Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





5 spôsobov, ktorými zlepšíte váš blog a stanete sa influencerom

Redakcia 31.01.2018    Kategórie: Social Media
5 spôsobov, ktorými zlepšíte váš blog a stanete sa influencerom

Mnohí slávni blogeri v súčasnosti zarábajú vysoké sumy a spravujú vlastné spoločnosti. Často sú vyzbrojení iba fotoaparátom, počítačom a niekoľkými strategickými rekvizitami. Napriek tomu sa im však podarilo upútať pozornosť miliónov fanúšikov a uzatvoriť kontrakty s niektorými z najväčších značiek sveta. Treba však poznamenať, že zväčšovanie online publika na sociálnych sieťach a zvyšovanie návštevnosti blogu dnes už nie je iba prednostnou doménou blogerov. Mnohé podniky si už uvedomili dôležitosť sociálnych sietí a blogov a získavajú pomocou nich čitateľov a fanúšikov, ktorí sú kľúčovou hybnou silou pri zvyšovaní predajov a generovaní ziskov. Ponúkame vám päť odporúčaní, pomocou ktorých zväčšíte online publikum na sociálnych sieťach a stanete sa ovplyvňovateľom verejnej mienky (influencerom) v online prostredí.

1. Vhodnou stratégiou si získate veľký počet fanúšikov

Mnoho ľudí žije v mylnom presvedčení, že písanie úžasných článkov a uverejňovanie veľkého počtu fotografií z nich spraví uznávaných blogerov. Je pravdou, že kvalitný obsah je kľúčovým faktorom. Najdôležitejšou súčasťou získavania nových fanúšikov je však správne zvolená stratégia. Vhodnou stratégiou je využívanie rôznych dostupných analytických nástrojov. Pomocou nich zistíte, ktoré príspevky na vašom blogu sú najpopulárnejšie a najčastejšie zdieľané. Potom stačí, aby ste produkovali viac, podobne zameraného obsahu. Ďalším vhodným postupom je analýza nadpisov najpopulárnejších príspevkov a slov, ktorými komentujete fotografie pripojené k vašim článkom. Aj takto veľmi jednoducho odhalíte, čo považujú vaši čitatelia za atraktívne.

2. Kľúčom je obsah

Možno plánujete uverejniť na svojom blogu rozmazanú fotografiu a doplniť ju krátkym vtipným článkom, ktorý v rýchlosti napíšete za pár minút. Následne budete úpenlivo dúfať, že sa váš príspevok bude páčiť tisícom oduševnených čitateľov a budú ho zdieľať naprieč celým internetom. Radšej to ešte raz zvážte. Pred samotným fotografovaním môžete spraviť nasledovné kroky: pomocou služby Google si vyhľadajte najfotografovanejšie miesta vo svojom okolí, cestujte do malebných destinácií, naplánujte si jednotlivé prvky fotografie, rekvizity a kompozíciu a potom ju editujte pomocou rôznych mobilných aplikácií. S dosahovaním vysokej kvality vám môžu pomôcť nespočetné videá na portáli YouTube, ktoré sa venujú začiatočníckej fotografii. Všetky vaše články či fotografie by mali obsahovať takzvaný „wow“ faktor. Inak sa ani neunúvajte uverejňovať ich. Výsledkom priemernej snahy budú priemerné výsledky a vaše publikum sa postaví a odíde. Je lepšie počkať a zdokonaliť svoj materiál ako publikovať niečo, čo je iba „ok“.

3. Vyhráva originalita

Zabudnite na to, čo vás učili v škole. V digitálnom svete by ste sa mali všemožne snažiť oddeliť od davu, byť originálni, kreatívni a nebáť sa ísť proti pravidlám. Čím originálnejší obsah sa Vám podarí uverejňovať, s tým väčšou pravdepodobnosťou zaujmete veľký počet nových návštevníkov. Aj polarizujúci obsah je prijateľný. Neprispievate predsa na blog preto, aby ste dodržiavali politickú korektnosť. Nemôžete vyhovieť každému. Ľudia chcú počuť a vidieť niečo nové, niečo odlišné. Ak máte obavy z uverejňovania kontroverzných príspevkov pod vlastným menom, vymyslite si prezývku. Mali by ste sa však vyhnúť uverejňovaniu cudzích článkov a fotografií na vašom blogu či stránkach v rámci sociálnych sietí. Jedinou výnimkou je prípad, keď sa snažíte odkázať svojich návštevníkov na spriaznenú stránku alebo blog. Užívatelia čítajú váš blog a sledujú vás na sociálnych sieťach práve preto, lebo sa zaujímajú o vaše názory a postoje. Všetci slávni blogeri a ovplyvňovatelia majú spoločnú jednu vec. Na internete uverejňujú osobný, jedinečný a originálny obsah.

4. Základom je spolupráca

Neočakávajte, že sa stanete prvotriednym influencerom internetu zo dňa na deň. Väčšine blogerov trvá približne rok, kým začnú badať skutočné výsledky svojej práce. Častokrát sa stáva, že ovplyvňovatelia spolupracujú na rôznych projektoch bez nároku na honorár. Takto však účinne zviditeľňujú svoju značku v online prostredí. Ponúknite svoj obsah rôznym webstránkam, magazínom, podujatiam a ďalším platformám, ktoré prejavia záujem o vašu prácu. Kontaktujte ďalších blogerov a navrhnite im vzájomné zdieľanie svojich fanúšikov. Toto sa vo svete Instagramu nazýva „shout-out“. Veľmi rýchlo zistíte, že mnoho blogerov a stránok bude s radosťou uverejňovať váš obsah, ktorý im ponúknete zadarmo. Táto stratégia je neuveriteľne účinná a viacerým blogerom a online osobnostiam priniesla milióny nových nasledovateľov.

5. Zo stážistu zamestnanec

Keď sa vaše publikom dostatočne zväčší, začnite uvažovať o prijímaní stážistov. Tí vám môžu pomôcť so spravovaním vášho obsahu a udržiavať či zvyšovať mieru interakcie s vaším publikom. V rámci tohto procesu poskytnete svojmu stážistovi neoceniteľné vedomosti a zručnosti. On vám na oplátku pomôže zvládať narastajúci počet povinností, ktoré sú spojené so zvyšujúcou sa popularitou vášho blogu. Keď vaše publikum dosiahne isté rozmery, mali by ste postupne zaujať úlohu editora a písanie príspevkov nechať na svojich spoločníkov. Takýmto spôsobom sa budete môcť sústrediť na kreatívnu a podnikateľskú stránku svojho blogu.

Ak je vaším snom stať sa vplyvnou osobnosťou na sociálnych sieťach, týchto päť tipov vám pomôže zväčšiť počet vašich fanúšikov. Ak si myslíte, že webstránke vášho podniku by prospela zvýšená návštevnosť, využite tieto odporúčania pri získavaní nových zákazníkov a zvyšovaní svojich predajov. Využívanie potenciálu sociálnych sietí vám poskytne obrovskú výhodu a otvorí vám obrovské možnosti, o ktorých ste doteraz ani nesnívali.

Zdroj: Marketingdonut, Techrepublic


Najnovšie články

4 stratégie, pomocou ktorých kamenné obchody môžu nonšalantne predbehnúť online predajcov

Kamenné obchody v posledných rokoch opakovane čelia  názorom spotrebiteľskej verejnosti, ktorá sa domnieva, že nakupovanie vo fyzických predajniach neodvratne vychádza z módy. Nie je ničím výnimočným, že čoraz viac tradičných predajných spoločností oznamuje rušenie svojich kamenných obchodov. Za zmienku stoja napríklad mená ako Sears, Barnes & Noble, JC Penney a mnoho ďalších. Na druhej strane spektra sa však nachádza mimoriadne […]

VIDEO MARKETING sa stal kráľom kontentu. How to: dobré video.

Povedzme, že si prezeráte novinky na Facebooku a zastavíte sa pohľadom na videu (alebo na ilustračnom obrázku nášho článku 😊), ktoré popisuje jednotlivé kroky pútavého a chutného receptu. Možno vašu pozornosť upútal nadšený spotrebiteľ, ktorý sa vo videu chváli novou maskou komixovej postavy. Blahoželáme, práve ste prispeli k ôsmim miliardám videní, ktoré Facebook zaznamenával každým dňom, […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.