. „voľnej, modifikovanej voľnej alebo frázovej zhody“ k objednaným kľúčovým slovám Zadávateľa. Voľné zhody obsahujú príbuzné varianty kľúčových slov, ktoré reklamný systém Google vyhodnotí ako prislúchajúce k objednanému kľúčovému slovu a Poskytovateľ ich pridáva ku kampani Zadávateľa podľa aktuálnych možností a výkonu kampane Zadávateľa.

FIX TopUP

V reklamnom programe FIX TopLEFT Poskytovateľ spravuje textové reklamy Zadávateľa tak, aby sa zobrazovali najčastejšie medzi 1.-4. pozíciou v ľavej sekcii sponzorovaných odkazov, teda aby priemerná denná pozícia podľa výsledných štatistík poskytovaných systémom Google bola do 4,0. Z dôvodu techniky zobrazovania textových reklám zo strany serveru Google nemôže Poskytovateľ garantovať nemennú pozíciu, pozícia je vždy v čase premenlivá a jedinou určujúcou hodnotou je priemerná pozícia udávaná štatistikami systému Google. Prvých 5 dní od oficiálneho spustenia kampane TopUP prebieha nastavovanie, kedy z dôvodu nízkej seniority (váhy kampane získanej vekom) nie je vždy možné zabezpečiť bezvýpadkové zobrazovanie kampane. Môže dochádzať k zníženiu pozícii kampane do priestoru PageDown alebo úplným výpadkom v zobrazovaní. V tomto období nie sú poklesy v pozíciach akceptované ako dôvod k reklamácii.

FIX PageDOWN

V reklamnom programe FIX PageDOWN Poskytovateľ spravuje textové reklamy Zadávateľa tak, aby sa zobrazovali najčastejšie medzi 4.-7. pozíciou pod prirodzenými výsledkami vyhľadávania v sekcii Reklamy, teda aby priemerná denná pozícia podľa výsledných štatistík poskytovaných systémom Google bola do 7,0. Z dôvodu techniky zobrazovania textových reklám zo strany serveru Google nemôže Poskytovateľ garantovať nemennú pozíciu, pozícia je vždy v čase premenlivá a jedinou určujúcou hodnotou je priemerná pozícia udávaná štatistikami systému Google. Inzerát sa môže zobrazovať aj na pozíciách TopUP.

Časové charakteristiky kampane FIX

Reklamná kampaň FIX TopUP a FIX PageDOWN je možné objednať na obdobie od 1 mesiaca do 6 mesiacov. Poskytovateľ sa zaväzuje, že kampaň bude v prevádzke každý deň objednaného obdobia a reklamný text sa zobrazí pri každom vyhľadaní kľúčového slova. Na prípady nedodržania týchto podmienok sa vzťahujú ustanovenia kapitoly Reklamácie.

Rozšírenia kampaní FIX

Poskytovateľ pridáva do kampaní Zadávateľa rozšírenia kampaní Google aktuálne dostupné v reklamnom systéme podľa svojho uváženia. Najčastejšie používané rozšírenia sú typu Sitelinks, Telefónne číslo a Adresa prevádzky. Zobrazovanie rozšírenia nie je garantované.

Reklamný program CLICK

V prípade objednávky s garanciou počtu preklikov garantuje poskytovateľ zobrazovanie reklamných textov Zadávateľa tak dlho, pokiaľ nedôjde k vyčerpaniu objednaného množstva preklikov – teda prístupov na stránky Zadávateľa cez textovú reklamu zobrazenú na Google. Poskytovateľ spravuje reklamné kampane CLICK s prioritným cieľom priviesť minimálne stanovený počet návštevníkov na stránky Zadávateľa s stanovenom období. Poskytovateľ spravuje reklamné kampane vždy s cieľom získať pre Zadávateľa v stanovenej cene čo najvyšší výkon, teda počet kliknutí alebo objednávok.

Dĺžka kampane v programe CLICK

V prípade garancie počtu preklikov nie je dĺžka kampane dopredu známa, kampaň je v prevádzke tak dlho, pokiaľ nie je vyčerpané objednané množstvo preklikov (privedených návštevníkov). Minimálna dĺžka kampane CLICK je 1 mesiac, pokiaľ Zadávateľ neurčí inak. Ak nedôjde k vyčerpaniu balíka CLICK v období 1 mesiac, kampaň sa automaticky predlžuje až do úplného vyčerpania reklamného balíka.

Reklamný program MANAGEMENT

Charakteristika

V reklamnom programe Management Poskytovateľ spravuje reklamnú kampaň pre Zadávateľa s prihliadnutím na jeho aktuálne preferencie. Poskytovateľ Zadávateľovi účtuje priame náklady reklamného systému Google a vopred dohodnutý servisný poplatok (Správa kampane). Hlavným cieľom kampane je dosiahnuť v stanovenom rozpočte najvyšší možný výkon kampane: najviac kliknutí / najviac objednávok alebo iný cieľ stanovený vzájomnou dohodou medzi Zadávateľom a Poskytovateľom. V programe Management sú Zadávateľovi poskytnuté podrobné štatistiky ohľadom výkonu kampaní na požiadanie. Počas celej doby kampane má Zadávateľ prístup do zjednodušeného online štatistického systému Poskytovateľa, kde sú zobrazené všetky kľúčové výsledky kampaní v reálnom čase priamo z účtu Adwords. Priamy prístup k reklamnému účtu Adwords udeľuje Poskytovateľ Zadávateľovi alebo osobe oprávnenej Zadávateľom na vyžiadanie, ktoré zasiela Zadávateľ Poskytovateľovi e-mailovou formou. Prístup do účtu Adwords je typu „Na čítanie“ a Poskytovaľ ho Zadávateľovi udeľuje len na obdobie bežania kampane. Poskytovateľ sa zaväzuje využiť všetky dostupné prostriedky pre zvýšenie výkonu kampane Zadávateľa bez dodatočných poplatkov. Poskytovateľ sa pri správe kampaní management zaväzuje prihliadať na stanovený rozpočet a požiadavky Zadávateľa. Servisný poplatok (Správa kampane) je určený aktuálnym cenníkom poskytovateľa alebo na základe cenovej ponuky vopred schválenej Zadávateľom. V prípade rozšírenia rozsahu alebo časovej náročnosti správy kampane Management má Poskytovateľ právo zvýšiť cenu servisného poplatku a to len po vzájomnej dohode so Zadávateľom. V prípade zvýšenia servisného poplatku Poskytovateľom, Zadávateľ tento nie je povinný akceptovať a od poskytovania služieb Poskytovateľom odstúpiť aj v prípade časovej viazanosti, pokiaľ nie je zmluvne alebo formou Záväznej objednávky dohodnuté inak. Správny poplatok sa Zadávateľovi účtuje pri každom dobití kreditu, pokiaľ nie je zmluvne alebo formou Záväznej objednávky dohodnuté inak. Správny poplatok je Zadávateľovi účtovaný ako samostatná položka.

Vlastnícke práva k reklamným účtom Adwords a Facebook Ads

Vytvorenie a správa reklamného účtu bez aktivačného poplatku za založenie kampane so zmluvným obdobím kampane na 6 mesiacov

Poskytovateľ spravuje reklamné kampane pre Zadávateľa s využítím reklamného systému Google Adwords resp. Facebook Ads, v ktorom Poskytovateľ vytvára na svoje konto reklamný účet pre Zadávateľa, pokiaľ tento v databáze Poskytovateľa už neexistuje na základe predchádajúcich kampaní Zadávateľa. Poskytovateľ vytvára reklamný účet a kampane v ňom obsiahnuté na svoj náklad a neúčtuje za túto službu poplatok. Poskytovateľ je majiteľom vytvoreného reklamného účtu až do splnenia podmienok záväznej objednávky reklamnej kampane so zmluvným obdobím 6 mesiacov. Zadávateľ sa stáva majiteľom účtu až po uplynutí zmluvného 6 mesačného kontinuálneho obdobia kampane a až po uplynutí tohto obdobia má právo požiadať o administrátorský prístup do reklamného účtu. Zadávateľ má možnosť získať administrátorský prístup do reklamného účtu aj pri nedodržaní podmienok objednávky a to za poplatok podľa cenníka Zadávateľa.

Vytvorenie reklamného účtu pre Zadávateľa.

Poskytovateľ zakladá reklamný účet pre Zadávateľa. Poskytovateľ na vyžiadanie Zadávateľa prideľuje do reklamného účtu prístup typu „administrátor“ zodpovednej kontaktnej osobe Zadávateľa. Vytvorený Reklamný účet je majetkom Zadávateľa. Vytvorenie reklamného účtu na fakturačný účet Zadávateľa je spoplatenenou službou podľa cenníka Zadávateľa alebo na základe cenovej ponuky schválenej Zadávateľom vopred.

Prevzatie existujúceho reklamného účtu Zadávateľa

V prípade, ak Poskytovateľ vstupuje do existujúceho reklamného účtu Zádavateľa, je tento účet aj naďalej vlastníctvom Zadávateľa a to aj po skončení spolupráce. V tomto prípade je Poskytovateľ oprávnený účtovať Poplatok za vytvorenie kampaní (Aktivačný poplatok). Poplatok za založenie kampaní je účtovaný podľa zvolenej verzie reklamného programu alebo na základe cenovej ponuky schválenej Zadávateľom vopred.

Odovzdanie účtu, prístup k účtu, ukončenie spolupráce

V prípade požiadavky Zadávateľa o odovzdanie prístupu k účtu sa postupuje nasledovne:
  • V prípade reklamného účtu, ktorého majiteľom je podľa vyššie definovaných vlastníckych práv Zadávateľ, má Zadávateľ prístup k účtu garantovaný.
  • V prípade Vytvorenia a správy reklamného účtu bez aktivačného poplatku, teda v prípade, že majiteľom účtu je Poskytovateľ, Poskytovateľ nie je povinný poskytnúť Zadávateľovi prístup k účtu typu „administrátor“ ani mu tento účet odovzdať po skončení spolupráce, nakoľko Zádavateľ službu „Aktivačný poplatok“ za založenie reklamného účtu a kampaní nehradil. Po vzájomnej dohode môže Zadávateľ dodatočne požiadať Poskytovateľa o odovzdanie reklamného účtu s doplatením „Aktivačného poplatku“ vo výške 389€ + DPH.

Reklamný program Facebook Start

V programe Facebook Start garantuje poskytovateľ zobrazovanie reklamných bannerov Zadávateľa tak dlho, pokiaľ nedôjde k vyčerpaniu objednaného množstva interakcii definovaných objednávkou Zadávateľa – teda prístupov na stránky Zadávateľa cez textovú reklamu zobrazenú na Facebooku alebo získania garantovaného počtu fanúšikov na Facebook stránku Zadávateľa. Poskytovateľ spravuje reklamné kampane Facebook Start s cieľom získať pre Zadávateľa v stanovenej cene čo najvyšší výkon. Dôležité: Vhľadom k povahe reklamného systému sociálnej siete Facebook, ktorá nie je vyhľadávačom nie je možné zaručiť zobrazenie reklamy konkrétnej osobe a to ani pre kontrolné účely. Jediným faktrom určujúcim výkon kampane Facebook Start sú štatistiky poskytované reklamným systémom Facebook Ads.

Dĺžka kampane v programe Facebook Start

Dĺžka kampane nie je vopred presne definovaná, kampaň je v prevádzke tak dlho, pokiaľ nie je vyčerpané objednané množstvo interakcii. Minimálna dĺžka kampane je 1 mesiac, pokiaľ Zadávateľ neurčí inak. Ak nedôjde k vyčerpaniu balíka Facebook Start v období 1 mesiac, kampaň sa automaticky predlžuje až do úplného vyčerpania reklamného balíka.

Reklamný program Facebook Management

Reklamný program Facebook Management sa riadi ustanoveniami programu Management.

Reklamácie

Výpadky reklamného systému Google (program FIX)

V prípade, ak dôjde k výpadku v zobrazovaní reklamných textov na serveri Google, má Zadávateľ právo na predĺženie kampane na všetky kľúčové slová, ktoré boli vo výpadku o dobu, po ktorú výpadok trval.

Nedodržanie objednanej pozície (program FIX)

V prípade, že sa reklamné texty nezobrazujú na objednaných pozíciách, teda priemerná pozícia je nižšia než objednaná, má Zadávateľ nárok na predĺženie kampane na všetky kľúčové slová, v ktorých k tomuto nedodržaniu došlo, o počet dní, v ktorých neboli dodržané objednané pozície. Pozn.: Prvých 5 dní od oficiálneho spustenia kampane TopUP prebieha nastavovanie, kedy z dôvodu nízkej seniority (váhy kampane získanej vekom) nie je vždy možné zabezpečiť bezvýpadkové zobrazovanie kampane. Môže dochádzať k zníženiu pozícii kampane do priestoru TopDOWN. V tomto období nie sú poklesy dôvodom k reklamácii.

Predčasné ukončenie kampane

V pripade, že Poskytovateľ nebude schopný zaistiť zobrazovanie reklamných textov na objednaných miestach alebo zobrazovanie vôbec, je oprávnený kampaň ukončiť. Pri predčasnom ukončení kampane je Poskytovateľ povinný vrátiť Zadávateľovi prostriedky zaplatené Zadávateľom na prevádzku kampane a to v pomernej výške danej pomerom nedokončeného obdobia kampane k celej dĺžke kampane. V prípade, že Poskytovateľ nie je schopný zaistiť zobrazovanie reklamných textov na objednaných miestach alebo zobrazovanie vôbec a to opakovane alebo súvisle v trvaní viac ako 3 pracovné dni, je Objednávateľ oprávnený kampaň ukončiť. Pri predčasnom ukončení kampane je Poskytovateľ povinný vrátiť Zadávateľovi prostriedky zaplatené Zadávateľom na prevádzku kampane a v pomernej výške danej pomerom nedokončeného obdobia kampane k celej dĺžke kampane.

Lehota pre uplatnenie reklamácie

Lehota pre uplatnenie reklamácie je od výskytu reklamovanej udalosti do 14 dní od konca kampane v ktorej rámci k reklamovanej udalosti došlo.

Forma reklamácie

Reklamácia musí byť písomnou alebo e-mailovou formou.

Vylúčenie zodpovednosti

Vzhľadom na charakter poskytovaných služieb a nemožnosť garantovať vopred ich výsledok v číselnej hodnote, Poskytovateľ nie je finančne postihnuteľný za prípadný ušlý zisk, ktorý podľa Zadávateľa mohol Poskytovateľ spôsobiť svojim konaním v rámci poskytovania svojich služieb.

Obchodné podmienky Google Ireland Limited

Poskytovateľ sa zaväzuje oboznámiť Zadávateľa s obchodnými podmienkami reklamného systému Google. Zadávateľ súhlasom s obchodnými podmienkami GoUP s.r.o. potvrdzuje svoje odoznámenie sa s obchodnými podmienkami Google Ireland Limited.

Zodpovednosť zadávateľa za obsah inzercie a internetovej prezentácie (webstránky)

Zadávateľ nesie plnú zodpovednosť za kvalitu, formálnu a obsahovú stránku reklamnej informácie tvoriacej obsah reklamných textov ako aj svojich webstránok a webstránok vytvorených Poskytovateľom. Zadávateľ potvrdzuje, že je subjektom oprávneným k výkonu všetkých potrebných práv k reklamnému informovaniu na svojich webstránkach a v reklamných textoch, ktoré budú umiestnené prostredníctvom Poskytovateľa, hlavne je oprávnený vykonávať prípadné majetkové autorské práva k príslušnej reklamnej informácii a je oprávnený použiť prípadné ochranné známky v reklamnej informácii a potvrdzuje, že neporušuje práva tretích osôb. V prípade nepravosti vyššie zmienených tvrdení nesie Zadávateľ všetky následky z toho vyplyvajúce vrátane povinnosti uhradiť oprávneným osobám a Poskytovateľovi náhradu vzniknutej škody. Na vyžiadanie Poskytovateľa je Zadávateľ povinný preukázať skutočnosti týkajúce sa oprávnenia Zadávateľa vykonávať autorské a majetkové práva k reklamným informáciám. Zadávateľ nesie zodpovednosť za obsahovú časť svojich webstránok a to aj tých, ktoré pre Zadávateľa vytvoril Poskytovateľ. Poskytovateľ plne zodpovedá za funkčnú časť stránok.

Zbavenie zodpovednosti

Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné škody, ktoré mohli Zadávateľovi vzniknúť v spojení s objednávkou a prevádzkou služieb Poskytovateľa.

Spracovanie osobných údajov

  1. Poskytovateľ a Zadávateľ sa zaväzujú plniť právne požiadavky a povinnosti v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ Zákon“) v súvislosti so svojou činnosťou pri plnení Zmluvy. Poskytovateľ aj Klient sa súčasne zaväzujú, že budú pri plnení zmluvy, postupovať v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „GDPR“), ako náhle toto nariadenie nadobudne účinnosť (25. mája 2018), ako aj v súlade s právnymi predpismi či záväznými pravidlami, ktoré budú na úrovni Európskej únie alebo v Slovenskej republike prijaté za účelom vykonania alebo adaptácie tohto nariadenia. Zmluvné strany sa zaväzujú poskytnúť si v tejto súvislosti všetku potrebnú súčinnosť.
  2. Týmto ustanovením sa preto upravujú vzťahy medzi Zadávateľom, ako Sprostredkovateľom osobných údajov a Poskytovateľom, ako Prevádzkovateľom osobných údajov. Zadávateľ týmto v zmysle ustanovenia § 34 ods. 3 Zákona o ochrane osobných údajov poveruje Poskytovateľa k spracovaniu osobných údajov dotknutých osôb v nižšie uvedenom rozsahu, trvaní a účelu, za nižšie uvedených podmienok.
  3. Dotknutými osobami sa na účely zmluvného vzťahu rozumejú fyzické osoby –zákazníci, návštevníci webu, kontaktné osoby, obchodní partneri [●] Prevádzkovateľa.
  4. Predmetom spracúvania osobných údajov sú údaje, ktoré Prevádzkovateľ odovzdal Sprostredkovateľovi v rozsahu potrebnom na výkon a plnenia povinností podľa zmluvy/objednávky.
  5. Účelom spracúvania osobných údajov je poskytovanie služieb Prevádzkovateľovi spočívajúce najmä v tvorbe internetových stránok alebo v zabezpečení marketingových kampaniach, výrobe propagačných materiálov a plnenie iných práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvy.
  6. Osobné údaje môžu byť Sprostredkovateľom spracúvané len po dobu trvania účelu a následne po dobu vyžadovanú všeobecne záväznými právnymi predpismi.
  7. Po ukončení spracúvaní osobných údajov, Sprostredkovateľ všetky osobné údaje buď zmaže alebo vráti Prevádzkovateľovi a zmaže tiež všetky existujúce kópie.
  8. Sprostredkovateľ sa zaväzuje, že osobné údaje bude spracúvať len na základe pokynov Prevádzkovateľa. Pre vylúčenie pochybností spracovávanie osobných údajov v súlade s povinnosťami Prevádzkovateľa dohodnutými v rámci zmluvy/objednávky, sa považuje za vykonávané v súlade s inštrukciami Prevádzkovateľa. Sprostredkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu upozorniť Prevádzkovateľa na nevhodnosť jeho pokynov. Sprostredkovateľ je v takom prípade oprávnený pokyny vykonať len na základe potvrdenia Prevádzkovateľa, ktorý potvrdí, že na vykonaní takých pokynov trvá.
  9. Sprostredkovateľ pri spracúvaní osobných údajov postupuje s náležitou odbornou starostlivosťou tak, aby neporušil žiadne ustanovenie Zákona alebo iného všeobecne záväzného právneho predpisu alebo nespôsobil skutočnosť, ktorá by znamenala porušenie Zákona či iného všeobecne záväzného právneho predpisu.
  10. Sprostredkovateľ oznámi Prevádzkovateľovi vykonanie kontroly zo strany Úradu na ochranu osobných údajov alebo iného dotknutého orgánu dohľadu a poskytne Prevádzkovateľovi na jeho žiadosť podrobné informácie o priebehu kontroly a kópiu kontrolného protokolu. To isté platí v prípade začatia správneho konania o uložení opatrenia na nápravu alebo uloženie pokuty vo veciach týkajúcich sa ochrany osobných údajov.
  11. Ihneď ako sa Sprostredkovateľ dozvie, že došlo k porušeniu ochrany osobných údajov, bezodkladne keď sa dozvedel, že k porušeniu ochrany osobných údajov došlo, takéto porušenie oznámi Prevádzkovateľovi na kontaktný e-mail uvedený v zmluve.
  12. Sprostredkovateľ prijal vhodné technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie takejto úrovne zabezpečenia, ktorá zodpovedá danému riziku, a to s prihliadnutím na stav techniky, charakteru, rozsahu, kontextu a účelom spracovania aj k rôzne pravdepodobným a rôzne vážnym rizikám pre práva a slobody fyzických osôb.
  13. Pri posudzovaní vhodnej úrovne bezpečnosti Sprostredkovateľ zohľadnil najmä riziká, ktoré predstavuje spracovanie, najmä náhodné alebo nezákonné zničenie, strata, pozmeňovanie, neoprávnené sprístupnenie prenášaných, uložených alebo inak spracovávaných osobných údajov alebo neoprávnený prístup k nim.
  14. Sprostredkovateľ okrem opatrení podľa § 39 Zákona, prijme tiež nasledujúce organizačné a technické opatrenia na zabezpečenie ochrany osobných údajov v súlade so Zákonom a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi:
  15. zaviaže zamestnancov, ktorí sú oprávnení spracúvať osobné údaje k zachovávaniu mlčanlivosť o informáciách, o ktorých sa dozvedeli,
  16. bude osobné údaje uchovávať v náležite zabezpečených objektoch a miestnostiach,
  17. osobné údaje v elektronické podobe bude uchovávať na zabezpečených serveroch alebo na nosičoch dát, ku ktorým budú mať prístup len poverené osoby na základe prístupových hesiel a budú osobné údaje pravidelne zálohovať,
  18. zaistí diaľkový prenos osobných údajov buď len prostredníctvom verejne neprístupnej siete alebo prostredníctvom zabezpečeného prenosu po verejných sieťach,
  19. umožní Prevádzkovateľovi vykonávať audity a kontroly, a to i prostredníctvom Prevádzkovateľom zvoleným audítorom. Prevádzkovateľ je povinný informovať Sprostredkovateľa o plánovanom audite aspoň 5 pracovných dní pred jeho začatím. Takýto audit však nemôže spôsobiť Sprostredkovateľovi neprimerané ťažkosti a obmedzenia, obzvlášť sa audit nesmie vykonávať mimo bežného pracovného času Sprostredkovateľa v budove, priestoroch alebo akejkoľvek inej miestnosti, pokiaľ nie je odôvodnený naliehavou potrebou. Sprostredkovateľ nie je povinný umožniť Prevádzkovateľovi alebo externému nezávislému audítorovi poverenému Prevádzkovateľom vykonať viac ako jeden audit v kalendárnom roku vrátane overenia následne prijatých opatrení. Vyššie uvedené obmedzenie počtu auditov neplatí, ak: je podľa názoru Prevádzkovateľa audit potrebný na vysvetlenie Porušenia ochrany Osobných údajov alebo oprávnených pochybností o tom, či Sprostredkovateľ spracúva Osobné údaje v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov, GDPR alebo ustanoveniami tejto Zmluvy; alebo ak Úrad alebo iný štátny orgán uložil Prevádzkovateľovi povinnosť vykonať audit. V prípade podľa predchádzajúcej vety je potrebné, aby Prevádzkovateľ informoval Sprostredkovateľa o dodatočnom audite aspoň 5 pracovných dní pred jeho začatím. Prevádzkovateľ je povinný uhradiť Sprostredkovateľovi náklady vo výške ……………. za každú jednu hodinu vykonávania auditu u Sprostredkovateľa podľa tohto bodu, za poskytovanie súčinnosti pri vykonávaní auditu. Táto výška nákladov je platná pre vykonávanie auditu jedenkrát za rok. Sprostredkovateľ vyúčtuje Prevádzkovateľovi náklady za vykonávanie auditu do 10 dní odo dňa ukončenia auditu a Prevádzkovateľ sa zaväzuje tieto náklady uhradiť Sprostredkovateľovi najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vyúčtovania nákladov. Prevádzkovateľ je povinný uhradiť Sprostredkovateľovi náklady vo výške ……………. za každú jednu hodinu vykonávania auditu u Sprostredkovateľa podľa tohto bodu, za poskytovanie súčinnosti pri vykonávaní auditu. Táto výška nákladov je platná pre vykonávanie opakovaného auditu v tom istom kalendárnom roku. Sprostredkovateľ vyúčtuje Prevádzkovateľovi náklady za vykonávanie auditu do 10 dní odo dňa ukončenia auditu a Prevádzkovateľ sa zaväzuje tieto náklady uhradiť Sprostredkovateľovi najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vyúčtovania nákladov.
  20. Prevádzkovateľ prehlasuje, že zabezpečenie osobných údajov v rámci poskytovaných služieb Sprostredkovateľom je aj s ohľadom na ním prijaté ďalšie opatrenia dostačujúce, a to aj s prihliadnutím na stav techniky, nákladom na prevedenie, povahe, rozsahu, kontextu a účely spracovania aj k rôzne pravdepodobným a rôzne závažným rizikám pre práva a slobody fyzických osôb.
  21. Prevádzkovateľ udeľuje Sprostredkovateľovi súhlas so zapojením ďalšieho sprostredkovateľa. V takom prípade je Sprostredkovateľ povinný zabezpečiť, že zapojení sprostredkovatelia získajú prístup k osobným údajom len v nevyhnutne potrebnom rozsahu na plnenie svojich povinností voči Sprostredkovateľovi, ktoré sú potrebné pre plnenie Zmluvy, a to za rovnakých alebo prísnejších podmienok, než ustanovuje táto Zmluva. Ak niektorí z ďalších spracovateľov nesplní svoje povinnosti ochrany osobných údajov, Sprostredkovateľ zostáva voči Prevádzkovateľovi plne zodpovedný za plnenie povinností tohto ďalšieho sprostredkovateľa. Sprostredkovateľ je povinný vopred informovať prevádzkovateľa o poverení ďalšieho sprostredkovateľa. Strany sa dohodli, že táto povinnosť sa považuje za splnenú zverejnením zoznamu na webovom sídle Sprostredkovateľa 15 dní pred plánovanou zmenou.
  22. Sprostredkovateľ sa zaväzuje pomáhať Prevádzkovateľovi vhodnými technickými a organizačnými opatreniami reagovať na žiadosti o výkon práv dotknutých osôb uvedených v Zákone.
  23. V prípade ukončenia zmluvy nie sú Sprostredkovateľ, resp. jeho zamestnanci, popr. poverené tretie osoby, ktoré prišli do styku s osobnými údajmi, zbavení mlčanlivosti. Povinnosť mlčanlivosti u nich v takomto prípade trvá aj po ukončení účinnosti zmluvy, bez ohľadu na trvanie pomeru uvedených osôb k Sprostredkovateľovi.

Záverečné ustanovenia

Obe strany sa zaväzujú neposkytovať vzájomné údaje a informácie získané v rámci spolupráce akejkoľvek tretej osobe. Všetky vzťahy týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami neupravené sa riadia zákonmi Slovenskej Republiky. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné od 3.1.2008. Aktualizované 7.3.2015 Zmena Všeobecných obchodných podmienok vyhradená. Poskytovateľ je opravený kedykoľvek jednostranne zmeniť tieto Všeobecné obchodné podmienky. Účinnosť nových obchodných podmienok nastáva dňom ich zverejnenia na webových stránkach poskytovateľa.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.