GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.






Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO

5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO

„Snažiť sa je dôležité, ale vedieť kde presne treba snahu aplikovať je ten dôležitý rozdiel o ktorom to celé je“. Nejde totiž o to, že by vám chýbalo úsilie ale o to, že neviete kam a na čo ho smerovať.

Čo si mnohí podnikatelia neuvedomujú je, že ak disponujú kamennou predajňou, majú obrovskú výhodu čo sa týka lokálneho biznisu. Toto si treba uvedomiť a pracovať na jej využití.

Čo vlastne lokálne SEO je?

Som si istý, že ste už Google vyhľadávač použili a natrafili na výsledky vyhľadávania v hornej časti. Videli ste mapu, telefóne číslo, adresu, hodnotiace hviezdičky atď.. Tieto veci mám na mysli, ak sa bavíme o lokálnom SEO. V dosiahnutí alebo oslovení nových klientov je dôležité mať aj tieto veci zvládnuté. Pozrime sa na spomínané kroky bližšie.

1. Vytvorte Moju firmu na Googli

Je to zadarmo a bude Vám to trvať minimum času. Tento nástroj vám pomôže v tom, že ľudia uvidia vaše otváracie hodiny, telefóne číslo a zápis na mape Google. Vyberte správne obrázky a zvoľte tiež kvalitný opis aby sa mohli zákazníci dozvedieť čo najviac.

2. Vašu firmu zaregistrujte do zoznamov firiem

Niektoré sú platené ale väčšina je zadarmo. Niektorí ľudia tieto zoznamy stále používajú, tak je namieste ich využiť. Dajú sa v nich uverejniť mnohé užitočné informácie.

Využite možnosť registrácie do zoznamu firiem.

Využite možnosť registrácie do zoznamu firiem.

3. Získajte hodnotenia

Hodnotenia sú veľmi dôležité. Ak môžete, pokojne svojich zákazníkov poproste aby vám ich dali. Budete tak mať spätnú väzbu, čo robíte dobre resp. čo môžete zlepšiť a pod.. Nejde tu ani tak o zabezpečenie vyššieho ranku s vyšším počtom hodnotí ale predovšetkým o zvýšenie miery preklikov. Dobre hodnotené stránky ľudia navštevujú viac. Google túto mieru berie na vedomie.  Celé to dáva zmysel v tom, že sa ľudia podľa hodnotení rozhodujú koho osloviť a koho nie. Je to tzv. ako osobné odporúčanie, ktoré ako vieme pôsobí veľmi dobre. Dobré skúsenosti, ktoré sa podávajú ďalej, je tá najlepšia reklama akej sa vám vie dostať.

4. Budujte si kvalitné spätné odkazy

Pre miestnu firmu je dôležité aby mala spätné odkazy od ostatných miestnych firiem. Tiež aby bola medzi partnermi ak sponzoruje alebo inak podporuje nejaké miestne združenia alebo športové kluby a pod.. Tak isto ak ste B2B biznis, môžu na Vás odkazovať vaši klienti. Ide o to, aby ste si vytvárali tzv. sieť kvalitných odkazov, ktoré Google hodnotí veľmi dobre.

Nezabúdajte na dôležitosť budovania kvalitných spätných odkazov

Nezabúdajte na dôležitosť budovania kvalitných spätných odkazov

5. Zlepšite vaše On-site SEO

Google nebude vedieť čo presne robíte, ak to nedáte jasne najavo na vašej web stránke. Neznamená to len mať napísané texty a opisy vašej činnosti. Musíte ich mať napísané správne. Musia obsahovať správne kľúčové výrazy, obrázky čitateľné Googlom a pod.. Nezabudnúť na správne rozdelenie nadpisov na H1, H2 atď.

Prešli sme si spolu 5 krokov, ktoré vám môžu zlepšiť vaše postavenie vo vyhľadávaní a tým pádom aj výkonnosť. Všetko vyššie popísané zvládnete aj sami avšak ak nie, tak sme tu pre vás. Kontaktujte nás a spolu sa bližšie pozrieme na možnosti ako vám zvýšiť výkon na Google a váš predaj.


Najnovšie články
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
5 vecí ktoré ovplyvňujú dosah vašich príspevkov na Facebooku
Nadviazať kontakt s vašou cieľovou skupinou na Facebooku je každým dňom zložitejšie. Algoritmy na stránke spôsobujú, že vaše príspevky sa užívateľom nezobrazia pri každej aktualizá [...]
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
5 mýtov o digitálnom marketingu
Digitálny marketing je relatívne novým spôsobom propagovania podnikateľskej činnosti. V súčasnosti sa na tento druh marketingu viaže niekoľko zavádzajúcich mýtov. Mnohí majitelia [...]
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
Ako vytvoriť úspešnú stránku na Facebooku?
Vlastnú stránku môže mať na Facebooku dnes už každý. Či ide o veľké korporácie, malých podnikateľov na lokálnej úrovni alebo dokonca aj slávne osobnosti. Hoci táto forma reklamy dá [...]
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
Za koľko sa oplatí predávať v e-shope
Aká by mala byť cena vašich produktov, aby ste zarobili predajom cez e-shop? Taká, aby pokryla náklady a niečo ostalo aj vám. Ideálne čo najviac. Ale nie zas toľko, aby ste to nepr [...]
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
Koľko by ste mi dali za nového zákazníka?
Ak by som vám povedal, že za 26 € vám privediem nového zákazníka z internetu, vyrazíte so mnou dvere alebo mi budete ruky bozkávať? No dobre, na začiatok by asi bolo najlepšie obj [...]
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
6 spôsobov ako zvýšiť úspešnosť SEO marketingu
Efektívne využitie SEO marketingu by vás už za 18 mesiacov malo dostať priamo ku vášmu cieľu. SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) je pre podnikateľa nenahraditeľným nástrojom. Dá [...]

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP