GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2

Tomáš Varga 25.09.2017    Kategórie: Reklama na Internete
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2

Aby vaša internetová stránka, alebo portál dosiahli lepšie umiestnenie medzi výsledkami vyhľadávania, mali by ste ho čo najlepšie prispôsobiť populárnym a relevantným kľúčovým slovám. Istá spoločnosť vyrábala modely automobilov, ktoré boli odlievané pod tlakom. Predstavte si zákazníka, ktorý by si ju chcel nájsť a do vyhľadávania by napísal „tlakovo odlievané modely áut“. Alebo by prvé dve slová napísal spolu. Alebo by medzi ne dal pomlčku, či snáď v jednom z nich spravil preklep. Ide o to, že pri vyhľadávaní nie je vôbec podstatné to, ako vy opíšete svoj produkt. Záleží jedine na tom, ako ho budú ľudia vyhľadávať. Spomínaná firma sa zamerala na štatistiky vyhľadávaní a obsah svojej stránky prepísala tak, aby sa zhodoval s najčastejšie vyhľadávanými výrazmi. Úspešnosť jej podnikania sa následne viac než zdvojnásobila.

Ďalším príkladom je budovanie zdravotníckeho portálu Vitals. Tvorcovia sa pri vytváraní stránok snažili pacientom uľahčiť vyhľadávanie kardiológov. Avšak cez vyhľadávanie Google sa až päťkrát viac ľudí snažilo nájsť pojem „kardiológia“. Keď autori portálu optimalizovali svoje stránky pre tento výraz, návštevnosť domény sa výrazne zvýšila. To portálu následne umožnilo generovanie patričného zisku.

Existuje ešte ďalšia výhoda marketingu pre vyhľadávače. Súčasní spotrebitelia sami rozhodujú o tom, čo je pre nich najlepšie. Postupne sa odkláňame od zaužívaného pravidla pomeru 80/20, ktoré vraví, že 80% ziskov Vášho podnikania pochádza z 20% Vašich produktov. Miestne kníhkupectvá vystavujú vo svojich policiach bestsellery s vedomím, že v prípade potreby dokážu vystavené tituly podľa potreby meniť. Žiadne nezávislé kníhkupectvo sa však nemôže rovnať Amazonu. Tento internetový obchod totiž dokáže na svojich virtuálnych policiach vystaviť všetky dodnes vydané knihy. Úplne všetky.

Amazon nemusí používať kľúčové slová typu „kúpiť knihy online“. Zákazníci sa do tohto obchodu dostanú okamžite po vyhľadávaní konkrétneho názvu knihy. Keď sa budoval portál Vitals, pre každého lekára v USA  bola vytvorená samostatná stránka. Potom sa pridala stránka pre jednotlivé mestá, štvrte a odborníkov. Následne pre každý zdravotný plán. Rovnako pre odborníkov v rámci jednotlivých zdravotných plánov. Aby portál Vitals dokázal poskytnúť odpoveď na každé vyhľadávanie, vytvorili sa v rámci neho milióny a milióny unikátnych stránok.

Vitals je portál, ktorý zahŕňa desiatky miliónov individuálnych stránok. Návštevníci sa na portál dostávajú prostredníctvom rôznych vyhľadávaní: meno lekára, špecializácia lekára, miesto ordinácie, miesto špecializácie a tak ďalej. Namiesto toho, aby mala táto organizácia jednu domovskú stránku, môže zabezpečiť, že návštevníci sa k nej dostávajú z miliónov rôznych stránok. Príjmy spoločnosti sa týmto spôsobom exponenciálne zvyšujú.

Google už funguje jedno celé desaťročie. Najlepšou správou pre vás je, že mnoho spoločností ešte ani po takomto čase naplno nevyužíva mágiu, ktorú Google poskytuje. To znamená, že máte dostatočnú šancu na to, aby ste preľstili mnohých svojich konkurentov. Mnohí podnikatelia považujú marketing pre vyhľadávače za akýsi nezmyselný nápad. Buďte si však istí, že sa mýlia. V skutočnosti máte v rukách bájne zlato alchymistov.

Zdroj: Cmglocalsolutions, Searchengineland


Najnovšie články
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Aký vplyv majú sociálne médiá na návratnosť investícií do marketingu?
Či už sa jedná o reakciu na negatívnu spätnú väzbu zo strany zákazníkov alebo o ohlasovanie nových produktov, spoločnosti využívajú sociálne siete prevažne reaktívnym alebo promočn [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Ako sme s Chernobylwel.com ovládli svet. A prihlásili sa na Premier Partner Awards do Dublinu [Case Study]
Máme radi globálny rast a aj keď je klientov s takýmito ambíciami na Slovensku ako šafranu o to radšej sme, keď sa niečo takéto podarí. Príbeh Chernobylwel.com (The Story) Cher [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Vylúčte falošné správy a hoaxy zo svojej marketingovej stratégie
V súčasnosti sa často skloňujú pojmy ako falošné správy a hoaxy a médiá často nazývajú modernú éru označením doba post-faktická. Nech už použijete akýkoľvek termín, nikdy si nemôže [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Ako predchádzať najčastejším chybám vo video marketingu
Video marketing bol kedysi považovaný za príliš drahú a zdĺhavú stratégiu. Technologické pokroky v oblasti profesionálneho video príslušenstva a smartfónov, v kombinácii s mimoriad [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Prečo by ste mali maximalizovať lokálne SEO?
Zorganizovali by ste večierok bez toho, aby ste rozoslali pozvánky? Jednoznačne nie. Ale presne tak sa správate, keď ignorujete lokálne SEO. Ak však na druhej strane vhodne optimal [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
4 spôsoby, pomocu ktorých dosiahnete rast vašej spoločnosti
Na ceste za budovaním vašej spoločnosti by ste mali využiť niektorú z efektívnych rastových stratégií. Patrí medzi ne napríklad optimalizácia miery konverzie, vytváranie neodolateľ [...]

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP