-->

Tvorba webov a shopov, ktoré musia hlavne predávať, ale aj vyzerať

Váš web musí dobre nie len vyzerať, ale aj fungovať. Ukážte zákazníkovi, čo od neho chcete. A nech to je do troch sekúnd.

Výroba novej, responzívnej a krásnej webstránky

Podložená dátami a analýzou zákazníckeho správania

Založená na čistom Wordpress načítanom pod 3 sekundy

Vytvoriť web je ľahké. Vytvoriť dobrý web, to chce silné marketingové know-how

Medzi obyčajnou webstránkou a predajnou webstránkou je veľmi tenká hranica. Každý web dokáže predávať ak vaši zákazníci pochopia, čo od nich chcete. Tvoríme webstránky a e-shopy, ktoré sú zameranané jednoznačne na výsledok – teda koľko zákazníkov sa vám ozve, koľko objednávok a telefonátov dostanete.

Nenudíme vašich návštevníkov jednoliatym textom, ale obohacujeme obsah o prvky interakcie a hlavne o konverzné prvky – takzvané výzvy k akcii (CTA – call-to-action). Jednoducho povedané – ak príde návštevník, ktorý má záujem, nemôže si to nechať len pre seba. Musí vám o tom povedať!

Váš nový web musí spĺňať dve základné podmienky: Musí byť responzívny a musí mať CMS systém aby ste si mohli hravo sami meniť obsah. No a potom dizajn podliehajúci tomu po čom vaši zákazníci túžia, dobrý kód, aby sa rýchlo načítal a správne OnPage parametre aby ste dali šancu Googlu ho nájsť. A za tým je viac ako 200 detailov na ktoré musia tvorcovia vášho riešenia myslieť. A potom budete mať web, ktorý budú chváliť vaši známi, ale hlavne milovať vaši zákazníci.

Web dokáže poskladať hocikto. Ale dobrý web vytvorí len tím, ktorý sa zaoberá zarábaním na webe už viac ako dekádu.

Web developer musí postaviť riešenie, ktoré bude len fungovať. Marketingová agentúra ale potrebuje taký web alebo shop, ktorý bude schopný aj predávať. A nie len to, musí byť postavený tak, aby ho Google mal rád. Ono to nie je „SEO Optimalizácia“ v zmysle ako ho predávajú developeri čo o tom nič nevedia, ale je to príprava na úspešnú optimalizáciu. Aby sa vám nestalo, že vám SEO špecialista povie, že na vašom riešení sa nedá nič urobiť.

Preto musí váš web urobiť tím, ktorý vie dať všetky tri veci dokopy k vašej spokojnosti.

Ak chcete vidieť ako robíme weby my, pozrite sa na naše referencie, alebo nás priamo kontaktujte, porozprávame sa o tom.

Váš web musí urobiť tím,
ktorý vie ako sa predáva na internete.

Takéto weby a shopy robíme my

Je veľmi ťažké naraziť na web, ktorý proste nie je strašný. Keď sme chceli aby mal klient web, ktorý vie zarábať, museli sme ho proste vytvoriť. A na to sa nedajú použiť kúpené šablóny za 50€ – pretože sú tak polepené a plné balastu, že na nich upravíte maximálne text a obrázky. Takže ak to nie je na 100% to čo potrebujete, tak to ani nikdy nebude.

No a preto robíme všetky weby z dizajnu na mieru a e-shopy staviame na vlastnej WooCommerce šablóne. Veď sa pozrite: https://goshop.goup.sk/. Obsahuje to všetko, čo váš e-shop môže potrebovať. Ale nič navyše. Nič zbytočné. A úplne upraviteľné na vaše dizajnové potreby. A preto sa načítava do 3 sekúnd a na jeho ovládanie nepotrebujete ani školenie.

Potrebujete nový web?

CHCEM BEZPLATNÝ NÁVRH

Najnovšie online články o online svete

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy


6 minútové čítanie

Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročné príjmy v histórií. A hoci stále vynakladá veľké prostriedky do virtuálnej reality, aj v tejto oblasti sa situácia začína vyvíjať o niečo ružovejšie. Najprv k používateľom. Facebook v treťom štvrťroku navýšil počet mesačných […]

Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023


4 minútové čítanie

Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe analýzy trendov zapojenia viac ako 34 tisíc používateľov spoločnosti Sprout (v priebehu uplynulého roka). Po prvýkrát spoločnosť Sprout poskytla údaje zo služby TikTok, ktoré by mohli poskytnúť ďalšie pomocné usmernenia v širšom marketingovom procese sociálnych […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.