V ďalšej časti cenníku online reklamy si priblížime komplexnejšiu kampaň, ktorej výkon sa dá výborne merať. Ide o e-shop s módou pri ktorom vieme pekne hodnotiť počet a hodnotu objednávok. Viac už ale vo videu 🙂
Vyhľadávanie
Najlepšie články
-
Chcem zrušiť už odoslaný mail. Používate Gmail? Urobte to takto
26. júna 2015 • 2 min čitanie -
🔥 Heureka nie je o najnižšej cene 💰 alebo eshopárov sprievodca predajom na Heureke
10. marca 2020 • 21 min čitanie -
Refresh alebo redesign webu – Čo je to pravé pre vás?
20. októbra 2020 • 4 min čitanie -
Stratégia Google kampaní 1/3: Čo je dôležité vedieť pri propagácií služieb
14. novembra 2016 • 6 min čitanie -
Môže aj malá kampaň priniesť veľké výsledky?
28. novembra 2016 • 3 min čitanie -
Aplikácie: pre koho sú, načo sú a koľko vlastne stoja?
4. januára 2017 • 5 min čitanie
Ďalšie články

22. decembra 2020
•
4 min čitanie
5 tipov pre tvorbu videí na sociálnych sieťach, ktoré získajú pozornosť
Využívanie videa pre marketingové účely na sociálnych sieťach sa na prvý pohľad môže zdať zložité, ale ak sa budete držať pár základných pravidiel, stanú sa z v...
Čítať článok

23. apríla 2020
•
6 min čitanie
5 spôsobov, ako neustále rozširovať publikum vášho Youtube kanála
Existuje mnoho spôsobov, ktoré vám pomôžu zvýšiť lojalitu divákov a odberateľov vášho obsahu na portáli YouTube. Ako si založiť svoj vlastný kanál sme vám pribl...
Čítať článok

31. júla 2019
•
5 min čitanie
Video marketing pre podnikanie v službách
Jednou z najúčinnejších stratégií obsahového marketingu je používanie videa. Pozrime sa na to, ako môžete použiť video na svojich webových stránkach a aplikovať...
Čítať článok