--> 4 veci, ktoré by ste mali vedieť o vzťahu vášho online podnikania a peňazí • GoUP

4 veci, ktoré by ste mali vedieť o vzťahu vášho online podnikania a peňazí

Redakcia 23.04.2018 4 minútové čítanie    Kategórie: Ako predávať online
4 veci, ktoré by ste mali vedieť o vzťahu vášho online podnikania a peňazí

Miliardy ľudí využíva internet a sociálne siete každý deň, za účelom nakupovania a podnikania. Všetci online podnikatelia disponujú rovnakými možnosťami, nástrojmi a prístupom. Napriek tomu sa príliš často stáva, že podnikanie mnohých z nich má problém zabezpečiť vytúžené zisky. Hlavným dôvodom je väčšinou obrovská konkurencia, nesprávny prístup k marketingovej kampani a nedostatočné zameranie na konkrétny cieľ.

Ak chcete vybudovať úspešnú online spoločnosť, ktorá bude skutočne vplyvná a schopná postarať sa o váš príjem, mali by ste si uvedomiť nasledujúce štyri veci o online podnikaní a peniazoch.

1. Peniaze nie sú všetko, PRAVDA, ale… sú dôležité!

Hneď ako sa na internete objaví podobný článok, nájde sa hŕstka prehnane zanietených ľudí, ktorí začnú hlásať: „Peniaze nie sú všetko!“ Prirodzene, majú pravdu. Ale vy by ste v žiadnom prípade nemali pochybovať o tom, že peniaze sú dôležitou súčasťou vášho podnikania. Zároveň vám tiež môžu zabezpečiť život oslobodený od finančného stresu. Keď iba prežívate od výplaty k výplate, je veľmi ťažké sústrediť sa na to, čo potrebujete. Neustále sa obávate, že nebudete schopní splatiť všetky účty a prídete o akúkoľvek finančnú rezervu, ktorú ste si vybudovali.

Ste nútení reagovať ihneď, namiesto toho, aby ste aplikovali vopred premyslený plán.

Potrebujete peniaze na splácanie účtov. Potrebujete peniaze pre podporu svojej rodiny a životného štýlu. Potrebujete peniaze, aby ste si mohli získavať nové zážitky a cestovať. Peniaze síce nie sú kľúčom k šťastiu, ale bez nich môžete ostať uväznení v podnikaní a živote, z ktoré by ste najradšej unikli. Peniaze by sa nemali stať vašou hlavnou motiváciou pri zakladaní či rozširovaní vášho podnikania. Mali by ste si však uvedomiť, ako vám môžu pomôcť na vašej ceste za úspechom a mali by ste sa naučiť, ako ich využívať za týmto cieľom.

2. Peniaze sú zložkou slobody

Väčšina podnikateľov si zakladá vlastné spoločnosti s cieľom stať sa slobodnými. Túžia žiť život na základe vlastných pravidiel a mať kontrolu nad najdôležitejším aktívom, ktorým je čas. Táto sloboda im umožňuje venovať sa veciam, ktoré ich napĺňajú – tráviť čas s rodinou, cestovať či venovať sa koníčkom.

Ak si vybudujete spoľahlivý a dlhodobý zdroj príjmu, nadobudnete možnosť zasvätiť svoj čas veciam, ktoré vás zaujímajú. A to bez toho, aby ste sa museli neustále obávať o svoju budúcnosť. Založte a následne rozvíjajte podnikanie, ktoré má potenciál zabezpečiť vám takýto druh slobody. Zisky z vášho podnikania využite na naplnenie svojich najväčších životných cieľov. Nenechajte sa zahanbiť iba preto, že vám skrátka záleží na niektorých veciach vo vašom živote.

3. Podnikanie by nemalo byť drahým koníčkom

Niektorí ambiciózni podnikatelia míňajú šokujúce sumy peňazí na coachov, kurzy a samozvaných géniov, ktorí každému sľubujú úžasné nové poznatky nevyhnutné pre budovanie online podnikania. Smutnou pravdou však ostáva, že niekto môže mať úžasné skúsenosti s reklamou na Facebooku a dokáže vytvoriť slogan, ktorý okamžite osloví zákazníkov a privedie ich k nákupu. Na druhej strane je však reklama na Facebooku jeho jedinou schopnosťou. Takýto človek často nemá žiadne vedomosti o budovaní výnosného online podnikania.

Možno Vás láka minúť veľký objem peňazí na jednu jedinú vec, ktorá vám zaručene prinesie úspech a požadované zisky. No obávame sa, že takýto prístup nevyhnutne povedie k sklamaniu. Vaše online podnikanie by malo byť skutočným podnikom a podniky zarábajú peniaze. Mali by ste investovať jedine do kurzov, produktov a služieb, z ktorých získate viac, ako ste do nich vložili. Ak zo svojho podnikania spravíte iba nákladný koníček, váš život a vzťahy ovládne neprimerané napätie. Takýmto prístupom sa vzdialite od svojho cieľu zabezpečiť si finančnú slobodu.

4. Ak túžite po peniazoch, žiadajte o ne

Predaje sú oblasťou každého podnikania, ktorú je neustále potrebné zlepšovať. Neúspešní podnikatelia vám potvrdia, že neboli schopní dosiahnuť potrebný objem predajov, prípadne sa z nejakého dôvodu báli predávať viac. Ak nezarábate toľko, koľko by ste chceli, má to iba jeden dôvod. Nežiadate o peniaze v dostatočnej miere, prostredníctvom svojich predajov.

Realitou online prostredia je fakt, že organický dosah sociálnych sietí je relatívne malý. Ľudia sa budú musieť opakovane stretnúť s vašou predajnou ponukou, aby jej nakoniec porozumeli a spracovali ponúknuté informácie. Nie každý dostane alebo si prečíta e-maily, ktoré rozošlete. Budete nútení opakovane rozposielať e-maily s predajnými ponukami, aby ste sa uistili, že potenciálni zákazníci ich skutočne obdržia a spracujú v nich obsiahnuté informácie. Stále by ste sa mali snažiť predávať viac, ako vám pripadá vhodné.

Ak chcete vybudovať úspešné podnikanie v online prostredí, potrebujete sa uistiť, že toto podnikanie bude zarábať peniaze. Peniaze nie sú najdôležitejšou časťou vášho podnikania a ani vášho života, ale potrebujete ich pre zabezpečenie pohodlného životného štýlu. Porozumejte vyššie uvedeným princípom a prispôsobte svoju stratégiu tam, kde je to potrebné.

 

Zdroj: TheBalance, VibeTechMedia


Stay22 connected
Reklama
Najnovšie články

8 modulov, ktoré nesmú chýbať na žiadnej WordPress stránke


4 minútové čítanie

Každý užívateľ WordPressu vie, že webstránka potrebuje mať určité druhy modulov, teda isté základné funkcie. Výber správnych modulov je veľmi dôležitou, ale aj náročnou úlohou. Pre tých, ktorí túto službu nepoznajú, WordPress je najvyhľadávanejším systémom na spravovanie obsahu webových stránok na trhu a takmer 27% všetkých stránok funguje práve na tejto platforme. Moduly v podstate […]

Ako osloviť cieľové publikum pomocou YouTube


4 minútové čítanie

Portál YouTube je nástrojom s mimoriadne veľkým potenciálom. Zoznámte sa so šiestimi spôsobmi, ako z neho môžete spraviť súčasť vašej celkovej online podnikateľskej a marketingovej stratégie. 1. Prezentujte výpovede zákazníkov Ak podnikáte už dlhšiu dobu a získali ste si rešpekt mnohých verných zákazníkov či klientov, pomocou videa na YouTube môžete prezentovať vyjadrenia niektorých z týchto […]

Prečo sa vám nedarí dosiahnuť explozívny rast v online podnikaní


5 minútové čítanie

Ak stojíte na čele vlastného podnikania, je veľmi pravdepodobné, že ste svoju spoločnosť začali budovať okolo konkrétnej myšlienky – mala sa stať spôsobom, ktorým by ste dokázali pomôcť vašim cieľovým zákazníkom a zabezpečiť si požadovaný príjem. Môže sa jednať o prevádzku kamenného obchodu alebo ak ste začali podnikať pomerne nedávno, významnú úlohu vo vašom podnikateľskom […]

Potrebuje sa vaša spoločnosť skutočne zamerať na SEO?


7 minútové čítanie

Mnohí ambiciózni podnikatelia si kladú otázku, či optimalizácia pre vyhľadávače („Search Engine Optimization; SEO“) je naozaj nevyhnutnou súčasťou online marketingovej stratégie ich spoločnosti. Odpoveď na túto otázku však nie je úplne jednoznačná. Začnime od začiatku a zopakujme si, čo SEO vlastne predstavuje. Viacerí podnikatelia totiž majú tendenciu príliš komplikovať túto tému. V konečnom dôsledku tak […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.