Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2

Tomáš Varga 25.09.2017    Kategórie: Reklama na Internete
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Aby vaša internetová stránka, alebo portál dosiahli lepšie umiestnenie medzi výsledkami vyhľadávania, mali by ste ho čo najlepšie prispôsobiť populárnym a relevantným kľúčovým slovám. Istá spoločnosť vyrábala modely automobilov, ktoré boli odlievané pod tlakom. Predstavte si zákazníka, ktorý by si ju chcel nájsť a do vyhľadávania by napísal „tlakovo odlievané modely áut“. Alebo by prvé dve slová napísal spolu. Alebo by medzi ne dal pomlčku, či snáď v jednom z nich spravil preklep. Ide o to, že pri vyhľadávaní nie je vôbec podstatné to, ako vy opíšete svoj produkt. Záleží jedine na tom, ako ho budú ľudia vyhľadávať. Spomínaná firma sa zamerala na štatistiky vyhľadávaní a obsah svojej stránky prepísala tak, aby sa zhodoval s najčastejšie vyhľadávanými výrazmi. Úspešnosť jej podnikania sa následne viac než zdvojnásobila. Ďalším príkladom je budovanie zdravotníckeho portálu Vitals. Tvorcovia sa pri vytváraní stránok snažili pacientom uľahčiť vyhľadávanie kardiológov. Avšak cez vyhľadávanie Google sa až päťkrát viac ľudí snažilo nájsť pojem „kardiológia“. Keď autori portálu optimalizovali svoje stránky pre tento výraz, návštevnosť domény sa výrazne zvýšila. To portálu následne umožnilo generovanie patričného zisku. Existuje ešte ďalšia výhoda marketingu pre vyhľadávače. Súčasní spotrebitelia sami rozhodujú o tom, čo je pre nich najlepšie. Postupne sa odkláňame od zaužívaného pravidla pomeru 80/20, ktoré vraví, že 80% ziskov Vášho podnikania pochádza z 20% Vašich produktov. Miestne kníhkupectvá vystavujú vo svojich policiach bestsellery s vedomím, že v prípade potreby dokážu vystavené tituly podľa potreby meniť. Žiadne nezávislé kníhkupectvo sa však nemôže rovnať Amazonu. Tento internetový obchod totiž dokáže na svojich virtuálnych policiach vystaviť všetky dodnes vydané knihy. Úplne všetky. Amazon nemusí používať kľúčové slová typu „kúpiť knihy online“. Zákazníci sa do tohto obchodu dostanú okamžite po vyhľadávaní konkrétneho názvu knihy. Keď sa budoval portál Vitals, pre každého lekára v USA  bola vytvorená samostatná stránka. Potom sa pridala stránka pre jednotlivé mestá, štvrte a odborníkov. Následne pre každý zdravotný plán. Rovnako pre odborníkov v rámci jednotlivých zdravotných plánov. Aby portál Vitals dokázal poskytnúť odpoveď na každé vyhľadávanie, vytvorili sa v rámci neho milióny a milióny unikátnych stránok. Vitals je portál, ktorý zahŕňa desiatky miliónov individuálnych stránok. Návštevníci sa na portál dostávajú prostredníctvom rôznych vyhľadávaní: meno lekára, špecializácia lekára, miesto ordinácie, miesto špecializácie a tak ďalej. Namiesto toho, aby mala táto organizácia jednu domovskú stránku, môže zabezpečiť, že návštevníci sa k nej dostávajú z miliónov rôznych stránok. Príjmy spoločnosti sa týmto spôsobom exponenciálne zvyšujú. Google už funguje jedno celé desaťročie. Najlepšou správou pre vás je, že mnoho spoločností ešte ani po takomto čase naplno nevyužíva mágiu, ktorú Google poskytuje. To znamená, že máte dostatočnú šancu na to, aby ste preľstili mnohých svojich konkurentov. Mnohí podnikatelia považujú marketing pre vyhľadávače za akýsi nezmyselný nápad. Buďte si však istí, že sa mýlia. V skutočnosti máte v rukách bájne zlato alchymistov. Zdroj: Cmglocalsolutions, Searchengineland

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najnovšie články
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
3 tipy pre optimalizáciu vašej domovskej stránky
Existuje dobrý dôvod, prečo je v slove „domovská stránka“ použité slovo „domov“. Domov je miesto, kde nemusíte priveľa rozmýšľať - iba vojdete dovnútra a všetko, čo potrebujete, ta [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
4 stratégie, pomocou ktorých kamenné obchody môžu nonšalantne predbehnúť online predajcov
Kamenné obchody v posledných rokoch opakovane čelia  názorom spotrebiteľskej verejnosti, ktorá sa domnieva, že nakupovanie vo fyzických predajniach neodvratne vychádza z módy. Nie [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
VIDEO MARKETING sa stal kráľom kontentu. How to: dobré video.
Povedzme, že si prezeráte novinky na Facebooku a zastavíte sa pohľadom na videu (alebo na ilustračnom obrázku nášho článku 😊), ktoré popisuje jednotlivé kroky pútavého a ch [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Pomôžte Vášmu podnikaniu! Bezplatnou analýzou sociálnych médií.
Sociálne médiá si vyžadujú odhodlanie a starostlivé plánovanie. Tvorba stratégie či hĺbková analýza je však možná aj bez vybielenia vášho účtu.Viete, že vaše podnikanie sa musí pre [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
7 spôsobov, ako dosiahnuť, aby návštevníci na vašom blogu trávili viac času
Čas, ktorý strávia používatelia na vašej webstránke je dôležitou metrikou vo svete online marketingu. Spoločnosť Google síce otvorene nepriznala, že zohľadňuje tento činiteľ vo svo [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Aký vplyv majú sociálne médiá na návratnosť investícií do marketingu?
Či už sa jedná o reakciu na negatívnu spätnú väzbu zo strany zákazníkov alebo o ohlasovanie nových produktov, spoločnosti využívajú sociálne siete prevažne reaktívnym alebo promočn [...]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.