GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 1/2

Tomáš Varga 20.09.2017    Kategórie: Reklama na Internete
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 1/2

Alchymisti sa kedysi snažili z bežných kovov vyrobiť zlato. Alchýmia predstavovala druh mágie, ktorá mala byť spôsobom na získanie nepredstaviteľného majetku. Nanešťastie pre jej zástancov, nepodarilo sa objaviť žiadnu chemickú reakciu, ktorá by priniesla požadované výsledky. V súčasnosti však existuje nástroj, ktorý podnikateľom môže naozaj zabezpečiť vytúžené bohatstvo. Je ním Google.

V minulosti si budovanie vašej klientely vyžadovalo veľa času či peňazí. Často oboje. V dnešnom digitálnom svete sa však väčšina predajov začína v online prostredí. A práve výsledky vyhľadávania cez Google môžu k Vašej webstránke usmerniť obrovské množstvo potenciálnych zákazníkov. Rýchlo a lacno.

Dôvodom je, že Google si získal dôveru ľudí. Veria, že im poskytne tie najspoľahlivejšie a pre nich najpodstatnejšie stránky. Google je v súčasnosti najpopulárnejším internetovým vyhľadávačom a má až 68% podiel na trhu. Denne spracuje viac než 3,5 miliárd vyhľadávaní.

Iba malý zlomok z týchto vyhľadávaní sa týka vašej oblasti podnikania. Aj napriek tomu k vám môže usmerniť masy návštevníkov. Samotná spoločnosť Google dokonca ponúka nástroje, ktorými môžete návštevníkov zmeniť na kupujúcich. Pomocou programov Keyword Planner a AdSense môžete jednoducho zistiť, čo vaši potenciálni zákazníci potrebujú a čo vyhľadávajú na internete. A pre podnikateľa sú práve takéto informácie vysnívaným alchymistickým zlatom.

Vezmite si napríklad psíčkarov zo svojho okolia. Výsledky vyhľadávania môžu odhaliť, že viacerí z nich sa zaujímali o skupinové venčenie psov. Prezieravý podnikateľ by mohol túto informáciu využiť, prispôsobiť svoje služby a poskytnúť zákazníkom presne to, čo hľadajú. Konkurenti, ktorým podobné informácie chýbajú, prichádzajú o reálne peniaze.

Detailný náhľad do potrieb zákazníka má moc zmeniť spôsob, akým podnikanie funguje. V minulosti sa podnikatelia pri budovaní svojej spoločnosti spoliehali výlučne na inštinkt. V dnešnom digitalizovanom prostredí majú začínajúce firmy prístup ku konkrétnym údajom o požiadavkách zákazníkov. Na základe nich môžu predpovedať, čo zákazníkov osloví a čo spoločnosti pomôže naplniť registračné pokladne.

Je nepochybne dôležité vedieť, čo ľudia vyhľadávajú. Rovnako dôležitá je však informácia o tom, akým spôsobom to vyhľadávajú.

Existuje mnoho spôsobov, ktorými by ste dokázali opísať vaše produkty a charakterizovať vaše služby. Google však funguje na inom princípe. Snaží sa ľuďom poskytnúť stránku, ktorá najlepšie vystihuje výrazy zadané do vyhľadávania. Túto skutočnosť nie je možné ignorovať. Zhruba 94% všetkých prekliknutí sa uskutočňuje na prvej strane výsledkov vyhľadávania. Google presvedčil celý svet o tom, že najlepšie voľby v živote sa nachádzajú na prvej strane. Môžeme teda konštatovať, že pokiaľ sa nenachádzate na prvej strane, ako by ste vôbec neexistovali.


Najnovšie články
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 1/2
Prečo je dobré mať pravidlá správania sa na sociálnych sieťach?
Pred pár rokmi si jedna spoločnosť najala nový tím predajcov. Noví zamestnanci boli mladí ľudia plní entuziazmu a s pozitívnym vzťahom k sociálnym sieťam. Prirodzene, okamžite zača [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 1/2
Ako blogeri zvyšujú návštevnosť svojich stránok?
Vyriešte svoj SEO plán a následne uverejňujte prvotriedny obsah.  V snahe o zvyšovanie návštevnosti svojej stránky mnoho ľudí obetuje energiu na veci, ktoré majú na výsledok takme [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 1/2
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 2/2
Aby vaša internetová stránka, alebo portál dosiahli lepšie umiestnenie medzi výsledkami vyhľadávania, mali by ste ho čo najlepšie prispôsobiť populárnym a relevantným kľúčovým slov [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 1/2
5 vecí ktoré ovplyvňujú dosah vašich príspevkov na Facebooku
Nadviazať kontakt s vašou cieľovou skupinou na Facebooku je každým dňom zložitejšie. Algoritmy na stránke spôsobujú, že vaše príspevky sa užívateľom nezobrazia pri každej aktualizá [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 1/2
5 mýtov o digitálnom marketingu
Digitálny marketing je relatívne novým spôsobom propagovania podnikateľskej činnosti. V súčasnosti sa na tento druh marketingu viaže niekoľko zavádzajúcich mýtov. Mnohí majitelia [...]
Marketing pre vyhľadávače: alchýmia súčasnosti 1/2
Ako vytvoriť úspešnú stránku na Facebooku?
Vlastnú stránku môže mať na Facebooku dnes už každý. Či ide o veľké korporácie, malých podnikateľov na lokálnej úrovni alebo dokonca aj slávne osobnosti. Hoci táto forma reklamy dá [...]

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP