Ty chceš byť copywriter a my chceme stážistu! - GoUP

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Ty chceš byť copywriter a my chceme stážistu!

Barbora Jurovcová 23.11.2015    Kategórie: My sme GoUP
Ty chceš byť copywriter a my chceme stážistu!

Som copywriterka v GoUPe a mám toho veľa. Ty by si nám mohol poslať mail na barbora.jurovcova@goup.sk, ak:

  1. Chceš absolvovať neplatenú stáž u Premier Partnera Google. Stáž znamená, že si u nás “posedíš” tak 4 hodinky denne počas 3 mesiacov. Vieme sa dohodnúť tak, aby dobre bolo. V pondelok si celý deň v škole? Dobre. Tak v utorok zostaneš dlhšie u nás :)
  1. Ťa baví písať, písať a písať. Lebo budeš písať. Obsahy na weby, články na náš blog (napr. o novinkách z oblasti online marketingu), a tak. Čo príde. Zedituješ články necopy kolegov vo WordPresse, vytvoríš k nim prezentačné obrázky a zavesíš ich na sociálne siete. Tu sa pomaly presunieme k bodu 3.
  1. Ten mail nám pošli, ak vieš robiť v PS-ku. Nie. Nezľakni sa. Tiež nie som z polygrafickej. Ale prostredie Photoshopu zvládam natoľko, aby som vedela vytvoriť pekné príspevky pre Facebook stránky našich klientov. A keď budeš dobrý, dostaneš do daru FB stránku. Keď budeš veľmi dobrý, dostaneš dve. A o tú FB stránku sa budeš starať s láskou.
  1. Čakáme mail od človeka, ktorý je kreatívny. Ja tiež nepľujem nápady kadiaľ chodím. Sem-tam, občas, keď ma nevidia kolegovia, si zložím hlavu na stôl a je mi do revu. Lebo je týždeň do spúšťania všetkých FB kampaní a moja kreativita sa zasekla niekde medzi nulou a mínus 10. Ale potom…bum! Ten nápad príde. A to chceme aj od teba. Že sa budeš starať o stránku firmy, ktorá robí finančné poradenstvo, stavia krovy alebo ponúka esteticko-plastickú chirurgiu, z toho sa musíš tešiť. Ber to ako výzvu, dobre?
  1. Nie je vylúčené, že sa nemôže stať, že za tebou príde náš obchoďák Janko alebo Ivanko a povedia ti, že chcú návrh FB kampane pre klienta X. A ty si to naštuduješ, vyhodnotíš, navrhneš zlepšenia. Klient X to odsúhlasí, dostaneš nápad a vytvoríš mesačný plán príspevkov, ktorý klient X opäť odsúhlasí a takto by to bolo, keby bol život ideálny, ale zase by to bola nuda, však? Takže sa budeš tešiť na komunikáciu s klientom X a jeho človekom Ypsilon a na implikáciu zmien sa budeš tešiť tiež. Aj na tvorbu case study, písanie textov o pásových dopravníkoch a riešenie nevhodného komentára na Facebooku. A o tom to je :)
  1. Že sme tu samí dobrí ľudia, to je fakt. Nehryzieme, ale chceme, aby z teba bolo cítiť, že chceš. Škola v odbore výhodou, ale ak máš prehľad, vieš písať, chceš chŕliť nápady a ide z teba „chtíč“, tak nám vôbec nevadí, že študuješ environmentalistiku.

A ten mail, ten necháme na teba (barbora.jurovcova@goup.sk) :)


  • Ten nadpis na mňa pôsobí tak negatívne… Ty chceš byť copywriter – a my predsa hľadáme stážistu, nie copywritera. Čo nevieš čítať?!
    :-)

    • Barbora Jurovcová

      Ďakujem za postreh :) Ja mám tak nejako ukotvené v hlave, že zo šikovného stážistu pri copywriterovi sa po stáži môže stať šikovný copywriter nestážista :)

Najnovšie články
Ty chceš byť copywriter a my chceme stážistu!
5 trendov v social media, o ktorých je dobré vedieť
Keď nechytíte tú správnu vlnu, tak viete, ako to je. Možno chytíte ďalšiu, ale tí ostatní sú už dávno niekde inde. Platí to aj v social media sfére. Ak ste si vytvorili Facebook st [...]
Ty chceš byť copywriter a my chceme stážistu!
Rozdiel medzi brandovou a výkonovou kampaňou (budovanie značky vs. priamy predaj)
Viem, čo si teraz asi myslíte. Otrepaný názov alebo (ešte lepšie) otrepaná téma. Môže byť :) Ak chcete, tak ste práve dočítali, a ak nie, tak som rád. V nasledujúcich riadkoch si p [...]
Ty chceš byť copywriter a my chceme stážistu!
Redizajn web stránky. Kedy áno a kedy nie?
Ste si istí, že je redizajn vášho webu naozaj nevyhnutný? V tomto článku sa vás budem snažiť nasmerovať k správnej odpovedi. Kedy ÁNO 1. Dizajn vyzerá staro Poznáte to, pustít [...]
Ty chceš byť copywriter a my chceme stážistu!
Ako si vziať 2 mesačnú dovolenku z práce
Predstavte si to. Po úspešnom stážovaní v reklamke sa rozhodnú si vás nechať. Sedíte v kancelárii s CEO-om a accountkou, dvíhate klientske telefonáty, riešite faktúry, kampane – vc [...]
Ty chceš byť copywriter a my chceme stážistu!
3 rady, ako byť dobrým klientom online agentúry
Snažíme sa byť najlepšou agentúrou pre našich klientov, ale máme radi keď si s klientom "sadneme". Ak sa nám s niekym pracuje dobre, výrazne sa to prejaví na výsledkoch, takže ak u [...]
Ty chceš byť copywriter a my chceme stážistu!
Pracujeme s Google Analytics 1: Ako nastaviť ciele a prečo sú také dôležité?
Vyhodnocovať, vyhodnocovať, vyhodnocovať! Nezáleží na tom, či ste malá stránka alebo veľký internetový obchod s tisíckami produktov. Základnou vecou je vyhodnocovať všetko, čo sa [...]

GoUP