-->

4 veci, ktoré by ste mali vedieť o vzťahu vášho online podnikania a peňazí

Redakcia 23.04.2018 4 minútové čítanie    Kategórie: Ako predávať online
4 veci, ktoré by ste mali vedieť o vzťahu vášho online podnikania a peňazí

Miliardy ľudí využíva internet a sociálne siete každý deň, za účelom nakupovania a podnikania. Všetci online podnikatelia disponujú rovnakými možnosťami, nástrojmi a prístupom. Napriek tomu sa príliš často stáva, že podnikanie mnohých z nich má problém zabezpečiť vytúžené zisky. Hlavným dôvodom je väčšinou obrovská konkurencia, nesprávny prístup k marketingovej kampani a nedostatočné zameranie na konkrétny cieľ.

Ak chcete vybudovať úspešnú online spoločnosť, ktorá bude skutočne vplyvná a schopná postarať sa o váš príjem, mali by ste si uvedomiť nasledujúce štyri veci o online podnikaní a peniazoch.

1. Peniaze nie sú všetko, PRAVDA, ale… sú dôležité!

Hneď ako sa na internete objaví podobný článok, nájde sa hŕstka prehnane zanietených ľudí, ktorí začnú hlásať: „Peniaze nie sú všetko!“ Prirodzene, majú pravdu. Ale vy by ste v žiadnom prípade nemali pochybovať o tom, že peniaze sú dôležitou súčasťou vášho podnikania. Zároveň vám tiež môžu zabezpečiť život oslobodený od finančného stresu. Keď iba prežívate od výplaty k výplate, je veľmi ťažké sústrediť sa na to, čo potrebujete. Neustále sa obávate, že nebudete schopní splatiť všetky účty a prídete o akúkoľvek finančnú rezervu, ktorú ste si vybudovali.

Ste nútení reagovať ihneď, namiesto toho, aby ste aplikovali vopred premyslený plán.

Potrebujete peniaze na splácanie účtov. Potrebujete peniaze pre podporu svojej rodiny a životného štýlu. Potrebujete peniaze, aby ste si mohli získavať nové zážitky a cestovať. Peniaze síce nie sú kľúčom k šťastiu, ale bez nich môžete ostať uväznení v podnikaní a živote, z ktoré by ste najradšej unikli. Peniaze by sa nemali stať vašou hlavnou motiváciou pri zakladaní či rozširovaní vášho podnikania. Mali by ste si však uvedomiť, ako vám môžu pomôcť na vašej ceste za úspechom a mali by ste sa naučiť, ako ich využívať za týmto cieľom.

2. Peniaze sú zložkou slobody

Väčšina podnikateľov si zakladá vlastné spoločnosti s cieľom stať sa slobodnými. Túžia žiť život na základe vlastných pravidiel a mať kontrolu nad najdôležitejším aktívom, ktorým je čas. Táto sloboda im umožňuje venovať sa veciam, ktoré ich napĺňajú – tráviť čas s rodinou, cestovať či venovať sa koníčkom.

Ak si vybudujete spoľahlivý a dlhodobý zdroj príjmu, nadobudnete možnosť zasvätiť svoj čas veciam, ktoré vás zaujímajú. A to bez toho, aby ste sa museli neustále obávať o svoju budúcnosť. Založte a následne rozvíjajte podnikanie, ktoré má potenciál zabezpečiť vám takýto druh slobody. Zisky z vášho podnikania využite na naplnenie svojich najväčších životných cieľov. Nenechajte sa zahanbiť iba preto, že vám skrátka záleží na niektorých veciach vo vašom živote.

3. Podnikanie by nemalo byť drahým koníčkom

Niektorí ambiciózni podnikatelia míňajú šokujúce sumy peňazí na coachov, kurzy a samozvaných géniov, ktorí každému sľubujú úžasné nové poznatky nevyhnutné pre budovanie online podnikania. Smutnou pravdou však ostáva, že niekto môže mať úžasné skúsenosti s reklamou na Facebooku a dokáže vytvoriť slogan, ktorý okamžite osloví zákazníkov a privedie ich k nákupu. Na druhej strane je však reklama na Facebooku jeho jedinou schopnosťou. Takýto človek často nemá žiadne vedomosti o budovaní výnosného online podnikania.

Možno Vás láka minúť veľký objem peňazí na jednu jedinú vec, ktorá vám zaručene prinesie úspech a požadované zisky. No obávame sa, že takýto prístup nevyhnutne povedie k sklamaniu. Vaše online podnikanie by malo byť skutočným podnikom a podniky zarábajú peniaze. Mali by ste investovať jedine do kurzov, produktov a služieb, z ktorých získate viac, ako ste do nich vložili. Ak zo svojho podnikania spravíte iba nákladný koníček, váš život a vzťahy ovládne neprimerané napätie. Takýmto prístupom sa vzdialite od svojho cieľu zabezpečiť si finančnú slobodu.

4. Ak túžite po peniazoch, žiadajte o ne

Predaje sú oblasťou každého podnikania, ktorú je neustále potrebné zlepšovať. Neúspešní podnikatelia vám potvrdia, že neboli schopní dosiahnuť potrebný objem predajov, prípadne sa z nejakého dôvodu báli predávať viac. Ak nezarábate toľko, koľko by ste chceli, má to iba jeden dôvod. Nežiadate o peniaze v dostatočnej miere, prostredníctvom svojich predajov.

Realitou online prostredia je fakt, že organický dosah sociálnych sietí je relatívne malý. Ľudia sa budú musieť opakovane stretnúť s vašou predajnou ponukou, aby jej nakoniec porozumeli a spracovali ponúknuté informácie. Nie každý dostane alebo si prečíta e-maily, ktoré rozošlete. Budete nútení opakovane rozposielať e-maily s predajnými ponukami, aby ste sa uistili, že potenciálni zákazníci ich skutočne obdržia a spracujú v nich obsiahnuté informácie. Stále by ste sa mali snažiť predávať viac, ako vám pripadá vhodné.

Ak chcete vybudovať úspešné podnikanie v online prostredí, potrebujete sa uistiť, že toto podnikanie bude zarábať peniaze. Peniaze nie sú najdôležitejšou časťou vášho podnikania a ani vášho života, ale potrebujete ich pre zabezpečenie pohodlného životného štýlu. Porozumejte vyššie uvedeným princípom a prispôsobte svoju stratégiu tam, kde je to potrebné.

 

Zdroj: TheBalance, VibeTechMedia


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy


6 minútové čítanie

Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročné príjmy v histórií. A hoci stále vynakladá veľké prostriedky do virtuálnej reality, aj v tejto oblasti sa situácia začína vyvíjať o niečo ružovejšie. Najprv k používateľom. Facebook v treťom štvrťroku navýšil počet mesačných […]

Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023


4 minútové čítanie

Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe analýzy trendov zapojenia viac ako 34 tisíc používateľov spoločnosti Sprout (v priebehu uplynulého roka). Po prvýkrát spoločnosť Sprout poskytla údaje zo služby TikTok, ktoré by mohli poskytnúť ďalšie pomocné usmernenia v širšom marketingovom procese sociálnych […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.