Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





3 znaky toho, že s digitálnym marketingom potrebujete pomôcť

Redakcia 22.01.2018    Kategórie: Reklama na Internete
3 znaky toho, že s digitálnym marketingom potrebujete pomôcť

Profesionálni atléti si najímajú trénerov, neziskové organizácie si najímajú ľudí, ktorí pre nich píšu projekty a vy si pravdepodobne najímate služby účtovníka. Keď ste majiteľom vlastného podnikania, spolupráca s odborníkom na digitálny marketing bude pre vašu spoločnosť neoceniteľným prínosom.

92% majiteľov malých a stredných podnikov sa vyjadrilo, že v roku plánovali do online marketingu investovať prinajmenšom toľko peňazí ako v predošlom roku. Ak chcete zo svojej investície vyťažiť čo najviac, zvážte využitie služieb profesionálnej agentúry. Uvádzame niekoľko dôvodov, prečo sa malé a stredné podniky rozhodli v rámci online reklamy obrátiť na pomoc odborníkov.

1. Nemáte dostatok času

Moderné technológie nám v súčasnosti šetria čas pri celej škále činností. Napriek tomu si často prajeme, aby mal každý deň o niekoľko hodín naviac. Spravovanie malého podniku so sebou prináša nespočetne veľa povinností a vždy si musíte dávať pozor, kde a ako strávite svoj čas. Ste si dobre vedomí, že digitálny marketing je dôležitým pre vaše podnikanie, ale za prioritné považujete iné záležitosti.

Spravovanie online reklám vám z vášho pracovného týždňa bez problémov môže zabrať aj celý jeden deň. A keď sa bude Váš rozpočet na marketing zväčšovať, časové nároky porastú spolu s ním. Je logické, že ak chcete ochrániť svoju investíciu, najmete si pomoc odborníka, ktorého jedinou náplňou práce bude spravovanie vašej online marketingovej kampane.

2. Neviete, ako dosiahnuť čo najväčšiu návratnosť mojich investícií

Až 55% malých a stredných podnikov tvrdí, že výdavky sú hlavným dôvodom, prečo si online marketingovú kampaň spravujú vlastnými silami. Majte však na pamäti, že profesionálna agentúra vám môže pomôcť s oslovením cieľového publika, optimalizáciou kampane a ďalšími prvkami, pomocou ktorých dokážete čo najefektívnejšie využiť svoj rozpočet určený na reklamu.

Dobrým príkladom je historický luxusný hotel The Jefferson. Obrátil sa na agentúru Sabre Hospitality Solutions, ktorá je certifikovaným partnerom spoločnosti Google a požiadal ju o pomoc v rámci zvyšovania návštevnosti hotela. Po zásahu marketingovej agentúry sa výrazne zvýšil počet rezervácii v hoteli. Návratnosť investícii ubytovacieho zariadenia sa navyše zvýšila o 250% a jeho výdavky na marketing dosahovali iba 25%. Náklady na akvizíciu nových zákazníkov sa dokonca znížili zo 17 na 5 dolárov.

3. Online marketing nie je vašou špecialitou

Dobrá reklamná agentúra sa postará o vysokú výkonnosť vašej marketingovej kampane a zároveň vám pomôže držať krok s novými trendmi v online prostredí. Internetové vyhľadávania prostredníctvom mobilných zariadení počas roka už dávnejšie prekonali vyhľadávania, realizované pomocou osobného počítača. Napriek tomu až 67% malých podnikov nemá webstránku optimalizovanú pre zobrazovanie na mobilných telefónoch. Odborník na digitálny marketing vám pomôže využiť túto zmenu správania spotrebiteľov vo váš prospech a udržať náskok pred vašou konkurenciou.

Spoločnosť Z Gallerie sa zaoberá predajom módneho bytového zariadenia a svoj marketing zverila do rúk agentúry WPromote, ktorá je pre predajcu neoceniteľným prínosom. Hlavný marketingový riaditeľ spoločnosti Z Gallerie povedal: „Agentúra nám ponúka odbornosť na úrovni, ktorú by sme ako malý podnik svojpomocne nedokázali dosiahnuť. Má navyše dobré vzťahy so spoločnosťou Google a dokáže nám poskytnúť školenie vo všetkých najnovších technológiách. Pomáha nám držať krok so všetkými inováciami, ktoré Google uvádza na trh online marketingu.“

Ak hľadáte vhodného odborníka na reklamu, ktorý by vám pomohol optimalizovať vašu online marketingovú kampaň, skúste si preštudovať zoznam kvalifikovaných profesionálov z programu Google Partners.

Zdroj: Daily Blog Tips, Boostability


Najnovšie články

máme Prvý online magazín o online

4 stratégie, pomocou ktorých kamenné obchody môžu nonšalantne predbehnúť online predajcov

Kamenné obchody v posledných rokoch opakovane čelia  názorom spotrebiteľskej verejnosti, ktorá sa domnieva, že nakupovanie vo fyzických predajniach neodvratne vychádza z módy. Nie je ničím výnimočným, že čoraz viac tradičných predajných spoločností oznamuje rušenie svojich kamenných obchodov. Za zmienku stoja napríklad mená ako Sears, Barnes & Noble, JC Penney a mnoho ďalších. Na druhej strane spektra sa však nachádza mimoriadne […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.