GoUP - Reklama na Internete

Zaujal vás komplexný reklamný program Facebook Management?

Stručne nám popíšte čo pre vás môžeme na Facebooku urobiť my vám pripravíme nezáväzný návrh.






Zaujal vás Facebook Management?
Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Facebook má sofistikované nástroje na to, aby ste vy predávali viac.

Facebook nie je len o „lajkoch“. V súčasnosti má 11 rôznych reklamných formátov a každý z nich má iný cieľ. Už nejde len o to, koľko ľudí z vašej cieľovky klikne, ale meriame konverzie, generujeme potenciálnych zákazníkov, lacno šírime videá a promujeme aplikácie pre mobily. Ak vám už nestačí garantovaná jednoduchosť programu Facebook Start, ste tu správne.

Reklama Facebook Management na to ide zoširoka

  • Zapojíme všetko

    čo má pre vašu reklamu zmysel

  • Zacielime konkrétne

    dynamickým remarketingom

  • Vyhodnotíme a znova

    nastavíme, aby sme to zlepšili

Pokiaľ má byť online vašou základnou marketingovou stratégiou, komplexná reklama na Facebooku je jej neoddeliteľnou súčasťou. Silou Facebook reklamy je okrem propagácie vašej Facebook stránky aj silné cielenie na produkty z ponuky vášho e-shopu alebo služby. Vďaka Facebook Remarketingu môžeme zacieliť na ľudí, ktorí navštívili vaše stránky. Ak ho urobíme dynamický, bude sa im na Facebooku zobrazovať reklama, ktorá zobrazí práve tie produkty alebo služby, ktoré si na webe pozerali. Úžasné.

Nech je váš produkt čokoľvek, na Facebooku nájdeme vhodný typ reklamy. Príspevky na vašej Facebook stránke dostaneme medzi ľudí, ukážeme priateľom vašich fanúšikov, že by sa mali stať fanúšikmi aj oni, nalákame k vám do predajne ľudí, ktorí sú práve v jej blízkosti, spropagujeme podujatie alebo rozšírime vaše video. A to nie je koniec, budete prekvapení.

Facebook stále pracuje na svojich reklamných formátoch. Je to rozhodne najdynamickejšie online médium, preto nevylučujeme, že vám navrhneme aj stratégiu, ktorú tu teraz nespomíname.

Reklama pre webstránku (Click-to-web)

Reklama, ktorá zvyšuje návštevnosť vašich webstránok alebo e-shopu.

Základným typom reklamy na Facebooku je reklama pre externé stránky, teda pre vašu web stránku. Vytvoríme reklamné texty, pridáme lákavé obrázky, zacielime na vhodné publikum a reklamu spustíme. Reklamu dostaneme vo veľkom formáte priamo do Newsfeedu (Nástenky) vašich budúcich zákazníkov.

Okrem kliknutí sú našim cieľom konverzie – objednávky na vašom webe. V rámci cielenia click-to-web môžeme nastaviť remarketing, dynamický remarketing, prípadne formát Carousel, ktorý zobrazuje v jednej reklame tri až päť rôznych produktov.

Propagácia Facebook príspevku (Page Post Engagement)

Zaujímavé príspevky sa musia dostať medzi ľudí. A my zabezpečíme, aby ich zásah bol čo najväčší – interakciu Vašich zákazníkov. Bez reklamy bude dosah vášho príspevku na fanúšikov cca do 10%. Pokiaľ máte dobre publikum, napr. ako my, tak je to až 90%, to však zďaleka nie je pravidlom. O rozšírenie príspevku sa preto musíme postarať plateným šírením, tzv. boostom.

Keď je navyše reklamná informácia na Facebook stránke dostatočne populárna, šíri sa nie len platenými odkazmi, ale aj virálne.

Predstavte si tú silu zásahu, pokiaľ sa jediný príspevok dostal medzi viac ako 177 000 ľudí!

Toto dokáže reklama pre Facebook stránku typu „Page Post Engagement“.

Reklama na získavanie fanúšikov (Page Likes)

Reklama, ktorá dokáže rapídne zvýšiť počet reálnych fanúšikov vašej Facebook stránky.

Sú vysoko interaktívne, zobrazujú informácie o tom, čo majú radi Vaši priatelia a to je najsilnejší virálny parameter. V prenesenom význame uvádzajú: „Tvoj priateľ má rád túto stránku/produkt. A čo ty?“.
Na to, aby sme mohli naplno využiť potenciál reklamy na Facebooku, je potrebná kvalitne a s vhodnou periodicitou aktualizovaná Facebook stránka.

Samozrejme, získavanie fanúšikov je dôležité, ale fanúšik ešte nie je zákazník. Cesta k zákazníkom vedie nie len cez fanúšikov, ale aj cez interakciu ľudí s vašimi príspevkami. Kvalitná a pútavá Facebook stránka vášho e-shopu, produktu alebo služby je základom úspešného Facebook Marketingu.

Propagácia videa na Facebooku (Video Views)

Video sa na Facebooku šíri veľmi dobre. Ak ste pripojení na WiFi, video sa vám v Newsfeede začne prehrávať automaticky.

Vždy je však dobre mu pomôcť. Propagovaním videa ho dokážeme rýchlo rozšíriť po vašej cieľovke na Facebooku. Video je najlepšie šíriteľným formátom reklamy na Facebooku.

Reklama na lokálny obchod (Local Awareness)

Ak máte kamennú predajňu, do ktorej potrebujete dostať zákazníkov, toto je výborný spôsob, ako o nej povedať ľudom v okolí niekoľkých kilometrov. Nemusíte mať ani webstránku a dokážeme k vám priviesť zákazníkov.

Pracujeme pre Vás radi.
Sme spokojní, len ak ste spokojní!

Chcem byť spokojný klient

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP