--> 5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO • GoUP

5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO

Dalibor Ďuračka 15.05.2017 3 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete,SEO
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO

„Snažiť sa je dôležité, ale vedieť kde presne treba snahu aplikovať je ten dôležitý rozdiel o ktorom to celé je“. Nejde totiž o to, že by vám chýbalo úsilie ale o to, že neviete kam a na čo ho smerovať.

Čo si mnohí podnikatelia neuvedomujú je, že ak disponujú kamennou predajňou, majú obrovskú výhodu čo sa týka lokálneho biznisu. Toto si treba uvedomiť a pracovať na jej využití.

Čo vlastne lokálne SEO je?

Určite viete, čo je to SEO. Ak náhodou nie, tak tu je pekné zhrnutie.
Som si istý, že ste už Google vyhľadávač použili a natrafili na výsledky vyhľadávania v hornej časti. Videli ste mapu, telefóne číslo, adresu, hodnotiace hviezdičky atď.. Tieto veci mám na mysli, ak sa bavíme o lokálnom SEO. V dosiahnutí alebo oslovení nových klientov je dôležité mať aj tieto veci zvládnuté. Pozrime sa na spomínané kroky bližšie.

1. Vytvorte Moju firmu na Googli

Je to zadarmo a bude Vám to trvať minimum času. Tento nástroj vám pomôže v tom, že ľudia uvidia vaše otváracie hodiny, telefóne číslo a zápis na mape Google. Vyberte správne obrázky a zvoľte tiež kvalitný opis aby sa mohli zákazníci dozvedieť čo najviac.

2. Vašu firmu zaregistrujte do zoznamov firiem

Niektoré sú platené ale väčšina je zadarmo. Niektorí ľudia tieto zoznamy stále používajú, tak je namieste ich využiť. Dajú sa v nich uverejniť mnohé užitočné informácie.

Využite možnosť registrácie do zoznamu firiem.
Využite možnosť registrácie do zoznamu firiem.

3. Získajte hodnotenia

Hodnotenia sú veľmi dôležité. Ak môžete, pokojne svojich zákazníkov poproste aby vám ich dali. Budete tak mať spätnú väzbu, čo robíte dobre resp. čo môžete zlepšiť a pod.. Nejde tu ani tak o zabezpečenie vyššieho ranku s vyšším počtom hodnotí ale predovšetkým o zvýšenie miery preklikov. Dobre hodnotené stránky ľudia navštevujú viac. Google túto mieru berie na vedomie.  Celé to dáva zmysel v tom, že sa ľudia podľa hodnotení rozhodujú koho osloviť a koho nie. Je to tzv. ako osobné odporúčanie, ktoré ako vieme pôsobí veľmi dobre. Dobré skúsenosti, ktoré sa podávajú ďalej, je tá najlepšia reklama akej sa vám vie dostať.

4. Budujte si kvalitné spätné odkazy

Pre miestnu firmu je dôležité aby mala spätné odkazy od ostatných miestnych firiem. Tiež aby bola medzi partnermi ak sponzoruje alebo inak podporuje nejaké miestne združenia alebo športové kluby a pod.. Tak isto ak ste B2B biznis, môžu na Vás odkazovať vaši klienti. Ide o to, aby ste si vytvárali tzv. sieť kvalitných odkazov, ktoré Google hodnotí veľmi dobre.

Nezabúdajte na dôležitosť budovania kvalitných spätných odkazov
Nezabúdajte na dôležitosť budovania kvalitných spätných odkazov

5. Zlepšite vaše On-site SEO

Google nebude vedieť čo presne robíte, ak to nedáte jasne najavo na vašej web stránke. Neznamená to len mať napísané texty a opisy vašej činnosti. Musíte ich mať napísané správne a veľa. Musia obsahovať správne kľúčové výrazy, obrázky čitateľné Googlom a pod.. Nezabudnúť na správne rozdelenie nadpisov na H1, H2 atď. Píšte účelovvé články, proste robte SEO ako ho robíme my. Tvorte veľa obsahu. Čo možno najviac. Ako my tu. Veď si len vyhľadajte: Lokálne SEO.

Prešli sme si spolu 5 krokov, ktoré vám môžu zlepšiť vaše postavenie vo vyhľadávaní a tým pádom aj výkonnosť. Všetko vyššie popísané zvládnete aj sami avšak ak nie, tak sme tu pre vás. Kontaktujte nás a spolu sa bližšie pozrieme na možnosti ako vám zvýšiť výkon na Google a váš predaj.


Stay22 connected
Reklama
Najnovšie články

8 modulov, ktoré nesmú chýbať na žiadnej WordPress stránke


4 minútové čítanie

Každý užívateľ WordPressu vie, že webstránka potrebuje mať určité druhy modulov, teda isté základné funkcie. Výber správnych modulov je veľmi dôležitou, ale aj náročnou úlohou. Pre tých, ktorí túto službu nepoznajú, WordPress je najvyhľadávanejším systémom na spravovanie obsahu webových stránok na trhu a takmer 27% všetkých stránok funguje práve na tejto platforme. Moduly v podstate […]

Ako osloviť cieľové publikum pomocou YouTube


4 minútové čítanie

Portál YouTube je nástrojom s mimoriadne veľkým potenciálom. Zoznámte sa so šiestimi spôsobmi, ako z neho môžete spraviť súčasť vašej celkovej online podnikateľskej a marketingovej stratégie. 1. Prezentujte výpovede zákazníkov Ak podnikáte už dlhšiu dobu a získali ste si rešpekt mnohých verných zákazníkov či klientov, pomocou videa na YouTube môžete prezentovať vyjadrenia niektorých z týchto […]

Prečo sa vám nedarí dosiahnuť explozívny rast v online podnikaní


5 minútové čítanie

Ak stojíte na čele vlastného podnikania, je veľmi pravdepodobné, že ste svoju spoločnosť začali budovať okolo konkrétnej myšlienky – mala sa stať spôsobom, ktorým by ste dokázali pomôcť vašim cieľovým zákazníkom a zabezpečiť si požadovaný príjem. Môže sa jednať o prevádzku kamenného obchodu alebo ak ste začali podnikať pomerne nedávno, významnú úlohu vo vašom podnikateľskom […]

Potrebuje sa vaša spoločnosť skutočne zamerať na SEO?


7 minútové čítanie

Mnohí ambiciózni podnikatelia si kladú otázku, či optimalizácia pre vyhľadávače („Search Engine Optimization; SEO“) je naozaj nevyhnutnou súčasťou online marketingovej stratégie ich spoločnosti. Odpoveď na túto otázku však nie je úplne jednoznačná. Začnime od začiatku a zopakujme si, čo SEO vlastne predstavuje. Viacerí podnikatelia totiž majú tendenciu príliš komplikovať túto tému. V konečnom dôsledku tak […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.