Čo je to konverzia? Je to požadovaná akcia, ktorú na vašom webe vykoná návštevník. Napríklad objednávka. Alebo registrácia. Alebo vyplnený kontaktný formulár. Podrobnosti sa dozviete v prvej časti seriálu Rýchly Marketingový Slovník.
Vyhľadávanie
Najlepšie články
-
Reklama na Facebooku: Ako propagovať fan stránku? (4/4)
3. novembra 2015 • 5 min čitanie -
Ako zvýšiť predaje pomocou optimalizácie nákupnej cesty zákazníkov
14. marca 2018 • 8 min čitanie -
GoVideo #3: Atribučné modely alebo čomu vďačíte za objednávku
8. júna 2016 • 1 min čitanie -
3 nástroje, pomocou ktorých odhalíte kľúčové slová konkurencie
29. marca 2018 • 5 min čitanie -
Čo je to online marketing / Seriál Onlajn
25. októbra 2016 • 1 min čitanie -
Viete prečo váš online podnik nezarába? Aj tieto dôvody môžu byť príčinou
16. apríla 2018 • 6 min čitanie
Ďalšie články

4. júla 2018
•
6 min čitanie
Vylúčte falošné správy a hoaxy zo svojej marketingovej stratégie
V súčasnosti sa často skloňujú pojmy ako falošné správy a hoaxy a médiá často nazývajú modernú éru označením doba post-faktická. Nech už použijete akýkoľvek ter...
Čítať článok

10. mája 2018
•
6 min čitanie
Nehádžte polená pod „nohy“ svojej SEO stratégií
Kľúčom k úspešnému podnikaniu je dosiahnuť, aby sa o vašej spoločnosti dozvedeli tí správni ľudia. Tento cieľ najefektívnejšie dosiahnete pomocou metódy optimal...
Čítať článok

11. apríla 2018
•
7 min čitanie
3 dôvody, prečo by ste mali zaviesť agilný marketing
Je agilný marketing („agile marketing“) jedným z vašich cieľov na rok 2018? Ak nie, mali by ste zvážiť svoje priority. Agentúry Workfront a MarketingProfs v rok...
Čítať článok