Prejsť na obsah
14. februára 2018 4 min čitanie

Aj malé podniky potrebujú online marketingovú komunikáciu (2. časť)

V prvej časti článku, ktorý nájdete na tomto mieste , sme si v stručne vymedzili pojmy potrebné na úspešnú komunikáciu, prostredníctvom sociálnych sietí – Instagram a Facebook. STAY TUNED ON MARKETING WAVE a prečítajte si aj pokračovanie článku.

Obsah je prvoradý

Do povedomia internetovej komunity sa najefektívnejšie zapíšete uverejňovaním vysoko kvalitného obsahu. Môžete to dosiahnuť zverejňovaním nádherných obrázkov, vtipných videí či písaním pútavých príspevkov na blogu.

Kľúčovou záležitosťou je vyčlenenie sa z davu a zatienenie vašej konkurencie. Buďte autentickí a stavajte na jedinečnosti vášho podnikania. Pri získavaní inšpirácie pre váš obsah sa môžete inšpirovať obsahom, ktorý uverejňujú ďalšie spoločnosti podnikajúce vo vašej sfére. Čo vás môže inšpirovať k EPICKÝM NÁPADOM.

Vložte do svojich príspevkov srdce.

Máte pizzériu? Výborne! Natočte video, v ktorom pripravujete pizzu (samozrejme, že neprezrádzajte svoje tajné finty 🙂 ). Ľudia milujú behind the scenes (pohľad do zákulisia). Tieto zábery môžte zavesiť na Instagramové alebo Facebookové stories, či zdieľať ich rovno na nástenke vášho profilu.

Za najefektívnejší marketingový obsah je v súčasnosti považované video. Pri pozeraní audiovizuálneho diela zapájame viacero zmyslov a informácie si spájame v kontexte. Čo má v konečnom dôsledku aj pozitívny vplyv na lepšie zapamätanie si značky.

Vyčleňte sa z davu! Buďte odlišní! Nerobte veci rovnako ako ostatní konkurenti vo vašom odvetví. Zabojujte o piedestál v mysli zákazníka.

Optimalizujte svoj content aj pre mobilné zariadenia

Za nemenej dôležité považujeme optimalizovanie vašich príspevkov pre smartfóny. V dnešnej dobe má smartfón takmer každý. Drvivá väčšina ľudí si svoje sociálne siete pravidelne prezerá práve prostredníctvom nich. Navyše Google prichádza s ďalšou inováciou – od 21. apríla zmení svoj systém zoraďovania výsledkov pre mobilné zariadenia. To v praxi znamená, že vyhľadávač bude v mobilných telefónoch automaticky umiestňovať na popredné priečky práve tie stránky, ktoré sú optimalizované aj pre mobilné telefóny.

Využite influencerov

Čo to vlastne ten influencer je? V marketingovom svete je to osoba, ktorá má určitý vplyv na špefickú komunitu, vo všeobecnosti na potenciálnych zákazníkov. Vo svojom odvetví má vplyv na ľudí, ktorý môžme odmerať pomocou dosiahnutých followers na instagrame, youtube alebo facebooku. Využitie influencera vo svojej kampani môže zvýšiť povedomie o značke. Oboznámiť nové publikum ľudí o vašej značke ako celku, či o novom produkte z vašej rady.

,,Tento proteinový nápoj odporúča aj Dara Rolins, a pozri sa, akú má krásnu postavu! Niečo na tom musí byť!”

Pričom spolupráca s influencermi nedosahuje výšku nákladov bežného televízneho reklamného spotu. Zároveň si vieme krásne zacieliť aj na našu cieľovú skupinu, správnym výberom osobnosti. Samozrejme, že keby sa vás snažil Rytmus presvedčiť, že tento rúž je skutočne úžasný, má dobrú pigmentáciu, nerozmaže sa. Asi by ste začínali mať pocit, že mu preskočilo. Výber správneho influencera je teda nesmierne dôležitý.

Aj u nás na Slovensku máme pomerne veľké množstvo kvalitných influencerov z rôznych oblastí záujmu. Treba si len zapnúť instagram a trochu sa porozhliadať :-).

 

 

 

Vyhľadávanie


Najlepšie články


Socializujeme sa

Ďalšie články

4. júna 2024 7 min čitanie
Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?
Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme s...
Čítať článok
22. septembra 2020 10 min čitanie
Prečo je dôvera kľúčovým prvkom vášho marketingu?
Keď sa snažíte nadviazať kontakt s novým potenciálnym zákazníkom, iba málo prvkov je skutočne hodnotnejších ako dostatočná dôvera. Práve vzájomná dôvera je toti...
Čítať článok
4. júna 2020 4 min čitanie
Networking ako dlhodobá stratégia rozvoja biznisu
My sme čistý online. Ale na vlastnú propagáciu sme už skúsili aj rádio. A stále rozmýšľame, či by sme niekam nedali 1 billboard. Ale my radi meriame. A výkon ne...
Čítať článok

Kontaktujte nás

Ste pripravení posunúť svoje podnikanie na vyššiu úroveň?

Learn more