NOVINKY ZO SVETA INTERNETOVEJ REKLAMY


Hry na Facebooku hrá 235 miliónov ľudí mesačne

15.8.2012

Ľudia sa na Facebooku hrajú stále viac. Je to dobrá správa pre inzerentov a po nevydarenom vstupe na burzu aj pre investorov.

Vyšší počet hráčov prináša vyšší počet zobrazení reklamy a umožňuje získať viac kliknutí, čo má za priamy následok znižovanie ceny kliknutia.

Facebook teraz má 235 miliónov aktívnych hráčov mesačne, čo je v porovnaní s minulým rokom nárast o 30 miliónov mesačne. Od januára toto číslo kontinuálne rastie, Facebook preto očakáva ďalšie zvyšovanie počtu ľudí tráviacich svoj čas na Facebooku hraním. Napriek rastu je to stále len menej ako štvrtina z 955 miliónov aktívnich používateľov Facebooku mesačne, ktorí len za júl dodali 7,5 miliárd návštev.

Komunita výrobcov Facebookových aplikácii a hier sa stále rozširuje. Zaujímavé je, že v tomto roku je v top 10 najúspešnejších Facebook aplikačných a herných developerov už 5 firiem z európy, pričom minulý rok to bola len jedna. King.com, po Zynge druhý najväčší developer dodáva až 51 miliónov aktívnych používateľov mesačne.

Najnovšie snahy developerov podľa Matta Wyndowa, produktového manažéra pre hry a aplikácie vo Facebooku smerujú na mobilné zariadenia, pretože zisťujú, že ľudia, ktorí používajú pre prihlásenie do mobilných aplikácii Facebook sú aktívnejší a míňajú viac peňazí.

Zdroj: techcrunch.com

Prečítajte si ďalšie novinky internetovej reklamy:

Hry na Facebooku hrá 235 miliónov ľudí mesačne

15.8.2012

Ľudia sa na Facebooku hrajú stále viac. Je to dobrá správa pre inzerentov a po nevydarenom vstupe na burzu aj pre investorov.

"100% SEO" môže dopadnúť zle

17.3.2012

Google oznámil, že pracuje na penalizácii stránok, ktoré sú doslova "preoptimalizované". Už dávnejšie je známe, že zopakovať 10x kľúčové slovo boldom na jednej stránke nie je najrozumnejším riešením...

+1 od Google prichádza do reklamy

29.6.2011

Alternatíva tlačidla Like, +1 od Google prichádza už aj do reklamy. Ako to bude vyzerať?

V čítaní správ prekonal Internet tradičné médiá

30.3.2011

Internet je na vlne rastúceho záujmu zo strany užívateľov ako nikdy predtým. Je viac ako jasné, že za krátky čas ovládne a bude hlavným zdrojom informácií o domácej či zahraničnej situácii.

Prichádzajú nové domény. Akú si želáte?

17.3.2011

Domény tak, ako ich poznáme posledné roky, sa pomerne dobre vžili do našich životov. Koncovky ako .com, .net, .org a pod. poznáme veľmi dobre. No a práve tieto koncovky sa majú doplniť o výrazne zaujímavejšie varianty na želanie. Možno tak budeme mať doménu .lacno, .obchod, .pneu alebo .naozajnajlacnejsie.

Akcie Facebooku sú na predaj

10.3.2011

Jeden zo zakladateľov ponúka časť akcií na predaj

Obľúbené tlačidlo Like už aj v reklame.

1.3.2011

RadiumOne sa chvália tým, že prišli ako prví s možnosťou pre inzerentov použiť tlačidlo Like v reklame na Internete. Užívatelia tak budú môcť ukázať, ktorá reklama sa im páči a publikovať ju tak na rôznych sociálnych sieťach.

Cielenú reklamu spotrebitelia nevypínajú

10.1.2011

Štúdia Gallup prišla s výsledkami, čo si o cielenej reklame myslia Americkí spotrebitelia. Záver sú nasledovné:

Google a jeho realitný obchod roka

17.12.2010

Google podľa neoficiálnych zdrojov podpísal na začiatku decembra zmluvu na kúpu jednej z najväčších administratívnych budov (273 tisíc m2)v New Yorskom Manhattane. Už teraz zaberá spoločnosť Google v budove plochu takmer 51 tisíc metrov2. Google zaplatí za túto výškovo len 15 poschodovú budovu úctyhodných 1,8 miliardy dolárov.

Google testuje svoj nový operačný systém Chrome OS

13.12.2010

Google svoj vstup na PC trh so svojím vlastným operačným systémom opäť odložil. Pravdepodobne tak uskutoční na budúci rok. Keďže potrebuje feedback od reálnych užívateľov, umožnil testovanie vybranej vzorke užívateľov – vývojári, školy, podniky a niektorý spotrebitelia.

95,68% NAŠICH KLIENTOV

PredlžujeSvojeKampaneBezPrerušenia Spokojnosť našich klientov je prvoradá a my robíme všetko preto aby ste medzi nich patrili aj VY.

 

Reklama na Internete LIVE


© GoUP - Reklama na Internete. Prevádzkovateľom služby je spoločnosť CERES® Slovakia spol. s r.o.. Spolupráca s tretími stranami. Google+