-->

Ako schváliť prístup do účtu Google Adwords (Foto návod)

Libor Toporcer 13.03.2017 < 1 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
Ako schváliť prístup do účtu Google Adwords (Foto návod)

Tak už aj vás bombarduje náš account alebo sales manager aby ste našej agentúre udelili prístup do vášho účtu Google Adwords?

V tomto článku vám predstavíme jednoduchý návod, kde hľadať žiadosť agentúry o prístup do vášho Google Adwords účtu.
Prvý krok musí urobiť agentúra a prístup si na základe Vášho čísla účtu vyžiada. Potrbuje na to 10 miestne ID účtu, ktoré vyzerá takto XXX-XXX-XXXX

A keď už je prístup vyžiadaný:

  1. Prihláste sa do vášho účtu na: adwords.google.com
  1. V pravom hornom rohu obrazovky nájdete ozubené koliesko. Kliknite naň
  1. Zvoľte možnosť Nastavenia účtu, druhé v poradí

 

  1. V ľavom menu zvoľte Prístup k účtu:

 

  1. V tabuľke s názvom správcovský účet sa vám objaví náš účet, ktorý v pravej časti môžete schváliť.

 

 


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy


6 minútové čítanie

Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročné príjmy v histórií. A hoci stále vynakladá veľké prostriedky do virtuálnej reality, aj v tejto oblasti sa situácia začína vyvíjať o niečo ružovejšie. Najprv k používateľom. Facebook v treťom štvrťroku navýšil počet mesačných […]

Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023


4 minútové čítanie

Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe analýzy trendov zapojenia viac ako 34 tisíc používateľov spoločnosti Sprout (v priebehu uplynulého roka). Po prvýkrát spoločnosť Sprout poskytla údaje zo služby TikTok, ktoré by mohli poskytnúť ďalšie pomocné usmernenia v širšom marketingovom procese sociálnych […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.