-->

Začnite používať LinkedIn – v korona kríze je to to najlepšie, čo môžete urobiť

Lucia Džupinová 17.04.2020 2 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
Začnite používať LinkedIn – v korona kríze je to to najlepšie, čo môžete urobiť

Veľa predovšetkým malých podnikateľov v súčasnej situácii okolo Covid-19 prišlo o svojich zákazníkov a my vám prinášame tipy, ako využiť svoj LinkedIn profil, aby ste získali nových obchodných partnerov.

Ako použiť LinkedIn na získanie brand-efektu

1. Rozvíjajte svoju sieť. Denne by ste mali rozoslať 30 až 40 personalizovaných pozvánok. Používateľovi, ktorého takto pozývate medzi svoje kontakty, jasne ozrejmite, prečo sa s ním chcete spojiť. Môžete postupovať podľa nasledujúceho príkladu:

Vážený/á [krstné meno]

Prostredníctvom našich spoločných kontaktov som sa dostal k vášmu profilu. Vždy považujem za skvelé spoznať ďalších odborníkov s podobnými záujmami, s ktorými by som si mohol vymieňať nápady a zdieľať príležitosti.

S pozdravom,

Ján

2. Keď niekto prijme vašu pozvánku, odpovedajte mu v osobnom štýle a každému novému kontaktu poskytnite konkrétnu hodnotu. Napríklad nasledovne:

Ahoj, [krstné meno]

Ďakujem, že ste sa tu so mnou spojili. Práve som čítal tento úžasný článok o tom, ako zvyšovať kvalitu siete kontaktov na LinkedIn a napadlo mi, že by vás tiež mohol zaujímať:

https://www.linkedin.com/….

S pozdravom,

Ján

3. Uverejňujte príspevky do skupín na LinkedIn. Niektoré z nich majú až 200 000 členov, čo je s veľkou pravdepodobnosťou omnoho viac ako ktorýkoľvek mailing list či zoznam potenciálnych zákazníkov, ktorým disponujete.

4. Rozosielajte súkromné správy. Vhodnou stratégiou budovania siete na platforme LinkedIn je rozosielať súkromné správy všetkým vašim kontaktom počas vopred stanoveného časového obdobia. Vaši klienti a potenciálni klienti budú určite reagovať na správu, ktorú dostanú do svojej súkromnej schránky.

5. Dodržiavajte princípy dobrého marketingu:

  • Nezaplavujte cieľové e-mailové adresy spamom
  • Vyhľadajte tých správnych ľudí, ktorých chcete kontaktovať
  • Na LinkedIn komunikujte „jeden na jedného“
  • Ak sa vám neozýva osoba, ktorú ste kontaktovali, pokračujte vo svojej snahe s ďalšími užívateľmi

6. Využite funkciu Sales Navigator, ktorá podnikateľom poskytuje hodnotné možnosti nadväzovania nových kontaktov a odporúčania pre získavanie potenciálnych zákazníkov.

7. Preukážte skutočný záujem o nový kontakt tým, že budete zhromažďovať a analyzovať informácie, ktoré vám pomôžu pochopiť potreby a problémy, ktorým daný užívateľ čelí. Keď sa budete snažiť porozumieť trhovým podmienkam, ktoré cieľovú osobu ovplyvňujú, dokážete jej, že vám záleží na jej blahobyte.

8. Zlepšite svoju reputáciu. Vybudujte si povesť kľúčového hráča vo vašom sektore podnikania, zdieľajte hodnotné informácie a relevantný obsah pre zvýšenie atraktivity vášho marketingu.

Ak už nič iné, pripravíte sa na lepšie časy

Možno sa k vám zákazníci okamžite nepohrnú, ale urobíte si renomé na lepšie časy.

Zdroj: Quora, Medium


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy


6 minútové čítanie

Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročné príjmy v histórií. A hoci stále vynakladá veľké prostriedky do virtuálnej reality, aj v tejto oblasti sa situácia začína vyvíjať o niečo ružovejšie. Najprv k používateľom. Facebook v treťom štvrťroku navýšil počet mesačných […]

Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023


4 minútové čítanie

Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe analýzy trendov zapojenia viac ako 34 tisíc používateľov spoločnosti Sprout (v priebehu uplynulého roka). Po prvýkrát spoločnosť Sprout poskytla údaje zo služby TikTok, ktoré by mohli poskytnúť ďalšie pomocné usmernenia v širšom marketingovom procese sociálnych […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.