Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.





Vyžiadajte si
NEZÁVÄZNE NÁVRH
Zvýšte hodnotu svojej značky na Facebooku
Zvýšte hodnotu svojej značky na Facebooku
Facebook nie je o tvrdom predaji. Facebook je na to, aby vás mali ľudia radi. Počuli ste o brand equity? Keby som tento pojem mala definovať vlastnými slovami, tak poviem, že id [...]
23.05.2016 Barbora Jurovcová
7 krokov k super bannerom
7 krokov k super bannerom
Bannerová reklama patrí k najefektívnejším formám budovania povedomia značky. Predávate bio výrobky? Vytvorte si pekný banner a zacieľte ho na blogy o zdravom životnom štýle. Správ [...]
13.05.2016 Miška Fodorová
Dynamický remarketing
Dynamický remarketing
„Zobrazil sa mi banner s produktmi, ktoré som si pozeral na nete. Niekto ma prenasleduje!" Áno, práve ste sa stali súčasťou dynamického remarketingu. V predchádzajúcich dvoch člá [...]
31.03.2016 Libor Toporcer
AdWords od základov alebo ako si vytvoriť účet
AdWords od základov alebo ako si vytvoriť účet
V prvom diele sme si prešli trošku základnej teórie. Teraz sa konečne dostaneme k tomu, ako si vytvoríte svoj prvý účet v AdWords. Nie je to komplikované, no musíte si dať na pár v [...]
29.03.2016 Veronika Liďáková
Copywriterské vývraty
Copywriterské vývraty
Keď som sa zo zaujímavosti vrátila k svojim prvým článkom pre GoUP, uvedomila som si, že som časom nejako "sformárnela". Ono ide o to, že keď človek píše o tom, ako ísť správne na  [...]
13.03.2016 Barbora Jurovcová
Remarketujte strategicky
Remarketujte strategicky
Čo je remarketing, a ako funguje, ste mali možnosť zistiť v prvom článku zo série Remarketing poporiadku. V dnešnom článku sa zameriame na to, ako správne určiť stratégiu remarketi [...]
04.03.2016 Libor Toporcer
AdWords od základov alebo ako som sa dostala k PPC
AdWords od základov alebo ako som sa dostala k PPC
Dalo by sa povedať, že som mala veľké šťastie, keď sa Tomáš (náš CEO) rozhodol zobrať ma na stáž, aj napriek tomu, že som skoro vôbec netušila, čo je AdWords. Aby ste sa do budúcna [...]
23.02.2016 Veronika Liďáková
Vypnite reklamu na súťaž. Nám toľko komentárov stačí.
Vypnite reklamu na súťaž. Nám toľko komentárov stačí.
Klient nám volal necelé 2 dni po spustení Facebook súťaže, aby sme reklamu vypli, pretože engagement, ktorý vygenerovala, mu stačí.   Dajme si krátku textovú case study S [...]
18.02.2016 Barbora Jurovcová
Umenie „vypnúť“ – 5 spôsobov, ako spraviť dobre svoju prácu tým, že na ňu zabudneš
Umenie „vypnúť“ – 5 spôsobov, ako spraviť dobre svoju prácu tým, že na ňu zabudneš
Každý človek v plnom pracovnom nasadení vie, že kreatívna práca (a nie len tá) stojí množstvo energie. Obzvlášť vtedy, ak má byť spravená kvalitne a originálne.   Život copy [...]
12.02.2016 Martin Kocsis
Keď čas manažuje TEBA!
Keď čas manažuje TEBA!
Koľkí z vás si cez deň povedia „na toto nemám čas“, „toto vybavím neskôr“, „toto počká“, „nestíham“, „choď preč“, „nehovor teraz na mňa“, „pošli mi to do mailu, potom sa na to pozr [...]
11.02.2016 Saša Hurtová
GoUP + gabriella HAIR & BEAUTY
GoUP + gabriella HAIR & BEAUTY
Stránky najlacnejsievlasy.sk a nejlevnejsiclipy.cz sú na trhu etablované značky známe ako dodávateľ kvalitných clip-in vlasov. Ako jediný eshop na Slovensku dodáva vlasy vlastnej z [...]
09.02.2016 Tomáš Varga
Zoznámte sa. Remarketing.
Zoznámte sa. Remarketing.
Čo je remarketing, ako funguje, ako sa v kampani nastavuje a ako je možné, že vás prenasleduje. To všetko sa dočítate v prvom diele nášho seriálu Remarketing poporiadku. Čo je to [...]
04.02.2016 Libor Toporcer

GoUP