GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Guerilla marketing – drzý, vtipný a účinný

06.04.2017    Kategórie: Grafika a dizajn
Guerilla marketing – drzý, vtipný a účinný

Nie každý má prehľad čo guerilla marketing predstavuje. Ide o výraznú formu reklamy za minimálne náklady. Je to akoby posolstvo rozširujúce sa medzi ľuďmi.

Nás zaujíma najviac jeho vtipná a nápaditá odnož, tzv. Ambient Marketing. Je to pokroková a moderná forma reklamy. Je ťažké uspieť s kvantom nápadov, ktoré sa šíria okolo nás a treba byť stále o krok vpred, byť pohotový nápaditý.

Nie je ešte u nás natoľko známa, môže pôsobiť extravagantne a výstredne. Pôsobí agresívne a drzo. Vo vás však zostane.

 

Počiatok takéhoto marketingu má dávne korene. Názov guerilla pochádza z vojenského prostredia. Guerilly boli partizánske jednotky, kde v boji bolo hlavnou úlohou prekvapiť nepriateľa. Išlo o taktiku, premyslený plán ako zaútočiť a hneď sa stiahnuť. Ten istý princíp platí pre takúto formu reklamy.

Nejde o množstvo peňazí ale o množstvo nápadov, času, energie a hlavne kreativity. Cieľom je priniesť niečo ako prvý a opakovať to by už nebolo také účinné. Niekedy môže pôsobiť skryto, kedy si zákazník ani neuvedomuje, že sa pozerá na reklamný obsah. Dôležité je udrieť na nečakanom mieste a vytipovať si cieľ. Jeho úlohou je pútať  záujem verejnosti ale i médií, aby sa o nej hovorilo i v hlavnom spravodajskom programe. Využíva originálne prvky.

Nie je jednoznačne definovaný. Prioritou je aby sa zákazník pozeral na produkt inak. Zlomiť tradičné očakávanie. Vytvoriť priam intímny vzťah, poskytnúť zážitok.

Hlavné princípy sú originalita. Zákazník si vždy všíma odlišnosť. Ďalším je prekvapivosť. Predpokladom úspechu guerilla marketingu je dokonale poznať cieľovú skupinu.  Firma zapája klienta do komunikácie a zmenšuje vzdialenosť medzi nimi.  Je finančne výhodný pričom využíva neobvyklé nástroje.  Takisto flexibilita je dôležitá. Byť vždy o krok vpred pred konkurenciou a prispôsobiť sa okolnostiam. Vychytávať momentálne kauzy, aktuálne témy.

Ambient marketing

Táto marketingová metóda je formou guerilla marketingu a využíva sa na verejných priestranstvách, kde sa vyskytuje veľa ľudí, aby sa šírila ďalej. Základným princípom je humor a zábava.

U konzervatívnejších typoch ľudí môže tento spôsob reklamy pôsobiť až drzo a nevhodne, ale zaručene si ju každý zapamätá a v dnešnej dobe byť originálnym je základom úspechu.

 


Najnovšie články
Guerilla marketing – drzý, vtipný a účinný
Prečo by ste mali maximalizovať lokálne SEO?
Zorganizovali by ste večierok bez toho, aby ste rozoslali pozvánky? Jednoznačne nie. Ale presne tak sa správate, keď ignorujete lokálne SEO. Ak však na druhej strane vhodne optimal [...]
Guerilla marketing – drzý, vtipný a účinný
4 spôsoby, pomocu ktorých dosiahnete rast vašej spoločnosti
Na ceste za budovaním vašej spoločnosti by ste mali využiť niektorú z efektívnych rastových stratégií. Patrí medzi ne napríklad optimalizácia miery konverzie, vytváranie neodolateľ [...]
Guerilla marketing – drzý, vtipný a účinný
Vonkajšia reklama by sa mala inšpirovať digitálnym marketingom
Marketéri každoročne míňajú milióny na televízne reklamné spoty, ktoré sa prehrávajú napríklad počas amerického športového podujatia Super Bowl. Prečo? Prirodzene, jedná sa síce o [...]
Guerilla marketing – drzý, vtipný a účinný
Ako dosiahnuť, úspešnú spoluprácu s vašou Facebookovou stránkou?
Nedávne zmeny rozloženia prvkov na stránkach sociálnej siete Facebook spôsobili, že niektoré spoločnosti s precízne vybudovanými profilmi začali zalamovať rukami. Nové rozmiestneni [...]
Guerilla marketing – drzý, vtipný a účinný
Ako budovať identitu značky pomocou Instagramu?
Predstavte si priemerného používateľa sociálnej siete Instagram, ktorý chce docieliť, aby ho okolie považovalo za dobrodružného. Uverejňuje na svojom profile fotografie zo vzdialen [...]
Guerilla marketing – drzý, vtipný a účinný
Nehádžte polená pod "nohy" svojej SEO stratégií
Kľúčom k úspešnému podnikaniu je dosiahnuť, aby sa o vašej spoločnosti dozvedeli tí správni ľudia. Tento cieľ najefektívnejšie dosiahnete pomocou metódy optimalizácie pre vyhľadáva [...]

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP