--> Budujte úspešnú webstránku pomocou osobných skúseností • GoUP

Budujte úspešnú webstránku pomocou osobných skúseností

Redakcia 21.12.2017    Kategórie: Social Media
Budujte úspešnú webstránku pomocou osobných skúseností

V médiách sa často stretávame s milionármi a internetovými celebritami, ktoré svoj majetok nadobudli takmer zo dňa na deň. Pri čítaní týchto príbehov je ťažké odolať snom o vlastnom úspechu v online prostredí. Mnoho ľudí sa však veľmi rýchlo vráti na pevnú zem. Takéto sny považujeme často za nesplniteľné. A to je chyba. Vôbec si neuvedomujeme, aká reálna je možnosť zarábania peňazí na internete.

Možno sa okamžite nestanete bohatými, ale pomocou webstránky si môžete zabezpečiť slušný pasívny príjem. Môže sa stať dokonca vašim primárnym zdrojom financií. Rýchlo sa naučíte, že dnešné technológie vám umožňujú vybudovať si úspešnú stránku v podstate zadarmo. Bude si to vyžadovať iba istú dávku námahy a vaše osobné skúsenosti, ktoré sa oplatí zdieľať. A tie pravdepodobne už máte.

4 kroky k zarábaniu cez internet

Možno ste si už uvedomili, že založenie webstránky nie je problém. Zložitejšie je však dosiahnuť, aby vám zarábala. Za účelom zárobku môžete samozrejme predávať služby či produkty. Keď však chcete zarábať využívaním vašich doterajších skúseností, mali by ste sa držať nasledujúcich 4 krokov.

Zvoľte si oblasť s rozsiahlym publikom. Vašou prvou úlohou je nájsť si oblasť, ku ktorej sa hlási veľký počet zanietených potenciálnych zákazníkov. Mali by ste byť čo možno najkonkrétnejší. Nezameriavajte sa jednoducho na mužov. Poskytnite niečo mužom – otcom vo veku 35 až 50 rokov, ktorí sa zaujímajú o … Takýmto spôsobom sa vaše cieľové publikum pravdepodobne výrazne zmenší. Ale pre zvolených zákazníkov bude mať vaša ponuka oveľa väčšiu hodnotu a výsledkom bude zrýchlený rast vášho podnikania.

Venujte čas a námahu obsahu zverejnenom na vašej stránke. Ďalším krokom je naplniť vašu stránku detailným, hodnotným, prínosným a originálnym obsahom. Jedná sa o obzvlášť dôležitú záležitosť. Bez vhodného obsahu si nebudete schopní udržať získaných návštevníkov. Oboznámte sa so základmi obsahového marketingu a uverejňujte nové príspevky na vašej stránke, aspoň raz či dvakrát do týždňa.

Propagujte svoj obsah pomocou rôznych stratégií. Dajte o sebe vedieť. Zverejňujte svoj obsah na populárnych webstránkach s novinkami, uverejňujte príspevky na iných vplyvných weboch, optimalizujte svoju stránku pre vyhľadávače a prezentujte sa na sociálnych sieťach. Existujú stovky spôsobov, ktorými dosiahnete zviditeľnenie svojho obsahu. Medzi ne možno zaradiť aj niekoľko platených alternatív. Popularizácia vášho blogu je kľúčová. Časom sa vám podarí vybudovať si dostatočne vysokú návštevnosť a budete môcť pristúpiť k ďalším častiam vášho plánu.

Speňažte svoju návštevnosť. Keď Vaša návštevnosť dosahuje požadovanú hodnotu, mali by ste nájsť spôsob, akým tento úspech speňažíte. Je to omnoho jednoduchšie, ako sa by sa mohlo zdať na prvý pohľad. Poznáme viaceré spôsoby, pomocou ktorých môže zarábať webstránka s dostatočne veľkou základňou fanúšikov. Jednou z možností je predaj produktov alebo poskytovanie konzultačných služieb. Rovnako môžete predávať aj reklamný priestor na svojom webe. V rámci odkazov na svojom blogu môžete využiť aj takzvaný provizórny marketing (angl. affiliate marketing) a získať tak dodatočný pasívny príjem.

Budujte stránku pomocou vlastných skúseností

Vybudovanie stránky je len začiatkom. Ďalej sa musíte rozhodnúť, aký druh vašich osobných skúseností budete môcť využiť na svojom blogu.

Píšte recenzie produktov a služieb. Najsamozrejmejšou možnosťou je písanie recenzií produktov a služieb, ktoré sami využívate. Portál Snoring HQ napríklad uverejňuje recenzie produktov zabraňujúcich chrápaniu. Keď zákazníci uvažujú o nákupe konkrétneho produktu, takmer vždy vyhľadávajú názor nezaujatej strany. Recenzie vám teda ponúkajú možnosť zvyšovať svoju viditeľnosť, ale aj dôveru zo strany zákazníkov.

Poskytujte asistenciu v profesionálnej oblasti. Toto je pravdepodobne najtradičnejším bodom v tomto zozname. Pomocou konkrétnych skúseností a zručností, ktoré ste nadobudli pri výkone svojej profesie, môžete vzdelávať návštevníkov vašej webstránky. Príklad si môžete vziať z Tima Wackela. Je odborníkom na obchod a svoje skúsenosti tlmočí návštevníkom prostredníctvom svojho blogu, ktorý dosahuje úžasné úspechy. Keď sa vydáte týmto smerom, mali by ste sa zamerať na konkrétnu a špecifickú oblasť. Užívatelia internetu sa už stretli so všeobecnými odporúčaniami v rámci všetkých možných odvetví. Musíte nájsť tému, ktorá ich zaujíma a iné stránky o nej nepojednávajú.

Zdieľajte príbehy z osobného života. Nepodceňujte hodnotu anekdot z vášho osobného života. Podmienkou je samozrejme to, aby ste ich mali dostatok na pravidelné aktualizovanie obsahu vašej stránky. Môžete sa podeliť o veci, ktoré sa dejú za zatvorenými dverami na vašom pracovisku. Môžete porozprávať o zážitkoch so svojimi excentrickými susedmi, ktorých identitu by ste však mali nechať utajenú. Alebo môžete vtipne komentovať svoj každodenný život. Táto stratégia však zaberie jedine v prípade, že vaše myšlienky budú originálne a upútajú pozornosť návštevníkov.

Poskytnite návštevníkom rukolapné výhody. Svoje skúsenosti nakoniec môžete využiť aj tak, že zákazníkom ponúknete nejaké okamžité a rukolapné výhody. Portál Krazy Coupon Lady poskytuje čitateľom rôzne zľavové kupóny, akciové ponuky, zľavy a ďalšie finančné výhody. Veľmi jednoducho si môžete vybudovať webstránku, ktorá bude rozprávať o vašich osobných skúsenostiach so zarábaním peňazí a zároveň poskytovať čitateľom dôvod na to, aby sa opakovane vracali.

Keď identifikujete konkrétne skúsenosti, s ktorými sa môžete podeliť, samotný proces pri zarábaní peňazí na internete je pomerne jednoduchý. To však neznamená, že aj vaša cesta za týmto cieľom bude jednoduchá. Pravdou je, že vybudovanie reputácie v online svete vám môže trvať mesiace či roky. Až tá vám zabezpečí stabilný zdroj príjmov.

Zdroj: IncomeDiary, OnlineIncomeTeacher


Najnovšie články

4 stratégie, pomocou ktorých kamenné obchody môžu nonšalantne predbehnúť online predajcov

Kamenné obchody v posledných rokoch opakovane čelia  názorom spotrebiteľskej verejnosti, ktorá sa domnieva, že nakupovanie vo fyzických predajniach neodvratne vychádza z módy. Nie je ničím výnimočným, že čoraz viac tradičných predajných spoločností oznamuje rušenie svojich kamenných obchodov. Za zmienku stoja napríklad mená ako Sears, Barnes & Noble, JC Penney a mnoho ďalších. Na druhej strane spektra sa však nachádza mimoriadne […]

VIDEO MARKETING sa stal kráľom kontentu. How to: dobré video.

Povedzme, že si prezeráte novinky na Facebooku a zastavíte sa pohľadom na videu (alebo na ilustračnom obrázku nášho článku 😊), ktoré popisuje jednotlivé kroky pútavého a chutného receptu. Možno vašu pozornosť upútal nadšený spotrebiteľ, ktorý sa vo videu chváli novou maskou komixovej postavy. Blahoželáme, práve ste prispeli k ôsmim miliardám videní, ktoré Facebook zaznamenával každým dňom, […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.