Drevodomy patria k navýhodnejším produktom na inzerciu na Google – minimálne z pohľadu cena vs. výkon. Máme s nimi bohaté skúsenosti, tak sme sa porozprávali o tom, čo od takej kampane pre drevodomy očakávať a čo to vie stáť.
Vyhľadávanie
Najlepšie články
-
Pracujeme s Google Analytics 1: Ako nastaviť ciele a prečo sú také dôležité?
27. júla 2016 • 5 min čitanie -
Kedy má zmysel robiť SEO?
10. novembra 2020 • 3 min čitanie -
LinkedIn ako cesta k vášmu ďalšiemu obchodnému kontaktu
21. marca 2018 • 5 min čitanie -
Ako začať s kanálom na YouTube?
7. júna 2017 • 5 min čitanie -
Psychológia naceňovania alebo ako tvoriť a zobrazovať ceny na webe a v e-shope
11. apríla 2019 • 9 min čitanie -
7 krokov k super bannerom
13. mája 2016 • 6 min čitanie
Ďalšie články

4. júna 2024
•
7 min čitanie
Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?
Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme s...
Čítať článok

22. septembra 2020
•
10 min čitanie
Prečo je dôvera kľúčovým prvkom vášho marketingu?
Keď sa snažíte nadviazať kontakt s novým potenciálnym zákazníkom, iba málo prvkov je skutočne hodnotnejších ako dostatočná dôvera. Práve vzájomná dôvera je toti...
Čítať článok

4. júna 2020
•
4 min čitanie
Networking ako dlhodobá stratégia rozvoja biznisu
My sme čistý online. Ale na vlastnú propagáciu sme už skúsili aj rádio. A stále rozmýšľame, či by sme niekam nedali 1 billboard. Ale my radi meriame. A výkon ne...
Čítať článok