GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2

Tomáš Varga 25.09.2017    Kategórie: Reklama na Internete
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2

Aby vaša internetová stránka, alebo portál dosiahli lepšie umiestnenie medzi výsledkami vyhľadávania, mali by ste ho čo najlepšie prispôsobiť populárnym a relevantným kľúčovým slovám. Istá spoločnosť vyrábala modely automobilov, ktoré boli odlievané pod tlakom. Predstavte si zákazníka, ktorý by si ju chcel nájsť a do vyhľadávania by napísal „tlakovo odlievané modely áut“. Alebo by prvé dve slová napísal spolu. Alebo by medzi ne dal pomlčku, či snáď v jednom z nich spravil preklep. Ide o to, že pri vyhľadávaní nie je vôbec podstatné to, ako vy opíšete svoj produkt. Záleží jedine na tom, ako ho budú ľudia vyhľadávať. Spomínaná firma sa zamerala na štatistiky vyhľadávaní a obsah svojej stránky prepísala tak, aby sa zhodoval s najčastejšie vyhľadávanými výrazmi. Úspešnosť jej podnikania sa následne viac než zdvojnásobila.

Ďalším príkladom je budovanie zdravotníckeho portálu Vitals. Tvorcovia sa pri vytváraní stránok snažili pacientom uľahčiť vyhľadávanie kardiológov. Avšak cez vyhľadávanie Google sa až päťkrát viac ľudí snažilo nájsť pojem „kardiológia“. Keď autori portálu optimalizovali svoje stránky pre tento výraz, návštevnosť domény sa výrazne zvýšila. To portálu následne umožnilo generovanie patričného zisku.

Existuje ešte ďalšia výhoda marketingu pre vyhľadávače. Súčasní spotrebitelia sami rozhodujú o tom, čo je pre nich najlepšie. Postupne sa odkláňame od zaužívaného pravidla pomeru 80/20, ktoré vraví, že 80% ziskov Vášho podnikania pochádza z 20% Vašich produktov. Miestne kníhkupectvá vystavujú vo svojich policiach bestsellery s vedomím, že v prípade potreby dokážu vystavené tituly podľa potreby meniť. Žiadne nezávislé kníhkupectvo sa však nemôže rovnať Amazonu. Tento internetový obchod totiž dokáže na svojich virtuálnych policiach vystaviť všetky dodnes vydané knihy. Úplne všetky.

Amazon nemusí používať kľúčové slová typu „kúpiť knihy online“. Zákazníci sa do tohto obchodu dostanú okamžite po vyhľadávaní konkrétneho názvu knihy. Keď sa budoval portál Vitals, pre každého lekára v USA  bola vytvorená samostatná stránka. Potom sa pridala stránka pre jednotlivé mestá, štvrte a odborníkov. Následne pre každý zdravotný plán. Rovnako pre odborníkov v rámci jednotlivých zdravotných plánov. Aby portál Vitals dokázal poskytnúť odpoveď na každé vyhľadávanie, vytvorili sa v rámci neho milióny a milióny unikátnych stránok.

Vitals je portál, ktorý zahŕňa desiatky miliónov individuálnych stránok. Návštevníci sa na portál dostávajú prostredníctvom rôznych vyhľadávaní: meno lekára, špecializácia lekára, miesto ordinácie, miesto špecializácie a tak ďalej. Namiesto toho, aby mala táto organizácia jednu domovskú stránku, môže zabezpečiť, že návštevníci sa k nej dostávajú z miliónov rôznych stránok. Príjmy spoločnosti sa týmto spôsobom exponenciálne zvyšujú.

Google už funguje jedno celé desaťročie. Najlepšou správou pre vás je, že mnoho spoločností ešte ani po takomto čase naplno nevyužíva mágiu, ktorú Google poskytuje. To znamená, že máte dostatočnú šancu na to, aby ste preľstili mnohých svojich konkurentov. Mnohí podnikatelia považujú marketing pre vyhľadávače za akýsi nezmyselný nápad. Buďte si však istí, že sa mýlia. V skutočnosti máte v rukách bájne zlato alchymistov.

Zdroj: Cmglocalsolutions, Searchengineland


Najnovšie články
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
4 netradičné stratégie, ktoré zvýšia vašu návštevnosť
Milióny nových podnikov si denne zakladajú účty na Facebooku, Twitteri a Instagrame. Mnohé ďalšie si predplácajú reklamu cez Google. Dôvod je jednoduchý. Spoločnosti sa týmto spôso [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Ako by ste mali prezentovať výpovede svojich zákazníkov
Odporúčania vašich zákazníkov a prípadové štúdie môžu výrazne zvýšiť mieru konverzie vašej webstránky. Vášmu podniku dodajú dôveryhodnosť a pomôžu vám vytvoriť dojem stability. [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
3 typy obsahu, ktorý by ste nemali uverejňovať
Keď sa pohybujete v oblasti obsahového marketingu dostatočne dlho, zistíte, pomocou akej stratégie dokážete dosiahnuť požadované výsledky. Dôležitejšie je snáď už iba to, že zistít [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Vizuálny marketing a budúcnosť geolokácie
Marketingové stratégie v dnešnej dobe využívajú celú škálu nástrojov, ktoré umožňujú zamerať reklamu na konkrétnu cieľovú skupinu zákazníkov. Aj napriek tomu sú mnohé marketingové [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Prečo na rýchlosti stránky záleží?
Ako si predstavujete návštevníkov svojej internetovej stránky? Sú to majitelia malých podnikov? Miestni obyvatelia? Netrpezliví užívatelia internetu? Ak sa vaši návštevníci aspoň [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
4 spôsoby budovania vašej osobnej značky pomocou Facebook Live
Andy Warhol v roku 1968 povedal: „Každý človek raz zažije svojich 15 minút slávy.“ Čo by si génius ako Warhol myslel o dnešnej ére sociálnych sietí? Aký by mal názor na rozhrani [...]

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP