Reklama na Google - Nastavenia Analytics | GoUP
GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.






Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Analytics zmeria takmer všetko. Ale nie sám od seba.

Google Analytics je silný nástroj. Je to základ analytiky vášho webu a dnes už sa nestretávame s webom, ktorý by Analytics nemal. Ale len veľmi zriedkavo sa stretneme s webom, ktorý by mal v Analytics nastavené pokročilé funkcie merania návratnosti investície – ROI a ROAS.

Pokiaľ máte e-shop, to čo vás zaujíma je zisk. Vedieť, že dnes prišlo 20 objednávok je dobré, ale skutočne dôležité je vedieť, že tých 20 objednávok vás stálo 100€ a vytvorilo obrat 1200€. Potom sa môže začať skutočná optimalizácia všetkých, nie len Adwords kampaní. Ak budete vedieť, že Facebook vám prinesie síce stovku objednávok, ale v hodnote po 5€, zameriate sa radšej na reklamu, ktorá prinesie 10 objednávok po 100€.

Nastavenie Cieľov a Elektronického obchodu je základ analytiky e-shopu.

  • Nájsť všetky ciele

  • Určiť k nim cestu

  • Analyzovať výsledky

Čo ak 80% zákazníkov nedokončí objednávku?

Má aj váš nákupný proces 3 alebo 4 kroky? A čo ak sa vám v tom procese stráca 80% objednávok? Aby ste s tým mohli niečo robiť, musíte o tom najprv vedieť!

Strata zákazníka v každom kroku nákupného procesu je prirodzená. No pokiaľ sa v každom zo štyroch krokov stratí 30% zákazníkov, prídete o 65,5% objednávok!

Čo vlastne treba v Google Analytics nastavovať a prečo?

Vačšinu metrík zmeria Google Analytics automaticky len vďaka kódu, ktorý máte nasadený na webe. Na to, aby vedel vyhodnotiť napríklad nákupný proces, teda cestu zákazníka od košíka ku konverzii musíte mu dať informáciu, z ktorých krokov ten proces pozostáva.

Pre e-shopy Google vyvinul prehľad eCommerce (Elektronický obchod), meria viaceré zaujímavé dimenzie, najdôležitejšou je však „Výnosy“ (Revenue) vášho e-shopu. Na ich základe môžeme analyzovať zdroj najhodnotnejších objednávok. Nastaviť teda treba:

 

  • Konverzie – objednávky / registrácie / odoslané dopytové formuláre…
  • Zúženie k cieľu – kroky platobného procesu, ktoré umožňujú sledovať ako sa zákazníci pohybujú v nákupnom procese a odhaliť jeho slabé miesta.
  • Elektronický obchod – umožňuje sledovať hodnotu objednávok, najpredávanejší tovar a veľa ďalšieho.

Konverzie a Zúženie je niekedy možné nastaviť aj priamo v Analytics, často je však potrebný zásah programátora, ktorý nastaví potrebné parametre v Analytics aj na vašej stránke. Investícia do týchto nastavení však dostane váš e-shop na novú úroveň.

Najobľúbenejšia voľba
Nastavenie Cieľov a konverznej cesty Nastavenie eCommerce
195 €
bez DPH
345 €
bez DPH
Programovanie dátovej vrstvy do stránok V prípade potreby v cene služby V cene služby
Hlavný benefit služby Meranie počtu objednávok, ich zdroja a nákupného procesu Meranie hodnoty objednávok, predaných tovarov a návratnosti investície
Chcem návrh Chcem návrh

Čo nemeriate, to neriadite.

A teda nezlepšíte. Nastavenie týchto dimenzii a metrík umožňuje sledovanie hodnoty nákupných cyklov vašich zákazníkov,

Pracujeme pre Vás radi.
Sme spokojní, len ak ste spokojní!

Chcem byť spokojný klient

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP