--> Flash je mŕtvy. Nech žije HTML5 • GoUP

Flash je mŕtvy. Nech žije HTML5

Barbora Jurovcová 06.03.2015 2 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
Flash je mŕtvy. Nech žije HTML5

Svoj online život už nepresedíte za počítačom. Faktúru za telefón zaplatíte cez telefón, v chat-e na Facebooku svieti pri väčšine mien vašich priateľov zelená ikonka „Mobil“, prestupný spoj si vyhľadáte ešte v MHD-čke a cestou z práce ste si objednali topánky. Veď máte smartfón a predajca pekný e-shop.  

Všetci sú online

Svojich existujúcich zákazníkov si chcete udržať a tých nových? Tých nie je nikdy dosť. Ich „online závislosť“ je obrovskou príležitosťou k tomu, aby ste ich svojou reklamou mohli zasiahnuť kedykoľvek a kdekoľvek. Ale. Čo ak ich mobilné zariadenia nepodporujú Flash a vašu reklamu tak neuvidia?  

Zbohom Flash

Steve Jobs zavrhol Flash už dávno. Vo svojom otvorenom liste sa vyjadril, že sa nad jeho implementáciou ani len nezamýšľa. Kvôli slabej podpore na mobilných telefónoch a vysokej výkonovej náročnosti je dnes vytlačený na okraj. Prispel k tomu aj YouTube, ktorý sa s ním rozlúčil v januári tým, že doterajšiu technológiu Flash nahradil v poskytovaní videí formátom HTML5.  

Google to vymyslel

Flashové kampane (nové aj tie existujúce), ktoré nahráte cez AdWords budú automaticky konvertované do formátu HTML5. Pozor, nie každú reklamu bude možné prekonvertovať automaticky. Ako inzerent si to môžete otestovať jej uploadnutím prostredníctvom nástroja Swiffy. A aby Google uľahčil podnikateľom zobrazovanie ich reklamy v mobilných zariadeniach ich potenciálnych zákazníkov, chystá pre ne nové formáty a nástroje, ktoré majú prácu s nimi zjednodušiť.   Zdroje: Google, diit.cz, zive.sk, dsl.sk, zdnet.com


Stay22 connected
Reklama
Najnovšie články

máme Prvý online magazín o online

Ako sa vyhnúť otravnému marketingu a vzbudzovať dôveru v zákazníkoch


5 minútové čítanie

Každý deň sa na internete stretávame s ponukami a marketingovými správami, ktoré využívajú naše osobné údaje a zacieľujú na nás svoje odkazy. Neustále o sebe poskytujeme informácie na základe webových stránok, ktoré navštevujeme, obsahu, ktorý čítame a hotelov, v ktorých si rezervujeme ubytovanie. Marketéri využívajú našu digitálnu stopu, aby nám cielene prezentovali svoje ponuky. Takáto […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.