-->

Ste adminom Facebook stránky? Stratíte fanúšikov

Barbora Jurovcová 10.03.2015 < 1 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
Ste adminom Facebook stránky? Stratíte fanúšikov

Máte vytvorenú stránku na Facebooku a tešíte sa určitému počtu fanúšikov. Každý „like“ navyše znamená osobu, ktorej sa páčite a ktorú budú z jej nástenky zasahovať vaše pekné reklamné kampane. Každý nový fanúšik vám robí radosť, ale v najbližších týždňoch nejakých stratíte. Nebuďte smutní. Nie je to vašim pričinením. 

 

Komu sa to „nepáči“

Facebook sa rozhodol vymazať „lajky“ vašej stránky od zosnulých a tých, ktorí svoje účty deaktivovali. „Páči sa mi to“ od neaktívnych užívateľov, ktorí sa na svoj účet dlho neprihlásili, zostáva započítaný a ak si človek s deaktivovaným účtom svoj účet obnoví, jeho „like“ získate späť.

 

Facebook to myslí dobre

Facebook chce, aby ste mali informácie, ktoré sú aktuálne. Od užívateľov, ktorí vás aktívne nasledujú. Svoje reklamy tak môžete cieliť na publikum podobné tomu, ktorému sa „páčite“ a ktoré vašu aktivitu sleduje. Reálne. Buďme úprimní. „Lajk“ od osoby, ktorá o sebe na sociálnej sieti žiadne info nezhromažďuje, pretože už Facebook nepoužíva, je „mŕtvy“.

Druhým dôvodom pre škrt fanúšikov vašej stránky, ktorý Facebook uvádza, je konzistencia informácií. Ak zosnulí a deaktivovaní užívatelia klikli na „páči sa mi to“ alebo „komentovať“ pod jednotlivými príspevkami vašej stránky, Facebook túto aktivitu vymazal.

V najbližších týždňoch sa nezľaknite. Facebook odstráni aj „lajky“ od ľudí, ktorí vás už na Facebooku nesledujú.

 

Zdroje: Facebook


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy


6 minútové čítanie

Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročné príjmy v histórií. A hoci stále vynakladá veľké prostriedky do virtuálnej reality, aj v tejto oblasti sa situácia začína vyvíjať o niečo ružovejšie. Najprv k používateľom. Facebook v treťom štvrťroku navýšil počet mesačných […]

Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023


4 minútové čítanie

Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe analýzy trendov zapojenia viac ako 34 tisíc používateľov spoločnosti Sprout (v priebehu uplynulého roka). Po prvýkrát spoločnosť Sprout poskytla údaje zo služby TikTok, ktoré by mohli poskytnúť ďalšie pomocné usmernenia v širšom marketingovom procese sociálnych […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.