5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO - GoUP
GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.






Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO

5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO

„Snažiť sa je dôležité, ale vedieť kde presne treba snahu aplikovať je ten dôležitý rozdiel o ktorom to celé je“. Nejde totiž o to, že by vám chýbalo úsilie ale o to, že neviete kam a na čo ho smerovať.

Čo si mnohí podnikatelia neuvedomujú je, že ak disponujú kamennou predajňou, majú obrovskú výhodu čo sa týka lokálneho biznisu. Toto si treba uvedomiť a pracovať na jej využití.

Čo vlastne lokálne SEO je?

Som si istý, že ste už Google vyhľadávač použili a natrafili na výsledky vyhľadávania v hornej časti. Videli ste mapu, telefóne číslo, adresu, hodnotiace hviezdičky atď.. Tieto veci mám na mysli, ak sa bavíme o lokálnom SEO. V dosiahnutí alebo oslovení nových klientov je dôležité mať aj tieto veci zvládnuté. Pozrime sa na spomínané kroky bližšie.

1. Vytvorte Moju firmu na Googli

Je to zadarmo a bude Vám to trvať minimum času. Tento nástroj vám pomôže v tom, že ľudia uvidia vaše otváracie hodiny, telefóne číslo a zápis na mape Google. Vyberte správne obrázky a zvoľte tiež kvalitný opis aby sa mohli zákazníci dozvedieť čo najviac.

2. Vašu firmu zaregistrujte do zoznamov firiem

Niektoré sú platené ale väčšina je zadarmo. Niektorí ľudia tieto zoznamy stále používajú, tak je namieste ich využiť. Dajú sa v nich uverejniť mnohé užitočné informácie.

Využite možnosť registrácie do zoznamu firiem.

Využite možnosť registrácie do zoznamu firiem.

3. Získajte hodnotenia

Hodnotenia sú veľmi dôležité. Ak môžete, pokojne svojich zákazníkov poproste aby vám ich dali. Budete tak mať spätnú väzbu, čo robíte dobre resp. čo môžete zlepšiť a pod.. Nejde tu ani tak o zabezpečenie vyššieho ranku s vyšším počtom hodnotí ale predovšetkým o zvýšenie miery preklikov. Dobre hodnotené stránky ľudia navštevujú viac. Google túto mieru berie na vedomie.  Celé to dáva zmysel v tom, že sa ľudia podľa hodnotení rozhodujú koho osloviť a koho nie. Je to tzv. ako osobné odporúčanie, ktoré ako vieme pôsobí veľmi dobre. Dobré skúsenosti, ktoré sa podávajú ďalej, je tá najlepšia reklama akej sa vám vie dostať.

4. Budujte si kvalitné spätné odkazy

Pre miestnu firmu je dôležité aby mala spätné odkazy od ostatných miestnych firiem. Tiež aby bola medzi partnermi ak sponzoruje alebo inak podporuje nejaké miestne združenia alebo športové kluby a pod.. Tak isto ak ste B2B biznis, môžu na Vás odkazovať vaši klienti. Ide o to, aby ste si vytvárali tzv. sieť kvalitných odkazov, ktoré Google hodnotí veľmi dobre.

Nezabúdajte na dôležitosť budovania kvalitných spätných odkazov

Nezabúdajte na dôležitosť budovania kvalitných spätných odkazov

5. Zlepšite vaše On-site SEO

Google nebude vedieť čo presne robíte, ak to nedáte jasne najavo na vašej web stránke. Neznamená to len mať napísané texty a opisy vašej činnosti. Musíte ich mať napísané správne. Musia obsahovať správne kľúčové výrazy, obrázky čitateľné Googlom a pod.. Nezabudnúť na správne rozdelenie nadpisov na H1, H2 atď.

Prešli sme si spolu 5 krokov, ktoré vám môžu zlepšiť vaše postavenie vo vyhľadávaní a tým pádom aj výkonnosť. Všetko vyššie popísané zvládnete aj sami avšak ak nie, tak sme tu pre vás. Kontaktujte nás a spolu sa bližšie pozrieme na možnosti ako vám zvýšiť výkon na Google a váš predaj.

Zdroj: www.entrepreneur.com

Úplný zdroj: https://www.entrepreneur.com/article/292626


Najnovšie články
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
5 kľúčových vlastností webstránky malej spoločnosti
Využite pri tvorbe svojej webovej stránky týchto päť dôležitých prvkov a vybudujte si online osobnosť, ktorou pritiahnete zákazníkov, nech sa už nachádzajú kdekoľvek. Možno podnik [...]
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
Základy Google tag manager (Správca značiek Google): Na čo nám slúži a čo to vlastne je? #2
V predchádzajúcej časti článku o Google tag manager-i sme sa zoznámili s jeho funkciou. Ďalej sme si ujasnili ako ho začať používať a spomenuli sme aj čo je to vstupný bod. Spúš [...]
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
Základy Google tag manager (Správca značiek Google): Na čo nám slúži a čo to vlastne je? #1
Môj PPC-čkár odo mňa chce aby som mu nahodil na webovú stránku Google Tag Manager (správcu značiek Google). Tento šikovný nástroj z dielne Google značne zjednoduší prácu vášmu PPC- [...]
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
Ako má vyzerať malá úspešná kampaň – Case study
Toto je príklad úspešnej kampane s nízkym rozpočtom. Náš klient  - predajca betónových výrobkov bol po troch mesiacoch nútený kampaň pozastaviť, nakoľko vypredal všetky skladov [...]
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
Agentúra to pokašľala. Naozaj?
Ako sa zo spokojného klienta stane nespokojný a prečo dvojnásobný rozpočet neznamená dvojnásobok objednávok? Nasledujúci príbeh je bohužiaľ pravdivý. Navýšme rozpočet Spustili [...]
5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO
4 otravné taktiky online marketingu, ktorým sa radšej vyhnite
Potenciálnemu zákazníkovi nemáte šancu niečo predať, ak mu vaša reklama pôjde na nervy. Spotrebitelia otravnými taktikami online marketingu pohŕdajú Prilákanie návštevníkov na [...]

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP