--> 10 spôsobov, ako zvýšiť online vplyv vašej značky!? • GoUP

10 spôsobov, ako zvýšiť online vplyv vašej značky!?

Miška Fodorová 18.07.2017 5 minútové čítanie    Kategórie: Ako predávať online
10 spôsobov, ako zvýšiť online vplyv vašej značky!?

Aby ste sa na internete stali vplyvnými, treba vydržať aj vtedy keď sa zdá, že už vám nikdy nikto nebude venovať pozornosť.

Úlohou každej značky je ovplyvniť čo možno najviac spotrebiteľských rozhodnutí. Či už sa jedná o produkt alebo službu, prostredie internetu ponúka obrovské možnosti siahnuť medzi rady najširšej možnej klientely a ovplyvniť tak, čo budú spotrebitelia nakupovať.

Na druhej strane sa o to isté snažia tisícky ďalších značiek a skutočnou výzvou je mať väčší vplyv, než všetci ostatní. Pravidlá hry sa však zmenili. Nestačí sa už len spoliehať na zabehané spôsoby rozširovania svojej zákazníckej základne. Existuje mnoho nových ciest, ktorými je neznáme podnikanie možné povýšiť, na spoločnosť spolupracujúcu s tisíckami partnerov.

Tu je 10 spôsobov, ktorými pomôžete svojmu podnikaniu na internete:

1) Využite vplyv mienkotvorcov a populárnych značiek

Váš vplyv bude najrýchlejšie narastať, keď o vás a vašich produktoch budú rozprávať populárne spoločnosti. Je to tá najlepšia a najpôsobivejšia reklama, aká sa vám môže dostať. Zákazníci totiž tieto spoločnosti obdivujú a dôverujú im. Hrajú úlohu mienkotvorcov, ktorí propagujú to, čo ich na vašej značke zaujalo. Vyzdvihujú výhody vášho podnikania, ktoré si oni sami uvedomili.

Po prieskume trhu môžete niektoré z týchto spoločností priamo osloviť. Alebo vyhľadávajte pomoc špecializovaných organizácií, ktoré vás spoja s tými najvplyvnejšími mienkotvorcami na internete.

2) Buďte autentickí

Vašej klientele síce vyhovuje praktickosť internetového prostredia, ale keď si zákazníci vyberú značku, očakávajú od nej úprimnosť, starostlivosť a zmysluplnosť.

Na starostilosť by sa nemalo nikdy zabúdať!
Starajte sa o svojich klientov, nezabúdajte na to!

Kvôli fyzickej vzdialenosti a nedostatku osobného kontaktu môže byť dosiahnutie vyhovujúceho výsledku v tomto smere zaťažkávajúcou skúškou. Napriek tomu však môžete emócie a entuziazmus vašej spoločnosti priblížiť videami, či dokonca nahratými výpoveďami spokojných zákazníkov.

3) Poskytujte odbornosť

Všetko čo viete a s čím sa so zákazníkmi podelíte, zvyšuje aj váš vplyv. Preto je vhodné viesť na svojich internetových stránkach blog. Zákazníci získavajú nové poznatky a stávate sa mienkotvorcom.

Častejšie ako kedykoľvek predtým sa aktuálne ľudia pri hľadaní riešení obracajú práve na internetové zdroje. A to pri jednoduchých záležitostiach ale aj zložitejších problémoch.

Ak sa Vám podarí zdeliť zákazníkom informácie a riešenia viacerými spôsobmi, budete schopní ich rozhodnutia ovplyvniť.

4) Aktívne načúvajte a odpovedajte

I keď sa to zdá ako samozrejmosť, mnoho spoločností ešte stále aktívne nenačúva svojim zákazníkom. A následne si možno mylne vykladajú potreby svojich klientov.

Skutočnými víťazmi v hre o vplyv sú však spoločnosti, ktoré venujú pozornosť i najmenším detailom a odpovedajú aj na drobné podnety od svojich zákazníkov.

Túto stratégiu môžete jednoducho zúročiť. Dajte svojim klientom vedieť, že vám záleží na ich názore a odpovedajte na ich spätné väzby aj na sociálnych sieťach. Alebo ich kontaktujte priamo a poskytnite riešenie či obchodný návrh.

5) Buďte dôslední

Vplyv vychádza zo vzťahu založenom na dôvere. Vaši klienti si okamžite všimnú, ak sa zmení odkaz vašej kampane alebo ak nepoužijete rovnaký štýl prezentovania sa na rôznych platformách.

Každá nezrovnalosť spôsobí vlnu podozrenia. Na jeho odbúranie budete musieť vynaložiť čas a energiu a skončíte tam, kde ste začali.

Držte sa jednej témy, typu obsahu, vizuálu a tónu prezentácie a na získanej dôvere budete schopní budovať svoj vplyv.

6) Zanechajte nezabudnuteľný dojem (v pozitívnom zmysle!)

Nepotrebujete šokovať, aby ste zaujali. Aj keď niekedy je práve táto stratégia vhodnou voľbou.

Namiesto toho sa svojim zákazníkom priblížte, pomocou humoru či iných emócií. Vytvoríte tak nezabudnuteľný dojem, za ktorý vás budú obdivovať a so zážitkami z vášho prístupu sa podelia so svojim okolím.

Najlepšie je podeliť sa s takými emóciami, ktoré aj vaši klienti považujú za vhodné priniesť svojim blízkym. Môže to byť tá najrýchlejšia cesta ako navyšovať váš vplyv.

7) Buďte vášniví a pozitívni

Vaše zanietenie a entuziazmus môžu vašich zákazníkov (a vás) nabudiť a inšpirovať k ich činom.

Popri neustálom prúde negatívneho obsahu naprieč viacerými platformami máte šancu vyniknúť pozitívnym odkazom. Vyjadríte tak odhodlanie pre spoločensky zodpovedné riešenia a optimistický prístup aj napriek stresujúcej a napätej situácii vo svete.

8) Udržujte transparentnosť

Stojte si za svojimi vyjadreniami a v súlade s nimi sa správajte a konajte. Veďte aj členov svojho kolektívu k transparentnosti ohľadom toho, čo vaša spoločnosť robí a ako isté hodnoty uplatňuje.

9) Buďte pokorní a slúžte svojim zákazníkom

Pokora nie je znakom slabej spoločnosti; ovplyvňovať môžete aj z pozície služobníka. Naopak, vyzdvihuje vás v očiach zákazníkov ktorí vidia, že ich záujmy staviate pred vlastnú túžbu po zisku.

10) Nevzdávajte sa

Ak sa po prvých drobných víťazstvách rozhodnete zaspať na vavrínoch, zvyšovanie vplyvu bude naozaj náročné. Rýchlo sa na vás zabudne a nahradí vás iná značka, ktorá bude odhodlaná v boji o klientelu nikdy nepoľavovať. Vplyvní nemiznú.

Budovanie vplyvu má svoju hybnosť. Ak sa vám teda začne dariť, neprestávajte.

Vo svete, ktorý vyžaduje rýchle výsledky, si však musíte pripraviť dávku trpezlivosti. Pri budovaní online vplyvu nebude reakcia na vaše úsilie okamžitá. Moc ktorú sa snažíte skrotiť, si vyžaduje čas a námahu.

Keď však zvolíte vhodnú stratégiu a stanete sa vplyvnými aj v online svete, prekročíte akýsi rovnovážny bod a váš celkový vplyv bude ďalej rýchlo narastať.

Zdroj: Elitepush, Sitepronews


Stay22 connected
Reklama
Najnovšie články

Ako zvýšiť efektivitu retargetingovej kampane počas nákupných sviatkov


5 minútové čítanie

Keď si predstavíte typickú nákupnú sezónu pred veľkými sviatkami, pravdepodobne sa vám vybavia davy nakupujúcich, prechádzajúcich sa krížom-krážom uličkami nákupného centra. Alebo si možno predstavujete davy na mrazivom parkovisku o tretej ráno na „Čierny piatok“, čakajúce na to, až predajca otvorí svoje dvere. To je však len polovica príbehu – v skutočnosti dokonca menej ako […]

8 modulov, ktoré nesmú chýbať na žiadnej WordPress stránke


4 minútové čítanie

Každý užívateľ WordPressu vie, že webstránka potrebuje mať určité druhy modulov, teda isté základné funkcie. Výber správnych modulov je veľmi dôležitou, ale aj náročnou úlohou. Pre tých, ktorí túto službu nepoznajú, WordPress je najvyhľadávanejším systémom na spravovanie obsahu webových stránok na trhu a takmer 27% všetkých stránok funguje práve na tejto platforme. Moduly v podstate […]

Ako osloviť cieľové publikum pomocou YouTube


4 minútové čítanie

Portál YouTube je nástrojom s mimoriadne veľkým potenciálom. Zoznámte sa so šiestimi spôsobmi, ako z neho môžete spraviť súčasť vašej celkovej online podnikateľskej a marketingovej stratégie. 1. Prezentujte výpovede zákazníkov Ak podnikáte už dlhšiu dobu a získali ste si rešpekt mnohých verných zákazníkov či klientov, pomocou videa na YouTube môžete prezentovať vyjadrenia niektorých z týchto […]

Prečo sa vám nedarí dosiahnuť explozívny rast v online podnikaní


5 minútové čítanie

Ak stojíte na čele vlastného podnikania, je veľmi pravdepodobné, že ste svoju spoločnosť začali budovať okolo konkrétnej myšlienky – mala sa stať spôsobom, ktorým by ste dokázali pomôcť vašim cieľovým zákazníkom a zabezpečiť si požadovaný príjem. Môže sa jednať o prevádzku kamenného obchodu alebo ak ste začali podnikať pomerne nedávno, významnú úlohu vo vašom podnikateľskom […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.