-->

Ako začať s kanálom na YouTube?

Patrik Pribišan 07.06.2017 4 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete,Social Media
Ako začať s kanálom na YouTube?

Založenie vlastného kanálu na sociálnej sieti YouTube vám zaberie iba niekoľko minút. Kanál si nasledovne prispôsobíte zmenou niekoľkých nastavení a nahráte svoju fotografiu alebo logo. Potom kanál prepojíte s ostatnými účtami na sociálnych sieťach ako Facebook, Twitter a Google+.

Na začiatok si potrebujete vytvoriť účet na rozhraní Google. Ak bude váš YouTube kanál slúžiť na účely podnikania, vytvorte si úplne nový Google/YouTube účet s jedinečnou a neosobnou e-mailovou adresou. Týmto spôsobom môže účet spravovať niekto z Vašej spoločnosti bez toho, aby sa do obehu dostali vaše osobné prihlasovacie údaje. Pamätajte na to, že s každým Google účtom môže byť spojený iba jeden YouTube kanál.

V súčasnosti neexistuje špecializovaný biznis účet alebo YouTube kanál, určený výlučne na podnikanie. Budete si teda musieť štandardné nastavenia prispôsobiť tak, aby čo najviac vyhovovali vašej cieľovej skupine odberateľov. Tiež aby čo najlepšie prezentovali vaše podnikanie, štýl a obchodnú značku ako aj vaše videá.

Pre vytvorenie jedinečného Google účtu postupujte nasledovne:

  • Na počítači pripojenom na internet spustite internetový prehliadač a zadajte stránku www.youtube.com
  • Na domovskej stránke YouTube kliknite na „Prihlásiť sa“, odkaz je umiestnený v pravej hornej časti obrazovky.
  • Na prihlasovacej stránke (v ľavej hornej časti je zobrazené logo Google) kliknite na tlačidlo „Vytvoriť účet“ v pravom hornom rohu. Budete vyzvaní na vytvorenie nového účtu na Google.
  • Vyplňte všetky potrebné polia. Okrem mena a priezviska si vyberiete jedinečné užívateľské meno. Zadáte a potvrdíte heslo účtu, vyplníte dátum narodenia a pohlavie, číslo mobilného telefónu a súčasnú e-mailovú adresu. Vyberiete svoje umiestnenie a odsúhlasíte podmienky používania. Nakoniec kliknite na tlačidlo „Pokračovať“.

Užívateľské meno Google účtu sa stane menom vášho YouTube kanálu a bude mu pridelená g-mailová adresa. Ako užívateľské meno si zvoľte názov svojho podnikania alebo niečo trefné, s čím sa stotožní vaša cieľová skupina klientely. Názov kanálu by mal mať ľahkú výslovnosť a byť ľahko zapamätateľný. Ak Váš kanál propaguje konkrétny produkt, zvážte ako pomenovanie kanálu jeho názov (pokiaľ nie je chránený autorskými právami už existujúcej spoločnosti).

  • Ďalej si budete potrebovať dokončiť profil v rámci Google účtu. To zahŕňa nahratie dobrovoľnej profilovej fotografie. Kliknite na tlačidlo „Pridať profilovú fotografiu“ a potom „Pokračovať“. V prípade účtu pre podnikanie, je namiesto vlastného portrétu vhodnejšie ako profilový obrázok uverejniť logo firmy alebo fotografiu produktu.
  • Po vytvorení účtu na portáli Google kliknite na tlačidlo „Naspäť na YouTube“.
  • Do niekoľkých minút obdržíte dva e-maily. Jeden vás vyzve k potvrdeniu e-mailovej adresy. Aby ste tak spravili, jednoducho kliknite na odkaz v texte správy. Druhý e-mail bude obsahovať detaily o vašom novom G-mailovom účte. Tie si uložte.

    Zmeňte svoj Google účet na YouTube kanál

    Vytvorte si z Google účtu kanál na YouTube
    Vytvorte si z Google účtu kanál na YouTube

    Pomocou svojho Google účtu (ktorý zároveň slúži ako vás YouTube účet pri prehliadaní videí) si môžete ľahko založiť a spravovať vlastný YouTube kanál. A následne naň nahrávať svoje videá. Keď už máte účet na Google, YouTube kanál si vytvoríte nasledovne:

    • Navštívte stránku www.youtube.com a prihláste sa pomocou mena a hesla účtu na Google. Zobrazí sa Vám hlavná domovská stránka YouTube.
    • V pravom hornom rohu obrazovky budete mať zobrazenú svoju profilovú fotografiu. Po kliknutí na ňu sa dostanete do ponuky svojho Google účtu.
    • Kliknite na „Môj kanál“ v pravej hornej časti obrazovky, následne sa Vám zobrazí ponuka „Vytvoriť vlastný YouTube kanál“. Tu sa bude podľa predošlého nastavenia zobrazovať vaša profilová fotografia, užívateľské meno alebo meno a priezvisko. Kliknite na odkaz „Upraviť“, ktorý je spojený s ponukou „Z môjho Google profilu“. Tu je možné zmeniť si verejne zobrazované informácie na vašom profile, ku ktorým sa dostanú iní užívatelia.
    • Pod záložkou „Aktivity, o ktoré sa delíte na svojom kanáli“ budú štyri možnosti: „Páči sa mi“, „Pridať komentár“, „Pridať do obľúbených“ a „Prihlásiť sa na odber“ . Označte možnosti, ktoré chcete poskytnúť návštevníkom vášho kanálu.
    •  Nakoniec kliknite na tlačidlo „Pokračovať“. A práve ste si vytvorili vlastný YouTube kanál. Ostáva Vám už iba nahrávať na kanál tie správne videá, ktorými oslovíte svojich odberateľov.

Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy


6 minútové čítanie

Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročné príjmy v histórií. A hoci stále vynakladá veľké prostriedky do virtuálnej reality, aj v tejto oblasti sa situácia začína vyvíjať o niečo ružovejšie. Najprv k používateľom. Facebook v treťom štvrťroku navýšil počet mesačných […]

Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023


4 minútové čítanie

Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe analýzy trendov zapojenia viac ako 34 tisíc používateľov spoločnosti Sprout (v priebehu uplynulého roka). Po prvýkrát spoločnosť Sprout poskytla údaje zo služby TikTok, ktoré by mohli poskytnúť ďalšie pomocné usmernenia v širšom marketingovom procese sociálnych […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.