-->

Call-Only od Google. Vygoogli a volaj.

Barbora Jurovcová 02.03.2015 2 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
Call-Only od Google. Vygoogli a volaj.

Smartfóny. Všade samé smartfóny. Všetci vieme, že význam mobilných zariadení rastie a stále rásť bude.  Responzívny dizajn zariadil, že sa obsah vašej webovej stránky prispôsobí displeju telefónu. Počet minút, ktoré denne strávime pozeraním naň rovná sa 147 a na koľkých rukách by ste spočítali mobilné aplikácie, ktoré využívate?

 

Vygoogli a volaj

Služby a produkty vyhľadávame „za behu“ a niekedy niečo googlime, potom pátrame v obsahu stránky, ale nebolo by lepšie hneď zavolať? Funkcia Click-to-Call, teda button na volanie, ktorý sa zobrazuje pri štandardnom textovom odkaze na web, umožňuje potenciálnemu zákazníkovu preskočiť zdĺhavé hľadanie informácií v obsahu vašej stránky a dáva mu možnosť zavolať. Ale toto už poznáme. Aby Google pochopil, akú silu mali v procese nákupu Click-to-Call Extensions (Rozšírenia o telefonické funkcie), dal si v roku 2013 vypracovať štúdiu. Jej výsledok hovorí, že až 70% respondentov, ktorí uskutočnili nákup prostredníctvom svojich smartfónov, nakupovalo práve vďaka tomu, že využili možnosť „volať“.

 

Iba na volanie

20. februára Google predstavil Call-Only Campaigns. Sú pre vašu firmu dôležitejšie telefonáty ako počet kliknutí na stránku? Nový typ mobilnej reklamy v AdWords je navrhnutý práve pre tých, ktorých business je závislý na uskutočnených hovoroch.

Kampane „Iba na volanie“ sa logicky  zobrazujú iba na mobilných zariadeniach, z ktorých sa dá uskutočniť hovor. Potenciálnych zákazníkov môžete zasiahnuť zobrazením vášho telefónneho čísla, krátkym popisom vašej činnosti a vami sformulovanou výzvou k volaniu. „Objednajte si chutnú pizzu hneď teraz,“ „Zavolajte nášmu finančnému špecialistovi,“ „Poraďte sa s našim odborníkom,“ a pod.

 

Click-to-Call vs. Call-Only

Rozšírenie o telefonovanie teda umožňuje okrem priameho uskutočnenia hovoru aj návštevu vašej webovej stránky, zatiaľ čo cez kampane Call-Only sa na webovú stránku nedostanete. Je teda na vás, či sa rozhodnete upgradnúť prvé z nich na túto čisto „volaciu“ formu kampane.

 

Zdroje: adwords.blogspot.sk, thinkwithgoogle.com


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy


6 minútové čítanie

Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročné príjmy v histórií. A hoci stále vynakladá veľké prostriedky do virtuálnej reality, aj v tejto oblasti sa situácia začína vyvíjať o niečo ružovejšie. Najprv k používateľom. Facebook v treťom štvrťroku navýšil počet mesačných […]

Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023


4 minútové čítanie

Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe analýzy trendov zapojenia viac ako 34 tisíc používateľov spoločnosti Sprout (v priebehu uplynulého roka). Po prvýkrát spoločnosť Sprout poskytla údaje zo služby TikTok, ktoré by mohli poskytnúť ďalšie pomocné usmernenia v širšom marketingovom procese sociálnych […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.