-->

Aké je to stážovať v GoUP

31.01.2017 2 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
Aké je to stážovať v GoUP

Študovať marketing na vysokej škole znamená poznať teóriu a pracovať na fiktívnych zadaniach.

Tak idem na to!

Preto som sa odhodlala poslať žiadosť na stáž v agentúre. Chcela som robiť na reálnych projektoch, ktoré majú väčší zmysel než seminárky a vymyslené kampane. Slovom, mať pocit, že to, čo vytvorím má skutočné využitie.

Tak som sa dostala do GoUP. Hneď v prvý deň ma zaujalo, že každá kancelária má otvorené dvere. V GoUP sú si všetci viac-menej blízko a pomáhajú si. Čiže, ani ja som nezostala bez pomoci. V škole sme pracovali s programami ako je Photoshop, ale, veď viete, človek rýchlo zabúda. Dostala som teda rýchlokurz tohto programu od šikovnej grafičky v našej kancelárií, inšpiratívne nápady od mojej „šéfky“ a dobrodružstvo sa mohlo odštartovať.

Náš deň v „kreatívnej kancelárií“ začína zvyčajne o deviatej ráno, kedy si povieme plán na deň. Moja oficiálna pozícia sa volá: „Social media manager.“ Znie to dôležitejšie ako skutočnosť, ktorú robím. Znamená to, že vytvorím posty na Facebook pre klientov a následne ich boostujem. Alebo, lepšie povedané, pomáham pri tom. Počas práce nás sprevádza nie hlasná hudba rozliehajúca sa z recepcie cez otvorené dvere. Často sa zhovárame, prichádzame na nové nápady a podnety (netreba sa hanbiť nič opýtať), pijeme čaj alebo jeme (náklonnosť rastie cez žalúdok). Nič náročné alebo príliš stresujúce.

Niektoré veci vás naučí len prax

Čo konkrétne som sa naučila? Napríklad to, že v príprave príspevkov nejde o to, aby som niečo urobila podľa svojej predstavy krásy. Ide o to, trafiť sa do vkusu zadávateľa reklamy, vyhovieť Facebooku v jeho obmedzeniach na posty a urobiť to efektívne. Naučila som sa nebáť sa a prekonať svoje vlastné limity grafického programu. Naučila som sa, že preplnené posty nie sú vôbec prehľadné. Naučila som sa, že keď chcete dať do boostu k záujmom „chilli“, vyhodí vám ako navrhovaný záujem Chilly Gonzales (hudobník). Alebo ak napíšete „chinese food“, vyhodí vám chinese food therapy a vy ste odrazu o poznanie obohatenejší. Naučila som sa sedieť za počítačom a venovať sa sústredene práci. Naučila som sa považovať za prácu to, čo ma baví a mať z toho teda dvojnásobné potešenie. Naučila som kriticky myslieť a prijať pripomienky. Naučila som sa mnoho… A stále sa učím.

Či sa to oplatí vyskúšať?

 Jednoznačne, veď skúste, naučíte sa aj vy.


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy


6 minútové čítanie

Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročné príjmy v histórií. A hoci stále vynakladá veľké prostriedky do virtuálnej reality, aj v tejto oblasti sa situácia začína vyvíjať o niečo ružovejšie. Najprv k používateľom. Facebook v treťom štvrťroku navýšil počet mesačných […]

Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023


4 minútové čítanie

Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe analýzy trendov zapojenia viac ako 34 tisíc používateľov spoločnosti Sprout (v priebehu uplynulého roka). Po prvýkrát spoločnosť Sprout poskytla údaje zo služby TikTok, ktoré by mohli poskytnúť ďalšie pomocné usmernenia v širšom marketingovom procese sociálnych […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.