Google Performance & Branding Summit 2017 - GoUP
GoUP - Reklama na Internete

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.






Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Google Performance & Branding Summit 2017

Google Performance & Branding Summit 2017

29. mája 2017 sa v kine Dlabačov (ČR) uskutočnil v poradí už 7. ročník Performance & Branding Summit-u, kde zazneli tipy a triky nie len pre AdWords, rôzne prípadové štúdie a taktiež samotný networking. Zastúpenie mal aj náš tím GoUP a to konkrétne náš PPC-čkár Libor, ktorý si v článku pre Vás pripravil zaujímavosti z tohto eventu.

PBS 2017 : Novinky z dielne Google

Automatizácia, automatizácia a opäť automatizácia. Tento ročný Performance&Branding Summit 2017 sa niesol v duchu automatizácie práce. To znamená, že PPC-čkári „nebudou mít co žrát“ alebo nie? Do značnej miery sa Google snažiť odľahčiť prácu v Google Adwords účtoch automatizáciou procesov.

  • Vylepšená cena za kliknutie

Novinkou je úprava fungovania stratégie ponúkania cien s názvom vylepšená cena za klik. V novom réžime sa systém bude snažiť dosiahnuť väčší počet konverzií za súčasný rozpočet. Oproti súčasnému fungovaniu, sa systém zameria na rast konverzií umelým automatickým vylepšovaním ceny za kliknutie.

  • Personalizácia textových reklám vo vyhľadávacej sieti

Prednedávnom spoločnosť Google pridala novú funkciu IF vrámci dynamizácie reklamných textov vo vyhľadávacej sieti. Výhodou tejto funkcie je nastavenie prispôsobeného reklamného textu pre užívateľov, ktorí si pozerajú reklamu z mobilu. Ako sa to dá využiť v praxi?
Napríklad ak Vaša webová stránka je responzívna, môžete užívateľovi v reklamnom texte napísať: „Nakúpte jednoducho cez váš mobil“

Ďalšou fukcionalitou je nastavenie prispôsobeného reklamného textu užívateľovi, ktorí už navštívil vašu webovú stránku, užívateľ, ktorí si pridal produkt do košíka no nedokončil objednávku alebo vracajúcim sa užívateľom.
Uvediem príklad. Tento týždeň ste zlacnili určitú produktovú kategóriu o 20%. Nebolo by super zobraziť užívateľom, ktorí navštívili práve túto kategóriu, nasledujúci text: „Váš produkt sme zlacnili o 20%. Už neváhajte s nákupom.“

  • Dlho očakávané spustenie Nákupov na Slovensku

Všetkých fanúšikov kampane Nákupy na Slovensku musíme aj tento rok sklamať.
Bohužiaľ ani tento rok Google nechystá spustiť Nákupy na Slovensku. V súčasnosti sa v Beta testovaní nachádzajú štáty:  Argentína, Čile, Kolumbia, Hong Kong, Malajzia, Filipíny, Portugalsko, Taiwan a Spojené Arabské Emiráty.

  • Youtube novinky

Ukončenie podpory editora poznámok k 2. máju 2017.  Nebude možné pridať nové alebo upraviť existujúce poznámky, iba ich mazať.

Výraznými zmenami už roky prechádza Youtube. Tento rok boli odprezentované už dlhšie známe novinky ako info karty a endscreen karty.  Týmito funkciami sa Google snaží zvýšiť interaktivitu užívateľov, ktorí sledujú Youtube video. Záverečné obrazovky a karty na YouTube generujú sedemkrát viac kliknutí.

Čo to vlastne info karty a endscreen karty sú?

Youtube karty

Pribudla možnosť vložiť do videa kartu kompatibilnú s mobilnými zariadeniami, ktoré umožňujú robiť prieskumy medzi publikom, odkazovať na propagačné materiály, odporúčať videá a ďalšie. Všetko je to možné vložiť do videa niekoľkokrát a vždy s iným oznámením.

Endscreen karta:

Pomocou tejto funkcie viete pridať až štyri karty na konci videa. Vďaka nim viete propagovať svoje webové stránky, zoznamy videí alebo kanály v službe YouTube . Endscreen karty sú súčasťou videa, ktoré sa zobrazuje počas posledných 5-20 sekúnd videa. Vaše video musí mať však aspoň 25 sekúnd. Príjemná správa je aj zjednodušenie a zrýchlenie tohto procesu oproti pridávaniu poznámok na konci videa, čo poteší mnoho tvorcov videii.

  • Nové druhy cielení

Taktiež pribudli nové druhy cielení

  • životné momenty (ukončenie štúdia, tabuľka…)
  • spotrebné návyky (nákupné úmysly, životný štýl, ďalšie preferencie
  • cielenie v YT podľa toho, čo ľudia vyhľadávajú v SRCH

Najnovšie články
Google Performance & Branding Summit 2017
Za koľko sa oplatí predávať v e-shope
Aká by mala byť cena vašich produktov, aby ste zarobili predajom cez e-shop? Taká, aby pokryla náklady a niečo ostalo aj vám. Ideálne čo najviac. Ale nie zas toľko, aby ste to nepr [...]
Google Performance & Branding Summit 2017
Koľko by ste mi dali za nového zákazníka?
Ak by som vám povedal, že za 26 € vám privediem nového zákazníka z internetu, vyrazíte so mnou dvere alebo mi budete ruky bozkávať? No dobre, na začiatok by asi bolo najlepšie obj [...]
Google Performance & Branding Summit 2017
6 spôsobov ako zvýšiť úspešnosť SEO marketingu
Efektívne využitie SEO marketingu by vás už za 18 mesiacov malo dostať priamo ku vášmu cieľu. SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) je pre podnikateľa nenahraditeľným nástrojom. Dá [...]
Google Performance & Branding Summit 2017
Chcete vybudovať úspešný online biznis?
Ak by som chcel byť zákerný, tak by bol tento článok veľmi krátky: postavte sa do rady! Ale ja som nápomocný, preto vám prezradím tie absolútne najzákladnejšie predpoklady úspešnéh [...]
Google Performance & Branding Summit 2017
Cenník online reklamy #04: e-shop so zdravotníckymi pomôckami
O tom koľko nás bude stáť online reklama pre e-shop so zdravotníckymi pomôckami, čo od nej môžeme očakávať a čo s toho získame? Dajte si pokračovanie nášho seriálu cenníka online r [...]
Google Performance & Branding Summit 2017
Cenník online reklamy #02: e-shop s fashion oblečením
V ďalšej časti cenníku online reklamy si priblížime komplexnejšiu kampaň, ktorej výkon sa dá výborne merať. Ide o e-shop s módou pri ktorom vieme pekne hodnotiť počet a hodnotu obj [...]

Novinky zo sveta online marketingu na našom GoUP blogu. Inšpirujte sa.

GoUP