--> Ako blogeri zvyšujú návštevnosť svojich stránok? • GoUP

Ako blogeri zvyšujú návštevnosť svojich stránok?

Patrik Pribišan 29.09.2017 5 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
Ako blogeri zvyšujú návštevnosť svojich stránok?

Vyriešte svoj SEO plán a následne uverejňujte prvotriedny obsah. 

V snahe o zvyšovanie návštevnosti svojej stránky mnoho ľudí obetuje energiu na veci, ktoré majú na výsledok takmer zanedbateľný dopad. Konečným cieľom úspešného online marketingu je predsa jediná vec. Chcete dosiahnuť, aby vás ľudia na internete našli častejšie, ako sa vy snažíte nájsť ich.

K presmerovaniu návštevníkov na vašu stránku, ponúkajú ideálnu príležitosť aj sociálne siete. Predsa však nie sú tou najlepšou možnosťou. Rovnako aj reklama na sociálnych sieťach je účinná, ale iba počas obdobia, kde si za ňu pravidelne platíte. A to je taktiež jeden z dôvodov, prečo aj v tomto ohľade môžete využiť efektívnejší nástroj. Práve preto mnoho blogerov, dokonca aj tí s kampaňou na sociálnych sieťach, nepovažujú takéto portály za najlepší spôsob získavania návštevnosti pre vlastné stránky.

Darren Rowse, ktorý je v tejto oblasti významným ovplyvňovateľom, o tom vie svoje. Prevádzkuje stránku ProBlogger, na ktorej blogerom radí, ako si majú vytvoriť a následne zväčšovať svoj vlastný blog. Vyjadril sa aj na tému, akými spôsobmi blogeri usmerňujú návštevnosť na svoje portály.

Rowse uviedol: „Väčšina blogerov, s ktorými sa rozprávam, priznáva, že svoje úsilie zviditeľniť sa upriamujú na sociálne siete. Keď sa však rovnakú otázku pýtam niektorých z najúspešnejších blogerov, najčastejšie ma odkazujú na Google. Zdá sa mi, že mnoho blogerov prehliada najväčší a najefektívnejší spôsob získavania návštevníkov. Tým je práve internetové vyhľadávanie. Lákanie návštevníkov pomocou sociálnych sietí je síce účinné, ale keby blogeri každodenne venovali nejaký čas zdokonaleniu svojej stratégie orientovanej na vyhľadávanie, boli by nakoniec oveľa úspešnejší.“

Jedinou stratégiou, ktorá ma potenciál jedného dňa pasívne pracovať vo váš prospech, je optimalizácia pre vyhľadávače (SEO). Je vysoko nepravdepodobné, že niekto narazí na váš status spred jedného roka a bude ho zdieľať so svojimi známymi. No aj staré príspevky na blogu sa často objavujú na prvých miestach internetových vyhľadávačov a privádzajú veľký počet návštevníkov na stránky, ktoré rozumejú sile kvalitného obsahu.

Portál Hubspot uvádza, že „za prioritu v rámci svojej online marketingovej stratégie považuje až 66% percent marketérov zdokonalenie SEO a zlepšenie svojich organických výsledkov vo vyhľadávaní“. Správa portálu Ascend2 zase vraví, že „72% percent marketérov tvrdí, že vytváranie vhodného obsahu je najúčinnejšou SEO stratégiou.“

Neil Patel je odborníkom na marketing a stratégiu SEO. Návštevnosť svojej stránky dokázal zvýšiť až o 206%. Svoj úspech pripisuje umeniu optimalizácie pre vyhľadávače a prvotriednemu obsahu.

Ako teda postupovať, keď plánujete uverejňovať obsah a zároveň využiť aj SEO marketing?

1. Začnite s vhodnými kľúčovými slovami a vytýčte si dosiahnuteľné ciele

Aby ste mohli vytvárať prvotriedny obsah, potrebujete vedieť, čo najčastejšie vyhľadávajú zákazníci v oblasti, na ktorú sa orientujete. To dosiahnete niekoľkými cestami:

-využite plánovač kľúčových slov od Google, alebo nástroj Ubersuggest

-vyhľadávajte kľúčové slová na stránke Quora a skúmajte najčastejšie otázky diskutujúcich.

-spravte niekoľko vyhľadávaní pomocou týchto kľúčových slov a zistite, ktoré stránky sa nachádzajú medzi najpopulárnejšími výsledkami.

klúčové-slová

Keď už budete vedieť, čo ľudia vyhľadávajú vo vašom odvetví trhu, môžete svoj obsah prispôsobiť menej konkurenčným kľúčovým slovám. S použitím kľúčového slova „sociálne siete“ bude nepochybne náročné umiestniť sa medzi prvými výsledkami vyhľadávania. Keď však použijete niečo špecifickejšie, napríklad „stratégie pre predaj nehnuteľností na sociálnych sieťach“, podstatne zvýšite svoje šance na dobré umiestnenie.

2. Uverejňujte dlhé články

Marketéri často zastávajú názor, že dnešní čitatelia nedokážu dostatočne dlho udržať pozornosť. Pravdou však je, že čitatelia nemajú nič proti dlhý článkom. Vadí im zlý obsah. A zlé články im vadia ešte viac, ak sú navyše aj dlhé. Ak je obsah naozaj dobrý, chcú ho mať čo najviac.

Štúdia portálu Buzzsumo zistila, že najviac sa v online prostredí darí obsahu, ktorý má rozsah 3 000 až 10 000 slov. Výsledky štúdie dokonca vravia, že „na internete je 16-krát viac článkov s rozsahom pod 1 000 slov ako článkov, ktoré majú 2 000 a viac slov.“

To znamená, že presadiť sa pomocou krátkych článkov v prostredí presýtenom krátkymi článkami je prinajmenšom náročné. Oveľa väčšiu šancu na úspech máte s kvalitným dlhým obsahom, ktorý bude orientovaný na špecifické kľúčové slová. Jedine takýto obsah vás umiestni medzi prvé výsledky vo vyhľadávaní a prinesie vám požadované množstvo návštevníkov. Jednoznačne sa potrebujete uistiť, že uverejňujete prvotriedny obsah, ktorý vaši návštevníci naozaj chcú čítať.

3. Vytvorte si sieť spätných odkazov

Porozumenie požiadavkám vašich návštevníkov je prvým krokom. Druhým krokom je tvorba kvalitného obsahu. Nasleduje tretí krok a tým je rozširovanie vášho vplyvu. Mali by ste dosiahnuť, aby rozličné blogy a webstránky odkazovali na váš portál, pomocou spätných odkazov. Stránka Hubspot tvrdí: „Spoločnosti, ktoré uverejňujú príspevky formou blogu, majú až 97% viac odkazov, ktoré smerujú na ich stránku.“

Tu je niekoľko spôsobov, ktorými môžete zabezpečiť, aby rôzne webstránky uverejňovali spätné odkazy na Váš portál:

  • Pomocou e-mailu oslovte správcov stránok, ktoré uverejňujú obsah v rámci vášho odvetvia trhu. Informujte ich o svojom obsahu a opýtajte sa, či by vaša ponuka vyhovovala ich cieľovej skupine. Ak áno, umožnite im zdieľať váš obsah.
  • Vytvorte podobný obsah pre inú stránku a pomocou neho odkážte čitateľov na vlastný portál. Uveďte svoju stránku ako dodatočný zdroj informácií, alebo citáciu.
  • Spomeňte vo svojom obsahu mená ďalších významných marketérov v rámci svojho odboru. Keď svoj obsah uverejníte na sociálnej sieti, označte ich v danom príspevku. Myslíte, že ho budú zdieľať? Určite áno.

Kľúčom k úspechu je dostať to, čo ste vytvorili, k správnym ľuďom. Či už pomocou e-mailu, sociálnych sietí alebo starého dobrého chatu.

SEO so sebou prináša dobré aj zlé správy. Zlou správou je, že sa jedná o dlhodobú stratégiu. Pre dosiahnutie spoľahlivých a nadpriemerných výsledkov budete do SEO musieť investovať veľa času a energie. Dobrou správou však je, že práve z rovnakého dôvodu sa na túto stratégiu nebudú spoliehať vaši konkurenti. A to pre vás znamená jasnú výhru.

Zdroj: Blogtyrant, Healthywealthyaffiliate


Stay22 connected
Reklama
Najnovšie články

Ako sa vyhnúť otravnému marketingu a vzbudzovať dôveru v zákazníkoch


5 minútové čítanie

Každý deň sa na internete stretávame s ponukami a marketingovými správami, ktoré využívajú naše osobné údaje a zacieľujú na nás svoje odkazy. Neustále o sebe poskytujeme informácie na základe webových stránok, ktoré navštevujeme, obsahu, ktorý čítame a hotelov, v ktorých si rezervujeme ubytovanie. Marketéri využívajú našu digitálnu stopu, aby nám cielene prezentovali svoje ponuky. Takáto […]

Ako zvýšiť efektivitu retargetingovej kampane počas nákupných sviatkov


5 minútové čítanie

Keď si predstavíte typickú nákupnú sezónu pred veľkými sviatkami, pravdepodobne sa vám vybavia davy nakupujúcich, prechádzajúcich sa krížom-krážom uličkami nákupného centra. Alebo si možno predstavujete davy na mrazivom parkovisku o tretej ráno na „Čierny piatok“, čakajúce na to, až predajca otvorí svoje dvere. To je však len polovica príbehu – v skutočnosti dokonca menej ako […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.