Drevodomy patria k navýhodnejším produktom na inzerciu na Google – minimálne z pohľadu cena vs. výkon. Máme s nimi bohaté skúsenosti, tak sme sa porozprávali o tom, čo od takej kampane pre drevodomy očakávať a čo to vie stáť.
Vyhľadávanie
Najlepšie články
-
Čo je to online marketing / Seriál Onlajn
25. októbra 2016 • 1 min čitanie -
Viete prečo váš online podnik nezarába? Aj tieto dôvody môžu byť príčinou
16. apríla 2018 • 6 min čitanie -
Sociálne siete Facebook a Instagram / Seriál Onlajn
2. decembra 2016 • 1 min čitanie -
4 kroky k odstráneniu histórie vyhľadávania na Facebooku
4. mája 2015 • 2 min čitanie -
RMS001: Konverzia
24. februára 2017 • 1 min čitanie -
Ako optimalizovať svoju ponuku v online prostredí
5. februára 2019 • 8 min čitanie
Ďalšie články

4. júna 2024
•
7 min čitanie
Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?
Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme s...
Čítať článok

22. septembra 2020
•
10 min čitanie
Prečo je dôvera kľúčovým prvkom vášho marketingu?
Keď sa snažíte nadviazať kontakt s novým potenciálnym zákazníkom, iba málo prvkov je skutočne hodnotnejších ako dostatočná dôvera. Práve vzájomná dôvera je toti...
Čítať článok

4. júna 2020
•
4 min čitanie
Networking ako dlhodobá stratégia rozvoja biznisu
My sme čistý online. Ale na vlastnú propagáciu sme už skúsili aj rádio. A stále rozmýšľame, či by sme niekam nedali 1 billboard. Ale my radi meriame. A výkon ne...
Čítať článok